Toprak uyku sersemliğiyle bir bana bir Asaf'a bakıyordu.Harika zamanlama diye buna derim işte."Toprak eğer sesini çıkarırsan tüm harçlığını kumbarandan çalar, ortaokulda sevdiğin kızı instagramdan senin adına hesap açıp stalklarım.Onun üstüne bir de kıza onu sevdiğini senin adına itiraf ederim."
"Yuh abla.Tamam tamam.Sustum da sen ne yapıyorsun acaba."
"Ya çok seviyorum.Biraz geleyim de başını okşayayım dedim."
"Ne?"
Toprak sesi duyulmasın diye ağzını iki eliyle kapatıyor aynı anda gülmekten yerinde duramıyordu.
"Salak kardeşim benim.Şimdi sana olayı anlatırdım da annemler uyanıp bizi böyle görürse biteriz.Hadi şunun kafasını yerine koyayım da odalara dağılalım."
Asaf'ın kafasını sertçe kanepedeki yastığa koydum.Bu arada Toprak krize girmişti.
"Sus artık.Annemler duyacak."
Hemen odama geçtim.Hayatımdaki en kritik olayı yaşamıştım galiba.Daha fazla düşünmemeye karar verip yorganı kafama çektim.İki dakika sonra zaten uyudum.
---
Sabah erkenden uyandım.Annem kahvaltıya çağırdığında okul kıyafetlerimi giyip odamdan çıktım.Ama anlık bir şokla hemen geri odama döndüm.Asaf kahvaltı masasında pis pis sırıtarak oturuyordu ve ben saçımı taramamıştım.Umarım beni görmemiştir.Ne diyorum ben ya?Gördüyse gördü banane.
Hemen odama döndüm ve saçlarımı tarayıp odamdan çıktım.Hala aynı yerde ve aynı iğrenç yüz ifadesiyle babamla konuşuyordu.
"Asaf oğlum,sen arada bir bize gel böyle.Seninle iyi anlaştık."
Annem babamın boğazını sıkacak gibi bakıyordu.Kahvaltı masasına oturduk ve babam ve Asaf hariç herkes sustu.Bu ne samimiyet!
"Ben artık kalkayım.Okul vakti geliyor.Ellerinize sağlık.Herşey çok güzeldi.Teşekkürler."
Kibar görünmeye çalışıyor pislik.
"Aa dur bakalım.Biz de zaten şimdi çıkıyoruz.Bgün Deniz"i okula ben bırakacağım.Seni de bırakırım."
Ah baba!Ah baba!
"Teşekkürler."
Bir de kabul ediyor pislik çocuk.Yürü git.Kendin git okula.Niye geliyorsun ki bizimle.
---
Okulda zaman çok çabuk geçti.Çıkışta otobüse koşarak bindim.Arkamdan Asaf Bulut gelmedi.Çok mutluyum.Hemen eve gidersem artık gün boyu onu bir daha görmem.
Eve geldiğimde kıyafetlerimi çıkarıp birşeyler atıştırdım.Canım çok sıkılmıştı.Odama çekilip film izlemeye karar verdim.Bilgisayarımı açıp film seçmeye çalıştım.Tam bir film seçiyordum ki bir anda penceremden bir tık sesi geldi.O olamazdı heralde.Saçmalıyorum.Kuş falan çarpmıştır.Tekrar bir tık sesi geldi.Kararlıyım.Bakmayacağım.
Tekrar bir ses geldi.Yeter artık!Hızlıca ayağa kalkıp pencereme doğru yürüdüm.Perdemi bir hışımla açtım ve anlık bir şok geçirdim.Asaf Bulut elinde pasta karşı pencereden pis pis sırıtıyordu.Aman Tanrım.Ne yapıyor bu?Kendi doğum günü geçti ama.
"Doğum günün kutlu olsun Deniz."
Ne?Yok artık.Ben bile hatırlamazken nasıl benim doğum günümü hatırlıyor?Annemler bile kutlamadı daha.Hem onu ne ilgilendiriyor?Aptal.
"S-sen nasıl hatırlıyorsun?"
Neden kekeliyorum?Kendine gel Deniz.Kendine gel.Seninle dalga geçiyor.Şimdi pastayı suratına fırlatacak.Ne diyorum ben ya?Ya yaparsa..