seventeen 'meslek sırrı'

17 3 5
                                    

Ya cidden kitabın okumaları aşırı azaldı ya eskiden sürekli artardı ama şimdi bir sayıda sabitli kaldı üzücü :(

yorum ve vote lütfen

Jungkook'tan~

Sabah kalktığımda dün geceki telefon görüşmesi hala aklımdaydı.

Üyelere, Sun Yeon'a ya da başka birine söylemeden önce bu kişinin kim olduğunu ve söylediklerinin doğruluk derecesini teyit etmeliydim.

Bu sabah doğru düzgün kahvaltı bile yapamadan direk şirkete geçtik.
Geri dönüşümüz için olan son çekimleri tamamlamalıydık.

Şirkete vardığımda 'günaydın' demek için sevgilimin ofisine adımladım.
Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde çok yoğun olduğunu fark ettim masasında bir sürü kağıt vardı önemli bir telefon görüşmesinde olmalıydı kaşları çatık bir şekilde telefonla konışurken içeriye benim girmemle bana gülümeseyerek konuşmasına devam etti.

"Sahne dekorlarlarının hepsi şirketin sunduğu şekilde olacak,ek ya da az bir şey istemiyoruz. İyi günler." diyerek telefonu kapadı ve derin bir oh çekti.

Yorulmuş olmalıydı.
"Saat kaçtan beri burdasın?" dedim.
"7 galiba ve gözlerim şimdiden o kadar ağrıyor ki." dedi gözlerini ovuşturarak.
Saat 9'du bizden 2 saat önce gelmişti.

Yanına giderek ani bir hareketle onu oturduğu sandalyesinden kaldırıp yerine oturarak Sun Yeon'u ise dizlerime oturttum.
İlk başta şaşırmış olacak ki afalladı ama sonrasında kafasını göğsüme bastırarak gözlerini kapadı.
Kalp atışlarını hissediyordum delicesine çarpıyorlardı.
Benimkinin de ondan farkı yoktu.

Bizim için böylesine yorulan biri hakkında nasıl böyle asılsız bir iftira uydurabilmişlerdi ki?

Sarıldım ve sarıldım sıkı sıkı sanki birileri onu elimden almak istiyormuşcasına.

"Hadi üyelerin yanına gidelim. Sizinde provanız başlar birazdan." diyerek kalktı.
Ani bir enerji yüklenimi olmuş gibiydi.

Ona iyi gelmek güzel ve özel hissettirmişti.
Acaba o da bana iyi geldiğinin farkında mıydı?

"Bakın sürekli ayrı ayrı takılıyorsunuz gözümden kaçmadı değil haberiniz olsun." dedi Taehyung işaret parmağını sallayarak.
Uzun bir aradan sonra sevgilim olması onları benimle uğraşmaya itiyor olmalıydı,alışkın olmadıkları bir şeydi sonuçta.

"Sizde Jimin'le yemek yemeye diye bir yerlere gidiyorsunuz ama ne yapıyorsunuz gerçekten bilinmez. Sevişiyor musunuz? Öpüşüyor musunuz? Bilmem artık." dedi Sun Yeon.
Üyeler kıkırdıyordu.

"Jimin ifşalandık." dedi Taehyung ağzını kapayarak yapmacık bir şekilde.
"Uzun zamandır size itiraf etmeyi bekliyorduk, bugüne kısmetmiş; hamileyim." dedi Jimin.
Herkes kahkaha atıyordu.

O sırada telefonumun çalmasıyla aynı gizli numara aradı açmayacaktım elbette daha fazla saçmalık duyamazdım.

Israrla aramalarıyla kendimi dışarı attım ve telefonu kapayıp engelleyecektim ki mesaj attı, asla pes etmiyordu.

XxxX: Ah hadi ama Jungkook, sana o kızı kendinden uzaklaştırmanı söylüyorken her geçen gün daha da yakınlaşıyorsunuz.

Jungkook: Artık beni kıskanan takıntılı bir fan olduğunu düşünmeye başlayacağım, hem bizi nasıl görüyorsun.

XxxX: Meslek sırrı ;)

Jungkook: Yaptığının suç olduğunun farkındasındır umarım.

XxxX: İstersen beni şikayet et. Delilin yok.

Jungkook: Edeceğim.

XxxX: Her neyse sana diyeceklerimi söyleyeyim. Ortada sana ve size ihanet eden biri varken nasıl olur da böylesine sessiz kalırsın?

Jungkook: Senin gibi takıntılı bir fanın söylediği bir kaç uydurma laf üzerine ilişkimi bitirecek değilim. Haddini bilsen iyi edersin.

XxxX: İlk öncelikle, takıntılı bir fan değilim fan bile değilim! İkinci olarak, aptallık ediyorsun bir gün her şeyin farkına varacaksın ama iş işten geçmiş olacak ona o kadar bağlanmış olacaksın ayrılmak seni yıpratacak. Yol yakınken bırak.

Jungkook: Eğer ortada bir ihanet varsa ne olursa olsun bir insandan kolayca soğuyabilir, nefret edebilir, hayatımdan çıkarabilirim.
Ne sandın beni çocuk mu?

XxxX: Bir gün bu laflarını sana hatırlatacağım :)

Jungkook: Sabırsızlıkla bekliyorum :)

Kimdi bu herif bizden ne istiyordu?



Seung Hee'den~

Cidden bu çocuk salak mıydı? Ama bir yanda da haklı sayılırdı. Sun Yeon ile olan konuşmalarımızı mı atsaydım delil olarak. En mantıklı şey buydu bence.

ŞOK! ŞWPSPWŞSPĞWSŞWİW
16. Bölüm 'sixteen' i okumadan geçmeyelim öpüldünüz 💋.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

INFIDELITY - Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin