VOTE-YORUM= MUHTEŞEM UZUNLUKTA ROMANTİK BÖLÜMLER ❤️💋
Hoseok'un şaşkın suratına dönüp baktık "Dispatch'in açıkladığı yeni açıkladığı çift ben ve Betty!"O anda kalbime tarifi olmayan bir acı girdi.
Hepsi şaşkınca Hoseok'a baktı Yoongi "Dışarıda göründünüz mu hiç?" Hoseok kafasını sallayarak "Kız Amerika'da nasıl birlikte görünebiliriz?" Seokjin "Bence Betty mesajlaşmalarını Dispatch'e gönderdi" dedi. "Bence de, daha yeni açıklandı hayranlar sakinleşene kadar kıza yazma." dedi Jimin.
Haklıydı 1-2 haftaya ortalık sakinleşirdi."Çadırını kurmana yardım edeyim mi Sun Yeon" dedi Jungkook. "Gerek yok." desemde dinlemedi. "Kim kim kalıyorsunuz çadırlarda?" dedim. "Taehyung ile ben, jimin hyung ile Hoseok hyung, Jin hyungla Namjoon hyung , yoongi ve sen tek."
Üyelerden biriyle aynı çadırda yatacak halim yoktu, kalsam Dispatch'in yeni skandalı olurduk heralde.
Jungkook ateşte pişen etleri kameraya gösteriyordu. "Bundan Jimin hyung yemeyecek önceki pişenlerde benim hakkımı yedi!" gerçekten sinirliydi.
"Menajerimiz Sun Yeon'da bize katılacak, otursana." dedi Yoongi.
Oturdum Taehyung beni tanıtıyordu "Bu yeni menajerimiz Sun Yeon."
Seokjin önüme et koyup duruyordu "Yeter bu kadar yiyemem ben." desemde dinlemiyordu."Evet ilk günümüzü bu şekilde bitirdik!" dedi Namjoon.
Hoseok ayak uydurmaya çalışıyordu ama üzgün olduğu her halinden belliydi.Hepimiz çadırlarımıza uyumaya gitmiştik.
Seung Hee'ye olay bildirmesi yapacaktım ki çadırın kapısında birinin sesini duydum, "Sun Yeon, girebilir miyim?" dedi, Jungkook'un sesiydi. "Ne oldu?" dedim oturur pozisyons geldim ve çadırın fermuarını açtım, açmamla içeri oturdu.
"Senin yanında uyuyabilir miyim?" dedi masumca. Kaşlarımı çatarak "Saçmalama kameralar her tarafı çekiyor." dedim.
"Kameralar senin çadırını görmüyor ki." dedi çok istekliydi neden?
"Neden yanımda yatmak istiyorsun? dedim.
"Kokun uykumu getiriyor."Suratımım domates gibi olduğunu yemin edebilirdim, iyiki karanlıktı.
"Pekala ama sabah herkesten erken kalkıp yerine git." dedim.
Küçük çocuk gibi sevinçle "Tamamdır! Teşekkürler Sun Yeon." dedi.
Yedek olarak verdikleri yorganı ona verdim ve çadırın bir ucuna kaydım.
"Yastığı paylaşabilir miyiz?" dedi.
Abartıyordu "O kadar da değil surdaki hırkamım üzerine yat." dedim.
Sırıtarak "Daha çok işime gelir" dedi.Sabah gözlerimi sabahın ilk ışıklarında açtım.
Jungkook'un bacağı üzerimdeydi. Bacağını ittirip saate bakmamla ayaklandım saat 6.30'du! 7'de kameramanlar gelecekti!
Hemen Jungkook'u dürtmeye başladım ama uyanmıyordu.
"Jungkook hadi kalk!" desem de sesimi fazla çıkaramıyordum çünkü üyeler öğrenirse daha çok rezil olacaktım.
Adımı mırıldandı ve beni kendine çekerek sarıldı! Kollarından kurtulup termosumdaki suyu üzerine boşalttım Tanrım ben ne yaşıyorum?!
Suyun etkisiyle anında uyandı ve bana sinirli ama şaşkın gözlerle bakıyordu tam kendi çadırına gitmesini söyleyecektim ki Taehyung'un sesini duydum işte şimid sıçmıştık!"Oppağğğ nerdesin yelloz Sun Yeon'un yanında mısın yoksa?!" demesiyle bir hışımda Jungkook'u ittirsemde görem görmüştü artık.
Tanrım kurtar beni!
Yoongi Taehyung'un yanına giderek Oppan işi menajerle pişirmiş dedi. İyice saçmalamışlardı bir yandan da haklılardı çadırımdan pijamalı ve uykulu bir Jungkook çıkıyor!
"Oppağ üzerime kuma aldığını asla unutmayacağım!" diyerek sitem attı!Jimin anında fırlayarak "Jungkook-ah ben kuma olmayı kabul ediyorum diyerek üzerinde atladı." Jungkook uğraşsın onu suçu diyerek uzaklaştım.
Bence hoş bir bölüm oldu akıskaoqlsla
Bol vote bol yorum= Junyeon moment ❤️💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFIDELITY - Jeon Jungkook
Hayran KurguGözlerine her baktığımda denizleri, Sana her sarıldığımda cennete ışınlanıyorum adeta. Dudaklarını her öptüğümdeki o tat,sadece bana özel kalsın istiyorum. Sadece benim ol istiyorum, Elimi tuttuğundaki güveni, gözlerimin içine bakıp 'Seni seviyorum'...