Sıralamalara girmişiz 🥳
Buraya "1. Sıradayız" yazabileceğim günleri de umarak vote rica ediyorum❤️Sarıldım ve kokusunu içime çektim bende onu seviyordum ama söyleyemiyordum utanıyordum.
"Bu gece bende kal." dedi. Eve gitmeye hiç halim yoktu zaten arabamı da şirkette bırakmıştım.
"Olur." dedim. Sırıtmaya başladı,neden sürekli sırıtıyordu bu?"Benimle yatmak ister misin?" dedi.
Arsız tavşan diye boşu boşuna demiyorum!
"Saçmalama, kanepede yatarım yastık ve battaniye vermen yeterli." dedim.
İki yastık iki battaniye ile geldi.
Ben bir kanepeye o da karşımdaki kanepeye yatmıştı."Yeon" dedi. Yine ne istiyordu?
"Efendim Jungkook?" dedim."Sevgilimsin." dedi
Haa okey o zaman ya iyiymiş bana bir şey soran olmadı ama iyiymiş yani.
"Benim niye haberim yok?" dedim biraz naz yapacaktım.
"Var işte söyledim." dedi.
"Yoo kimse rızamı almadı açıkçası benim."
oynuyordum çok eğlenceliydi.
"Yeon, ciddi misin?" dedi.
"Evet?" dedim. Kalktı yanıma geldi "Yeon ben seni seviyorum ama." dedi şuan o kadar şirin gözüküyordu ki öpmek istiyordum.
"Sen beni sevmiyor musun?"
"Seviyorum" dedim ve oturur pozisyona geldim, boynuna sarıldım. " Şaka yapıyorum gerizekalı, her boku ciddiye alıyorsun." dedim.
"Nasıl ciddiye almayayım acaba? Ciddi ciddi konuşuyorsun yani." dedi.Sabah kalktığımda karşımda Jungkook'u görmek bana keyif vermişti gülümseyerek yanına yürüdüm saçları yüzüne gelmişti ağzı açık bir şekilde çok şirin uyuyordu, gülümsedim saçlarını yüzünden çektim ve izlemeye başladım uyurken bile çok güzel gözüküyordu.
"Bu kadar izlenilecek kadar yakışıklı mıyım?" demesiyle ayağa kalktım ve mutfağa yürüdüm neden uyanmıştı ya?
Sırıtarak peşimden geldi ve arkamdan sarıldı "Neden utandın ki şimdi?" dedi,kıkırdıyordu.
"Güzel görünüyordun 5 dakika izleyelim dedik ne diye uyanıyorsun ki?" dedim. Belimdeki ellerini sıkılaştırarak yanığıma bir öpücük bıraktı,daha sonra ise yanağımla çenemin buluştuğu yere.Beni öpmesini, sevmesini, sarılmasını ,bakmasını çok seviyordum.
Kollarını gevşetti ve beni döndürerek tekrar sardı. Tekrar bıraktı ve gözlerimiz buluştu.
"Jungkook saatlerce bakışamayız hadi yemek yiyip gidelim." dedim. " Haklısın." dedi ve dolaptan bir şeyler çıkardı.Birlikte dans odasına girdik üyeler yerde oturuyorlardı.
"Sonunda gelebildiniz ya erken oldu ama." dedi Jimin "Beni mi bekliyordunuz?" dedi Jungkook. "Yeni koreografi için pratik yapmamız gerekli. Bu yüzden seni bekledik."
"Tamadır başlayalım o zaman." demesiyle hepsi ayağa kalktı.
"Ben odama geçeyim o zaman işlerim var." diyerek odama geçtimArtık bu işi sonlandıracaktım. Odama girer girmez Seung Hee'yi aradım
Sun Yeon: Seung Hee seninle bir konu hakkında konuşmam lazım.
Seung Hee: Tabii ne oldu?
Sun Yeon: Ben işi bırakıyorum, Dispatch ile olan ilişkimi sonlandırıyorum.
Seung Hee: Ne? Böyle bir şeyi yapamazsın? Neden?
Sun Yeon: Ben daha fazla bu casusluk işi içinde sürüklenmek istemiyorum yetti.
Seung Hee: Dispatch ile kontratın var böyle bir şey yapamazsın.
Sun Yeon: Burayla kontrat imzalayacağım için fes etmiştim hatırlarsan? Ne dersen de Seung Hee ben bu işi sürdüremem.
Seung Hee: Bunu bana söylemen hiç bir şey değiştirmez Kong Joo Hoo ile konuşman gerekir.
Sun Yeon: Konuşacağım zaten sadece ilk önce senin bilmeni istedim.
Seung Hee: Onlara bağlanmaman gerektiğini söylemiştim. Jungkook ile çıkıyorsunuz değil mi?
Sun Yeon: Seung Hee daha fazla saçmalama istersen kimseyle çıktığım kimseye de fazla bağlandığım yok! Sadece biri öğrense dava açılacağını biliyorsun değil mi?
Seung Hee: Tamam ben daha fazla saçmalamayayım, görüşürüz.
Dedi ve telefonu suratıma kapattı içimin rahatlamasını beklerken daha çok rahatsız olmuştum.
Kong Joo Hoo ile konuşup bu işi hallettiğimde içimin rahatlayacağını umuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFIDELITY - Jeon Jungkook
FanfictionGözlerine her baktığımda denizleri, Sana her sarıldığımda cennete ışınlanıyorum adeta. Dudaklarını her öptüğümdeki o tat,sadece bana özel kalsın istiyorum. Sadece benim ol istiyorum, Elimi tuttuğundaki güveni, gözlerimin içine bakıp 'Seni seviyorum'...