Aika pov.
Mă trezesc și plec sa fac un dus apoi vin în cameră și-l trezesc pe îngeraș.- Luci trezirea azi tre' să plecăm.
- încă 5 minute.
- daca nu te trezești plec fara tine.
- bine.
Se trezește și merg cu el în baie îl baiesc și îi dau periuța să-și spele dințișorii. Apoi plecam in cameră si îl îmbrac într-un maiou albastru și o pereche de blugi scurți.
Vai, cu el poți să mori de drăgălășenie.
Acum amândoi facem bagajul și plecam spre aeroport.După 3 ore de zburat cu avionul am ajuns in locul potrivit. Am chemat un taxi și am plecat spre casa.
- Aika, da unde mergem?
- la mama mea, i-am promis că o vizitez.
- dar ea este buna?
- desigur nu ai pentru ce să-ți fie frica.
- bine.
Iată că am și ajuns la mama. Merg spre conacul cu doua etaje și bat la usa. Ușa se deschide și în fata mea sta mama.nici nu mă gândesc că o îmbrățișez strâns.
- mia fost dor de tine fiule.
- și mie mama, dar unde este tata?
- sta și citește un ziar.
- mama fă cunoștință el este Lucifer.
Mama se uită prin prejur și se uită la mine.
- și unde este acel Lucifer.
- mama el este un copil.
Ii spun și-l iau pe Luci in brate.
- vai ce gingaș ce firav, se poate?
- desigur.
Mama îl e pe Luci in brațe și pleacă în conac iar eu iau geanta cu hainele mele și a lui Luci și intru inauntru.
Merg în sufragerie unde îl văd pe tata.
- buna, tata.
- Aika de cam nu te am mai văzut mia fost dor de tine.
- și mie de voi doi. Unde este mama?
- nustiu cred că la bucătărie.
Mergem amândoi la bucătărie unde o văd pe mama că îi dă lui Lucifer foarte multe fructe și dulciuri.
- draga....tu mai înșelat?
- poftim?
- tata mama nu te-a înșelat pe tine acest copil eu lam adus.
- tu ai dat naștere!?
- care naștere tata sunt băiat și este imposibil, asezativa pe canapea și eu o sa va povestesc tot.
~dula ce le-am povestit~
- a.
- bine, acum mama unde pot sa stau?
- bine urmează mă. Dar cât vei sta?
- 2 săptămâni.
- mă bucur.
După ce îmi arată cameră îmi pun hainele in dulap cu ălui Luci și lucrurile la fel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scuzați de greseli.