Bundan sonra bölümleri sabah yazıp akşam atmaya karar verdim çünkü gece geç saatlerde attığım bölümlerde ya kendimi iyi ifade edememişim ya da yazım yanlışı yapmışım ve berbat olmuş.
Sabah uyandığımda yanımda henüz uyanmamış olan Jungkook'u görmemle yüzüme yayılan gülümsemeye engel olamadım.
Çok güzeldi..
Ne kadar üyelerin bel altı şakalarına maruz kalsakta aynı odayı paylaşmıştık. Cidden bazen çok taşkın hareketler yapabiliyorlar.
Ellerimi suratına koydum ve yavaşça hareket ettirdim, suratına düşmüş saçlarını düzelttim ve yanağına bir öpücük kondurdum.
Tam o sırada huzur dolu anımı bozacak bir mesaj almıştım.
Mesajda dün düştüğümde Jungkook'un beni kaldırırken ve daha demin onu öperken ki fotoğrafım vardı.
Kalbime giren ani sızıyla suratımı pencereye çevirdim,kimse yoktu hemen perdeleri çektim ve kapıyı açtım etrafa bakındım kimse yoktu geri dönüp kapıyı kapatıp kilitledim.Çok korkmuştum. Cidden Bang Joo çok ileri gitmeye başlamıştı.
Telefonumu elime aldım ve gizli numaraya mesaj attım.Sun Yeon: Kimsin? Bu fotoğrafları nasıl çektin?
XxxX: Kim olduğumu söyleyemem. Az çok kim tarafından ne için gönderildiğimi tahmin ediyorsundur diye düşünüyorum.
Sun Yeon: Kim tarafından hangi sebeple olduğunu biliyorum. Beni bunlarla düşüremezsiniz bu fotoğrafları medyaya gönderilemeyeceğini hepimiz biliyoruz.
XxxX: Çok zeki olduğunu düşünüyor gibisin sanırsam? Durumlar hiç düşündüğün gibi ilerlemiyor.
Sun Yeon: Pek iyi blöf yapamıyorsun galiba?
XxxX: Göreceksin.
Sun Yeon: Bekliyor olacağım.
Ne kadar sakin kalmaya calışsamda her bir cümleyi ellerim titreyerek yazıyordum. Cidden çok gerilmiştim ve bu işin sonunda Jungkook'un yıpranması isteyeceğim son şeydi.
Bunların düşüncesiyle dalarken Jungkook'un kıpranmaya başladığını gördüm telefonu elimden bıraktım ve yanına gittim.
"Jungkook." dedim dürterek.
"Hımh?" dedi uykudan gözünü açamıyor gibiydi dün bana kayak öğretirken yorulmuş olmalıydı.
"Hadi kalk,yemek yiyelim acıktım." dedim.
Gözlerini araladı bana bakarak gülümsedi ve beni yanına çekti sarıldı ve boynuma öpücük kondurdu.
Belimi saran ellerini gevşetmesiyle önüme döndüm ve suratımızı hizaladım, burnuna bir öpücük bırakıp geri çekildim.
"Hadi bizimkiler arar birazdan onlar aramadan gidelim." dedim.Taehyung'u aradım "Kahvaltıya inmiyor musunuz? Bu saate kadar aramamanıza şaşırdım açıkçası." dedim.
"Yeni bir çift olduğunuz için rahatsız etmeyelim dedik." deyip kıkırdadı.
Salak! "Taehyung! Saçmalama haydi aşağıya." deyip kapadım.Asansöre doğru yürürken bir mesaj almamla durakladım. Jungkook'a çaktırmamaya dikkat ederek mesajı açtım. Yine aynı gizli numaradandı. Kalp atışlarım hızlanmıştı içim titriyordu.
Demin yatakta uzanırken ki fotoğraflarımızdı! Artık çok ileriye gitmişlerdi!
Telefonumu kapayıp cebime attım, Jungkook'un öğrenmesini istemiyordum.Jungkook suratımdaki endişeyi fark etti ve "Ne oldu?" diye sordu.
"Çok acıktım galiba başım döndü iyiyim." dedim. "O zaman acele edelim." diyerek elimi tuttu ve hızlandık, arkama ve etrafıma bakmaya devam etmemle bana döndü "Yeon sen iyi misin?" dedi.
Cidden çok belli etmiştim ama ne yapabilirdim? Her anımızı röntgenliyorlardı!
"Çok yakınız Jungkook fanlar her yerde olabiliyor, fotoğraflarımızı çekebilirler." diyerek kurtardım. "Haklısın, ama daha yapacal bir şeyimiz çekeceklerse çoktan çelmişlerdir zaten." diyerek elimi daha sıkı tuttu.Bu işe neden kalkışmıştım ki? Gerçekleri er ya da geç herkes öğrenecekti ve o zaman bana olan güvenleri tam anlamıyla sarsılacaktı..
Cidden bu aralar hiç ilham gelmiyor sebebi ise sıralama, vote ve okuma düşüşlerimiz bunlar moralimi çok bozduğu için yazasım gelmiyor ama er ya da geç toparlanacağım tek ricam vote ve bol yorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFIDELITY - Jeon Jungkook
FanfictionGözlerine her baktığımda denizleri, Sana her sarıldığımda cennete ışınlanıyorum adeta. Dudaklarını her öptüğümdeki o tat,sadece bana özel kalsın istiyorum. Sadece benim ol istiyorum, Elimi tuttuğundaki güveni, gözlerimin içine bakıp 'Seni seviyorum'...