eight 'güzelim'

25 6 3
                                    

Vote vote 💋❤️

Hoseok'a sevgilisi ile alakali yorum gelmiş mi diye okuyordum ki altta yazan yorumu okuduğumda gözlerim fal taşı gibi açıldı!
'Betty ile olan ilişkini menajer ifşaladı' yazıyordu profilinde hiç bir şey yoktu fake hesaptı.

Kimdi?

Beni biraz tedirgin etmişti, bunu bilebilmesi için şirketten olması gerekiyordu.
Şirkette beni ifşalayacak kim vardı ki?

Sasaeng dedikleri takıntılı fanlardanmıydı?

Bugün son günümüzdü itiraf etmeliydim ki kampta çok eğlenmiştim.

Jungkook zıplayarak "Sun Yeon'un yanı benim!" dedi.
Taehyung suratını çatarak "Oppağ bu kaç oluyor yetti artık ne buluyorsun bu yellozda? Ben daha çekiciyim bence!" dedi ciddi gibiydi. Manyak!

Jungkook yanıma oturdu ve bana yanaştı bu sefer hiç bir şey sormadan başını omzuma koydu "Omzuna başımı koyduğumda iyi hissediyorum, bana güven veriyorsun." dediğinde kalp atışlarım hızlanmaya başladı çaktırmadan sesli bir tebessüm bıraktım ve devam ettirdim " Bende senin omzunda yatabilirmiyim?" dedim sessiz ses tonumla.

Bana baktı, şaşırmıştı benden böyle bir şey beklemiyor olmalıydı.
"Tabii" dedi ve omzumdan kalktı dikleşti ve omzunu eliyle işaret etti, kafamı koydum.
Kalp atışlarım kuvvetleniyordu.

Ne vardı bu kadar heyecanlanacak?

"Uykum geldi, uyusam sorun olur mu?" dedim. Uykum yoktu, ama uyumazsam işleri bok ederdim. Heyecanlanıyordum.

Onun yanında heyecanlanmak, onun yanında güvende hissetmek, onların yanında mutlu olmak kalbimi acıtıyordu ihanetimin bir bahanesi yoktu..

Seung Hee: Sun Yeon bir şey soracağım.
Sun Yeon: Sor?
Seung Hee: Gerçekten çıkıyor musunuz?
Sun Yeon: Saçmalama tabii ki hayır.
Seung Hee: İyi. İşim var kapatıyorum bu şekil tam gaz devam!

Betty ile Hoseok'u ifşaladığım hakkında söylentiler çokça yayılmıştı ve insanlar bana ölüm tehditleri dahi gönderiyordu, çok linçleniyordum ve mental olarak yıpranmıştım.
Bir de üzerine Jungkook ile çıktığımız söylentileri çıkınca iki kat linçleniyordum.
Normalde takmazdım ama cidden ağırdı.

Kamptan dönerken araba yolculuğunda verdiğimiz molada bir sasaeng Jungkook'un omzunda yatarken fotoğraf çekip tüm sitelere yollamış ,Dispatch beni hiç umursamadan görüntüleri yayınlamış!

Şuan aralarına girmiş onlara hiç bir şey çaktırmamış, sinsice Jungkook'la sevgili olmuş bir orospu gibiydim fanların gözünde!

Bir kısmında haklılardı aralarına girmiş ifşa ediyordum!

Bunları düşünürken gözyaşlarıma hakim olamıyordum.

Dans odasında ki minderlerin üzerinde hüngür hüngür ağlıyordum.

Ağlamamın şiddeti artıyordu ki kapının sesini duydum içeri biri girmişti.
Dönüp bakmamla arkamı dönmem bir oldu Jungkooktu ve beni bu şekilde görmesini istemiyordum.

Belki de her şeyi öğrenmişti ve bana hesap sorup nefret kusmaya gelmişti, haklıydı.

Ani bir hareketle yanıma oturdu ve beni kendine çekti.
Göğsünün üzerindeki yüzüm tüm kokusunu içime çekmeme sebep olmuştu.

Daha fazla ağlıyordum.

"Ağlama güzelim." dedi naif ses tonuyla.

Güzeli miyim sahiden?

"Hepsi kuru iftiradan ibaret şirket hepsini reddetti,merak etme ağlamanı gerektirecek bir şey yok." dedi ve anlıma bir öpücük bıraktı uzun ve etkiliydi başımın dönmesi için yeterliydi..

Sarılmış şekilde oturuyorduk bana moral vererek saçlarımın içlerine minik öpücükler konduruyordu, bu an hiç bitmesin istiyordum..

İsteğim çok uzun sürmedi üyelerin kapı önündeki sesini duyunca ayrıldık ve karşı karşıya oturur pozisyona geldik.

İçeri girdiklerinde hepsi bana şaşkınca baktı gözlerim çok kızarmıştı büyük ihtimal.

Hepsi ciddiydiler ve sırayla yanımıza geldiler ve mindere oturdular.
"Ahh Yeon, hepimiz senin kim olduğunu biliyoruz, ağlamana gerek yok." demesiyle tekrar ağlamaya başladım.

Keşke beni sevmeselerdi, keşke bu işi hiç kabul etmeseydim.
Benden nefret etmelerini bile isterdim.

"Ağlayıp durma salak." dedi Taehyung.
"Bizim yeni gelin cidden tam bir ağlakmış." dedi ve saçlarımı karıştırdı ağlamam kesilmişti.
Jin yeni uyanırcasına "Cidden gelinimiz oldu! Jungkook ile çıkıyorlar ya." deyip güldüler hep bir ağızdan. Biz ise bir birimize bakıp utanmıştık.
Jungkook elini ensesine koyarak "Öyle bir şey yok hyung!" dedi.

Grupça sarıldık.

Kendimi daha kötü hissetmeme neden oluyordu.
"Hadi öğle yemeğini dışarıda yiyelim, Yeon'a da moral yemeği olur!" dedi Namjoon.

Siyah geniş bir arabayla yola çıktık.
Gözlerimiz sürekli Jungkook ile buluşuyordu ikimizde aramızda bir şeyler olduğunun farkındaydık.

Öğle yemeğini yerken onlarla daha fazla zaman geçirmek istediğimi fark ettim ve akşam evimde içmeye davet ettim , biraz kafa dağıtırdık ve iyi gelirdi, özellikle de bana.

Seokjin elindeki biraları doğruca dolaba götürdü.

Patlatılan şampamyanın ardından Jungkook'tan gözlerimi aldım.

Kadehlerimizi tokuşturduk ve
"Yeon'a" diyerek içtik.

"Abi ben sonra gittim kızın kapısına e tabi kız oyuncu biliyor bu işleri falan hani diyor ki git magazinciler gelir falan ama ben gitmiyorum." dedi ve durakladı.
"Ne anlatıyordum ben ya?" dedi hepimiz gülüyorduk Taehyung kafayı fena bulmuştu.

"Heh bak aklıma geldi" diyerek devam etti.
"İşte ben kızın kapısının önünde konuşuyorum dedim ki 'Seni sevmek ölümse koyam götüne gülümse.' dedim ben kıza kız bana tokadı bir koydu. BEN ŞOK! dedim 'Napıyorsun? Bizim de bir karizmamız var yani.' . Tabi kız büyük ihtimal bana saydırıyor"

" Ay yeni gelin benim uykum geldi!" dedi cidden fena sarhoştu ve gülmekten bayılacaktım!
"Tamam bem burda Jimin-shi'yle yatarım, hadi sana da izin verdim git Jungkook'la yat."
diyordu ben koltuğu yatak pozisyonuna getirirken.

Ben ne kadar içsem bir şey olmazdı zaten Yoongi' de benim gibiydi biz iyi olduğumuz için diğerlerine sahip çıkıyorduk.

Neredeyse çoğu sızmıştı zaten hepsinin üzerlerine bir şey örterek kendi odama doğru ilerledim.

"Yeooonn!" diyerek bana sesleniyordu Jungkook.
"Efendim?" dedim. "Ben seninle yatmak istiyorum." dedi.
Abartıyordu cidden. "Hayır" diyerek odama geçtim ısrar etmesi fikrimi değiştirebilirdi.

Kendimi yatağa attım ve düşündüm cidden bana çok iyi geliyorlardı..

Yazarken en keyif aldığım bölümdü galiba sizde okurken keyif alırsınız umarım❤️
Bayramınızı kutluyor vote rica ediyorum 💋❤️

INFIDELITY - Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin