3

955 59 1
                                    

M-am trezit și am plecat să-mi fac rutina de dimineata. Cât timp mă spălăm pe dinți mă gândeam la sărutul acela. Și m-am făcut că o rosie.
După ce mi-am scos din cap gândurile acele urâte am plecat la bucătărie să-mi fac o cafea. Cât timp am băut cafeaua am privit la tv. Am plecat in cameră și mam îmbrăcat întrun tricou albastru cu un craniu ținând în gură un trandafir. Și niste blugi negri rupti și am plecat la serviciu. Eu lucrez la o cafenea din apropiere. Când am ajuns la cafenea am intrat înăuntru și m-am dus să mă schimb. După ce m-am schimbat mă ajez pe canapea și închid ochii.

- mai ai de dormit?

- da.

- școală și pleacă să iei comanda.

-ok.

Apropo acest băiat este Kevin. El este colegul meu cu care lucrez. Ies din încăpere și plec sa iau comanda de la masa nr 3. Acei de la masa au comandat doua sucuri. Le-am dus sucurile și am plecat înapoi. Am mai stat și am privit cum se aduna clienți. Se face auzit clopoțelul de la ușa și îmi îndrept privirea sa vad cinei. Pe ușa intra chiar EL! Oare de ce mă urăște viață sta atât de mult. El se așează la o masa și se uită prin jur. Plec lângă Kevin și îi zic:

- poți te rog sa iei tu comanda de la masa de acolo?

- sigur.

El pleacă la masa înspre care i-am arătat și ia comanda. Vine înapoi și face comanda apoi ii duce. Eu mă uit plictisit prin zonă apoi mă uit la ceas și văd ca este 12:00 deci am timp liber 2 ore. Deci plec în cameră și mă pun pe canapea închizând ochii. Aud pașii lui Kevin....cred.

- Kevin daca  te așezi pe canapea vei regreta.

- da nu mai spune.

Îmi răspunde el inapoi..... Stati o clipă acesta voce nu-i aparține lui Kevin dar al lui....perversului doctor.
Eu deschid repede ochii și il vad.

Va continua...
~~~~~~~~££££
Scuzați de greseli va pup!😘

un pacient doar pentru mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum