Ya bu aralar sürekli yazasım geliyor okumalar yükseldi ya o yüzden:))
Benim bu güzel kurguya bir gay çift yazasım var :)
Ciddiyim kesinlikle Bangtan'dan bir ship olacak.
Wattpad hesabımda sorun var okurken bölümler başa alıyor üzgünüm:(
Ama en kısa zamanda çözüleceğini umuyorum.
Ay sürekli ':)' şu emojiyi kullanmışım çok itici.
Bu arada ben sürekli 'fotoğraflarımızı çekerler' yerine 'röntgenlerler' tabirini kullanıyorum şzwpiPwlskwğs ay ne bileyim daha çok hoşuma gidiyor.Benim şuan çok konuşasım var konuşacağım arkadaş.
Ben şuan yazlığa geldim yani yeni gelmedim yaklaşık 2,5 aydır buradayım ama bilgisayarımı getirmedim bu yüzden telefonumdan yazıyorum çok zor oluyor öyle de bu yüzden ayın 20'sinden sonra bölümler uzamaya başlayacak siwğşsowğspw çünkü bilgisayara geçeceğim haberiniz olsun şimdi bölümler kısa biraz ama.Bu arada deyineceğim bir şey daha var idpwisğwsşw bitmiyor, cidden okuyan bir sürü kişi var yorum yapan yok çok üzülüyorum he.
Lütfen yorum ve vote ♡Sabah kalktığımda ilk işim şirkete bile uğramadan Dispatch'e gitmekti, artık bu iş bitmeliydi.
"İyi günler efendim kime bakmıştınız?" dedi kapıdaki danışman. "Bay Kang için geldim Sun Yeon konuşmak için gelmiş derseniz anlayacaktır." dedim.
"Sonunda kararını değiştirdin demek, zeki bir kızsın Sun Yeon bunu en başından beri biliyordum." dedi.
"Kararımı değiştirdiğimi söylemedim?" dedim ve deri koltuklardan birine oturdum.
"Zeki olduğun konusunda yanılmışım, ne için geldin?" Dedi.
"Ne yaptığını çok iyi biliyorsun! Derhal aptal adamlarına söyle peşimi bıraksınlar! Yoksa polise gideceğim." dedim sinirlenmiştim hem de fazlasıyla.
"Sen bıraktığın işi tamamladığında bu iş hallolmuş olur" dedi.
"Ha birde sakın polise gitmek gibi bir aptallık yapma. Senin salak olduğunu düşünüp geri yollar. Her yer Jungkook'la olan fotoğrafınız yüzünden çalkalanıyor paparazzilerin sizi çekmesi gayet normal karşılanır." dedi pişkin ve ukalaca.
Ne fotoğrafından bahsediyordu?
Hemen odasından çıktım ve asasöre doğru yürüdüm,hem yürüyor hem de telefonumdan son haberlere bakmaya çalışıyordum.Haber sitelerine girer girmez ilk sayfada kocaman bir görüntümüz vardı.
Kayak yapmaya gittiğimiz gün Taehyung ile benim düşmem daha sonra Jungkook'un gelip beni kucağına alıp otel odasına götürüşüne kadar hepsi fotoğraflar halinde magazin sitelerindeydi.
Telefonumu kapayarak boş asansörde yere çöktüm.
Şimdi sevgili olduğumuz haberleri vardı bir kaç güne benim hangi sebeple BigHit'e menajer gittiğim öğrenilirse Jungkook çok yıpranacaktı adeta basın önünde ihanete uğrayacaktı.Ağlamak istiyordum sadece ağlamak.
Siyah arabama doğru güçsüz adımlar attım ve şirkete sürdüm.
Arka bahçedeki çalıların arasına oturup bir sigara yaktım her içime çektiğimde kötü hissettiriyordu.
Ama şuan yaşadıklarımdan daha kötü değildi..Şuan sadece üyeleri görmek istiyordum.
Dans odasında hepsi bir yere yığılmıştı kapıyı açmamla hepsi bana doğru döndü ve Jungkook ayaklanıp bana sarıldı.
"Neredeydin? Yine sigara mı içtin sen?!" dedi.
Daha sonra beni kocaman salonun öbür ucuna götürdü.
"Bundan sonra üzüldüğünde sigara içmeyeceksin! Ben varım bana gelmen yeterli." demesiyle gülümsedim.
"Tamam." dedim.
"Neden moralin bozuk? Çıkan haberler yüzünden mi?" dedi.
"Hayır alakası yok. Sadece bu aralar pek iyi hissetmiyorum." dedim.
"N'oldu? Bana anlat." dedi.Sana her şeyi anlatmak istiyorum.
Ama anlattıkça benden nefret etmenden korkuyorum.."Jungoooo! Aldın kızı kenara geçtin neler oluyor çabuk buraya gel!" dedi Taeyung.
Normalde birlikte olduğumuz anların bölünmesinden nefret ederdim ama şuan işime gelirdi, Jungkook'a yalandan bir sebep uydurmak istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFIDELITY - Jeon Jungkook
FanfictionGözlerine her baktığımda denizleri, Sana her sarıldığımda cennete ışınlanıyorum adeta. Dudaklarını her öptüğümdeki o tat,sadece bana özel kalsın istiyorum. Sadece benim ol istiyorum, Elimi tuttuğundaki güveni, gözlerimin içine bakıp 'Seni seviyorum'...