Și văd....un dezastru total. Canapeaua era plină de zgârieturi și tot obiectul cela alb ( din canapea) împrăștiat pe jos. Perdelele erau rupte care mai de care mai frumoase, doua vaze sparte, florile pe jos și pământ prin toată casa, urme de pisica pe pereți și mai era ceva, pe perețe era scris cu pamant" asta pățești după ce mă violezi" dar eu nu îmi aduc aminte că sa violez o pisica sau poate am violat┐( ∵ )┌. Deci pe cine am violat și pe cine nu!? Laso baltă oricum nu o sami dau seama. Sau poate.....Aika e o pisica? Mă voi gândi la asta alta dată deci acum trebuie sa fac curat. După ce fac curat plec sus sa vad ce face Lucius. Cand intru in cameră am rămas mască..... Pe pat dormea Lucius iar lângă el stătea Aika.
- ai zis că pleci la mama ta in vizita.
Când mă auzit sa transformat în pisica ceea ce mă șocat tare. Mă uit la el și îl văd cum se transformă înapoi la forma umana.
- pai...eu....sunt un n-neko.
- cee.aia neko?
- ce prost mai esti, un neko este.o peesoana jumate om și jumate pisica.
- și cum sa inteleg?
- e greu de explicat, oricum acum că m-am răzbunat îl iau pe îngeraș cu mine înapoi.
- mai stai.
- și ce să fac oricum e plictisitor.
- nai ce face zici!
- ce ai de gând să faci?
- să mă joc un pic.
- încă un pas și chiar plec.
- bine...atunci hai sa ne uitat la un film.
- suna bine, ce film vrei?
- nustiu....alege tu.
- ok.
Aika pov.
Am ales un film de groaza, preferatele mele. Da știu voi credeți că mie trebuie să-mi fie frica și apoi să sar la doctor perv.in brațe, va inselati. Defapt mie îmi plac filmele horror si nu am de ce mă teme dar în legătură cu el nustiu. Poate voi reuși să-l sperii, ce ziceți?
Bun, acum am plecat în bucătărie sa prepar popcorn....și gata. Am terminat de făcut popcorn și acum mă îndrept spre sufragerie. Acolo mă aștepta doctorul perv.
Am pornit filmul și deja ii aud inima cum bată tare. Îmi torc privirea la el și îi zic:- de ce nu mi-ai spus că nu poți rezista la un film horror.
- pentru.....pentru că nu am vrut sa crezi că sunt un las.
- pai tu nu ești un las dar ești unnfricos, poate schimbam filmul?
- da te rog.
- bine.
Am schimbat filmul forror cu unul de comedie. Nu a trecut mult timp că se aud pași pe scări semn că sa trezit îngeraș.
- neata.
- neata...ai zic că pleci la mama ta.
- pai da dar m-am răzgândit.
- ce bine, mosul asta mă sperie rău.
- hey eu nu sunt mos.
- cum zici tu.
Și toată ziua am petrecuțo toți 3.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scuzați de greseli.