14

522 39 1
                                    

Aika pov.
Îmi deschid ochii leneș și mă ridic în capul oaselor. Mă uit prin jur și văd că lângă mine doarme îngerașul iar lângă el doctorul perv. Deci nu pot sa închid un ochi mă uit cât e ora și văd că e ora 4 și 23 min....și acum ce fac de dormit nu pot sa dorm și oricum am o presimțire că nu voi mai putea dormi noaptea asta. Mă ridic din pat și plec în baie...după ce termin plec jos doar cu un profil in jurul bazinului iar cu altul îmi pe cap. Plec în bucătărie după îmi fac o cafea și plec la TV. Cât timp am băut cafeaua mi-am și șters parul. Apoi aud ușa de la cameră semn că doctorul sa trezit.

Derek pov.
Mă trezesc și mă uit în jur și văd că Lucius este dar o persoana lipseste...a, Aika lipsește. Oare unde este la ora asta. Plec jos și mă uit în bucătărie și nu-i apoi plec în sufragerie și acolo văd un peisaj de milioane (dacă știți la ce mă refer). Televizorul era aprins iar pe canapea ședea un Aika cu doar un prosop in jurul bazinului. El mă abderva și se uită la mine, eu îmi misc buza pe dinafară el observand acest gest și se uită confuz. Vai....ce mila îmi este de acest fund neștiind ce îl așteaptă. Mă apropii de el iar el se panichează.

- c-ce v-vrei sa f-faci?

- eu doar sa mă joc.

- se poate să mă joc și eu în acest joc?

Spune el cu o fata perversa eu fiind uimit de ce a spus.

Aika pov.
El a rămas uimit de ce am spus.... dar ce el are voie sa se joace iar eu nu, ar vrea el. Mă ridic de pe canapea și mă apropii de el apoi incep un sărut umedz el raspunzandumi. Rup sărutul apoi mă apropii de gat sil musc el gemând vai dar ce frumos geme.

- nu știi cât de mult am așteptat să aud acest geamăt din partea ta.

După ce spun asta el se inroseste. Mă las în jos și-i dau boxerii jos și văd că Derekjunior e gata de munca. Ii las mici săruturi pe lungimea lui iar Derek geme incontinuare. Ii fac cercuri cu limba apoi îl iau în gura. Îl mai tachinez oleacă și își dă drumul in gura mea eu înghițind tot.

- n-nu t-trebuia să î-înghiți.

- dar ești destul de dulce.

El iar se înroșește. Ii mai dau ul sărut apoi mă transform in pisica și fug în locul unde eram a mai rămas prosopul.

Derek pov.
Când nu îi mai simt atingerile îmi deschid ochii și văd că a mai rămas doar prosopul.

- futuți pisica matii, mă lași singur in mijlocul jocului!

- nu eu sunt de vina ca tu erai pe culmea placerii.

- mă voi răzbună îți promit.

Ii spun dar nici un răspuns din partea lui.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scuzați de greseli.

un pacient doar pentru mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum