Sellaamm vote vermeyi unutmayın ve yorum yapmayı üzülüyorum çok :(
Odaya girmemle herkes hep bir ağızdan doğum günü şarkısı söylüyordu.
"İyiki doğdun Sun Yeon." diyerek sarıldılar.
O anda tepki veremiyordum her şeyi görüyordum duyuyordum ama bilincinde değildim sadece o gün geliyordu aklıma.17.08.2016
19. yaş günümdü kendimi daha olgun ve büyümüş hissediyordum sebepsizce.
Ailemle doğum günüm için yemeğe çıkmıştık.Tabii onlarla yediğim son yemek olacağını nerden bilebilirdim ki?
Hoş sohbet eşliğinde yemeğimizi yiyorduk arkadan çalan slow müzik bize eşlik ediyordu her şey olması gibiydi mutluyduk ,huzurluyduk.
Kadehlerimizi tokuşturup bugüne bir yudum aldık şaraplarımızdan, o sırada doğum günü pastam geldi.
Kaç yaşıma girersem gireyim yinede pasta kesiyorlardı işte.O zamandan beri ne doğum günümü kutlamıştım ne de pasta yemiştim.
"İyiki doğdun Sun Yeon! Sağlıklı nice yıllara!" dediler hep bir ağızdan.
Mumlarımı üfledim,pasta yedik ve restorandan ayrıldık."Sun Yeon kaç yaşına girdin şimdi sen 19 mu?" dedi babam.
"Galiba." dedim gülerek.
"Güzel kızım büyüyor." saçıma öpücük kondurdu.
"Haklısın büyüyor." dedi annem.Arabaya bindik babam sürmeye başladı.
Yolda ilerliyorduk ki bir araba sokak lambasına çarparak devrilmesine sebep oldu.
Arabanın ön kısmının üstüne düşmüştü.
Annem ve babamın tam olduğu kısma.
Cam kırıkları kollarıma ve bacaklarıma gelmişti her yer kan içerisindeydi direğe çarpan araba ise çoktan gözden kaybolmuştu.Korkudan ne yapacağımı bilmez halde arabadan inerek ambulansı tuşladım hızla gelip annem ve babamı arabaya aldılar.
Uzunca sürüp geçmeyen günler yoğun bakımda geçen saatler sonucu annem ve babam kurtarılamamıştı.
Bir sorumsuz sürücü yüzünden ailem yok olmuştu.
Ne olursa olsun o aşağılık insanı bulacaktım ama nafile bulunduğumuz yolda tek bir kamera bile yoktu.Bacaklarım bedenimi taşıyamaz hale gelmişken vücudum yerle buluştu ve gözlerimden yaşlar ardı ardası kesilmez biçimde akıyordu.
Üyeler endişelenerek "Neler oluyor Sun Yeon?" diyorlardı.
"Bugün benim doğum günüm değil ruhumum bedenimden ayrıldığı gün." diyerek ayağa kalktım."Lavaboya gideceğim." dedim.
Jungkook arkamdan koşar adımlarla geliyordu tutup beni kendine çekerek vücutlarımızı birleştirdi "Bugün o gün.." dedi.
"Aptal kafam! Nasıl unuturum!" diyerek kendini azarlamaya başladı.
"Kendini azarlama Jungkook hatırlamamış olabilirsin. Bir anlık boşluğuma geldi ve duygu boşalması yaşadım, normalde bu kadar tepki vermezdim. Alışıyorum artık." dedim.
Alışmaya çalışıyordum, başarılımıydım? Hayır.Yüzüme su çarparak biraz olsun kendime gelmiştim.
Dans odasına doğru ilerledim ve içeri girdim, hepsi şaşırmış şekilde bana bakıyorlardı.
Bana o kadar sürpriz yapmışlardı, ben ise mahvetmiştim.
"Özür dilerim sürprizini mahvettim. Ama bu konudaki hassaslığımı engelleyemiyorum. Bugün benim an-"
"Biliyoruz. Jungkook az önce anlattı, anlayabiliyoruz biz özür dileriz." dedi hepsinim adına Yoongi.
Diğerlerini de kafalarını sallayarak Yoongi'ye katıldıklarını belli ettiler."Ah, özür dilemenize gerek yok bilemezdiniz. Her neyse sürpriziniz için çok teşekkür ediyorum." dedim.
www.cfkinews.com
Son zamanların popüler grubu BTS'in küçük üyesi Jeon Jungkook ile menajerleri Sun Yeon'un ilişkileri şirketleri tarafından onaylandı.
İkilinin 3 haftadam daha uzun süredir birlikte olduğu söyleniyor.Kaynak: Big Hit Labels
userjkjk: Cidden aşırı saçmaa nasıl bir menajerle çıkabilir ki??
User86: belliydi sosyal medyadaki samimiyetlerinden çok şirinler yicem 🥺.
bangtan_army: Çok güzellerr.
seomjunlim: Cidden mi böylesine çirkin bir kızın Jungkook gibi bi adamla işi nee?
User86: bunu profil fotoğrafı bile olmayıp haber sitelerine nefret mesajı atan biri mi söylüyor :Duser97: arkadaşlar kabullensenizde etmesenizde çıkıyorlar, yapabileceğiniz bir şey yok zırlamayın :)
kimyoung347: hiç yakışmıyorlar bence.
user86: jk: sen yakışmadığımızı söylediğin için ayrılıyoruz....
Haberleri ve yorumları okuyordum.
Beni sevmeyen insanların aksine sevenlerinde olması iyi hissettirmişti en azından.
O sırada Jungkook odamdan içeri girdi ve sandalyelerden birine oturdu.
"Napıyorsun?" dedi.
"Hiç, haberleri falan okuyordum. Şirketin onay vermesinden beri her yer çalkalanıyor." dedim.
"İnsanların özel hayatlarını neden bu kadar umursadıklarını hala anlayamıyorum cidden." dedi.
"Dışarı çıkmak ister misin? Çok sıkıldım da ben." dedi itiraf etmeliydim ki bende çok sıkılmıştım.
Ama aklıma daha güzel bir fikir gelmişti.
Bugün annemle babamın ölüm yıldönümüydü, her yıldönümünde mezarlarına giderdim eğer isterse Jungkook'la birlikte gidebilirdik.
"Ben annemle babamın mezarlarını ziyaret edecektim, sende gelmek ister misin?" dedim.
"Olur, hadi o zaman gidelim bir an önce." dedi.Benim elimde papatyalar, Jungkook'un elinde ise menekşeler vardı.
Annem menekşeleri çok severdi, babam ise beni 'papatyam' diyerek severdi.Mezarlarına gittiğimde ağlamamaya dikkat ederdim.
Onların beni hissettiğini düşünüp üzülmelerini istemiyordum.Mezarların her ikisininde üstünü çiçeklerle süsledikten sonra onlarla konuşmaya başladım.
"Merhaba anne ve baba bugun ölüm yıldönümünüzün 4. yılı ve hala o direğe çarpan arabayı kullanan kişiyi bulamadım...Ağlamak istemiyordum ama gözümden düşen yaşlara da hakim olamıyordum.
O sırada bana bakan Jungkook'u gördüm burnu kızarmıştı ona bakmamla göz yaşlarını sildi.... ama bulacağım. Onun dışında Big Hit'te işe girdim ve bu da erkek arkadaşım Jungkook." dedim onu göstererek, gülümsedim.
"Umarım sizde çok iyisinizdir. Cennette beraber olduğunuzu biliyorum. Şimdi gidiyorum evlilik yıldönümünüzde geleceğim." diyerek ayağa kalktım.
Jungkook'un da benimle kalkmasıyla el ele bir şekilde mezarlıktan çıktık.Evvet bu bölümde bitti. Pek romantizm ya da aksiyon-kaoslu bir bölüm yerine biraz üzücü bir bölüm olsun dedim bu seferde.
Kitabın gidişatını nasıl buluyorsunuz?
Ayrıca stan user86 ÇALZŞAŞZŞEPZĞWĞD
F cid
en o karakteri çok seviyorum.
Her neyse bu arada bundan sonra kafama göre her gün bölüm atmayacağım sınır koyacağım çünkü vote ve yorumlarımız okumaya göre az :(Vote: 10
Yorum:10Öptüm 💋.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFIDELITY - Jeon Jungkook
FanficGözlerine her baktığımda denizleri, Sana her sarıldığımda cennete ışınlanıyorum adeta. Dudaklarını her öptüğümdeki o tat,sadece bana özel kalsın istiyorum. Sadece benim ol istiyorum, Elimi tuttuğundaki güveni, gözlerimin içine bakıp 'Seni seviyorum'...