four 'ihanet'

27 4 3
                                    

Artık ilk bölümlerim verdiği heyecandan mıdır nedir sürekli bölüm atasım geliyor keşke sizin de vote atasınız gelse akaıalıqladlpwşss
Ben böyle kitabin binlerce okuması varmış gibi davranıyorum ama arkadaşlarım dışında 2 kişi falan okuyordur ajajlajwlskwsşkw.
Belki sonradan çok ünlenir 🥺✊🏻❤️

Gece düşündüklerimin verdiği vicdan azabıyla  kalktım. Giyinip bir şeyler atıştırdım ve çıktım taksi çağırıp arabayı tamir için bıraktığım yerden aldım ve şirkete doğru sürdüm.

Geldiğimde üyelerin hepsi farklı haldeydi Jungkook'la Jimin bir koreografi deniyordu Namjoon Jin'in getirdiği kurabiyeleri tadıyordu. Taehyung ve Hoseok Yoongi'yle uğraşıyordu kapı eşiğinden onlara bakıp güldükten sonra içeri girmemle tüm gözler beni buldu. 
Taehyung üzerime atlayarak "Sun Yeon sonumda geldin" dedi. Şaşırarak "Neden gelmemi bekliyordunuz?" dedim.
Taehyung sırıtarak "Yoongi hyungla uğraşması zevkli olmuyor sen uğraşalım diye." demesiyle kaçmaya başlayacaktım ki , elimden tuttu ve yaralı elimi gösterdi "Ne oldu buraya?" dedi merakla. "Bardak kırıldı elim kesildi biraz bir şeyim yok." dememle Jungkook'la gözlerimiz buluştu. 
Konuyu dağıtmak adına yeni haberi verdim "Yeni dans hocanız geliyor bugün."  dememle hepsi ofladı neden memnun değillerdi?
Hoseok sıkıntılı şekilde " Ah tanrı aşkına Cha Sun hyungun nesi vardı?" dedi üyelerde ona katıldı.
Ben ellerimi iki yana açarak "Ben bir şey bilmiyorum tam olarak Bang PD'nimin kararı." dedim üzgün görünüyordular.

"Yeni hoca birazdam burada olur ben odama gidiyorum görüşürüz diyip çıktım."
Min-Ji'ye mesaj attım

Sun Yeon: Şşt gülüm akşama toplanır mıyız?

Minji: Toplanırız sen iste aşko kim kim?

Sun Yeon: Sen çağır işte bizimkileri

Min-Ji :Tamadır.

"Daha tam olarak bir şey öğrenemedim Seung Hee sıkıştırıp durma şurda toplanmışız bir sal ya." burda bile rahat vermiyordu hain köpek!
Soo Bin sinirlenerek "Of başlayacağım işinize de sizede heee sinirlendirmeyin beni kırk yılın başında topladık!" dedi.
Seung Hee bıkmış halde "Of tamam be ne yapayım Dispatch beni sıkıştırıp duruyor!"

Seung Hee , Min-Ji , Baekhyun, Soo bin ve ben topanmıştık. Film izleriz diye düşünürken sohbete dalıp tüm zamanı geçirmiştik ve evlerimize döndük
Eve döner dönmez sıcak bir duş aldım tam kahvemi elime alıp oturuyordum ki kapı çaldı.
Kapıyı açmamla tüm üyeleri karşımda gördüm.
Taehyung elinde çikolatayla "Gelin ziyaretine geldim kaynana olarak çekil şurdan!" dedi ve beni itti. Kolumu ovaşlayarak "Kimle evlendim de kimin gelini oldum ben ya?!"
Taehyung "Bilmem sana o gün toplantı da yeni gelin deyince takıldi öyle dilime" dedi. Salak çocuk.

Hepimiz oturup sohbet ediyorduk ki bir an sevgili konuları açıldı işte bu! İstediğim konular! Ne kadar onlara menajerlik yapsamda burda olma sebebim en başından bellidiydi.
Hoseok'un sevgilisiydi "Adı Betty'ydi Speak
Yourself turunda için gittiğimizde otelde tanıştık hala konuşuyoruz fakat ciddi düşüneceğim biri değil" dedi aklıma kazımıştım!
Jimin gülerek "Hangisine ciddi bakıyorsun ki hyung" diyerek güldü ve üyelerde onun la güldü.

Uzun bir sohbetin ardından öğrenebildiğim tek şey Hoseok'un Betty isimli sevgilisiydi.

" Taş kağıt makas oynayacağız eğer ben kazanırsam bugün kahveler benden sen kazanırsan benden. Anlaştık mı?" dedi Jungkook.
"Taş-kağıt-makas!"
"Taş-kağıt makas!"
"Taş-kağıt-makas!"
3-1 yenildim gidip kahveleri almam gerekiyordu işime gelirdi gidip Seung Hee ile de konuşmalıydım.
Jungkook kahkaha atarak "Sen gidip alıyorsun!" dedi. Mızmızlanarak dans odasından çıktım ve Seug Hee'yi aradım Betty olayını anlatacaktım.

Seung Hee: Oooo siz beni ararmıydınız ya.
Sun Yeon:Aramazdım, aramayacaktım da işim düştü diyelim.
Seung Hee: Yoksa ağızlarından aldın mı lafı!
Cevap verememiştim.
Sun Yeon: 5 dakikaya arayacağım bekle.
Diyip telefonu kapadım ve hiç bir şey olmamış gibi kafeye gidip 8 kahve alıp döndüm

Seung Hee'den sayısız mesaj vardı bir bahane bulmam gerekti.

Seung Hee: Skandal haberi söylemeyecek misin??
5 dakika doldu!
Sun Yeonnn
Nerdesin kızım ya
Telefon sesini mi duydular?!
Yakalandın mı Sun Yeon?
Ahh tanrı aşkına cevap ver artık!

Sun Yeon: Bir skandal zannetim ama değilmiş yanlış anlaşılma işim var görüşürüz.

Seung Hee: Emin misin Sun Yeon?

Sun Yeon:Neden emin olmayayım ? Yalan söylemiyorum!

Seung Hee:Pekala öyle olsun. Umarım bizden bir şeyler saklamıyorsundur..

Tam olarak söylediği şey oluyordu üyelere o kadar ısımmıştım ki haberleri saklıyordum..
Onlara ihanet etmek istemiyordum..

4 bölüm oldu 🥺✊🏻
Sun Yeon yaşça üyelerden küçük karakterlerden Jungkook'la yaşıt abi dese çok komik olur kawlskkwslw oppa da bana itici geldiği için isimleriyle sesleniyor.
KEŞFEDİLSİN ❤️✊🏻

INFIDELITY - Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin