05| "teddy hâlâ seni soruyor biliyor musun?"

601 78 114
                                    

Zaman geçiyordu, acımasızca... Hava karanlıktı, günler geçtikçe son bahar yaprakları dökülmeye, yağmur yağmaya devam ediyordu. Bunları engelleyemezdi.


Zamanın hızlı geçmesini daha fazla isteyemezdi zaten. Durmasını istediği yıllar çok geride kalmıştı, asırlar öncesine gömülmüştü sanki...

Saftirik saftirik söylediği sözler kulağında yankı yaparken yutkundu.

"Teddy ile karşılaşmanın üzerinden iki yıl geçti." diye mırıldandı Harry. "Neredeyse iki yıl oldu ve Teddy hala seni unutmadı biliyor musun? Her karşılaştığımızda seni soruyor, inatla 'O nerede?' diyor."

Buruk ve ağrıyan bir kalple elindeki kağıt parçasını inceledi. "Ve ben verecek bir cevap bulamıyorum..."

"Seni unutmadı. Büyük ihtimalle seni aklına 'Harry'nin Gelecekteki Karısı' olarak kodladı."

Hafifçe gülümserken son zamanlarda binlerce kez yaptığı gibi hatıralar denizine girmeye engel olamadı.

Her şey ama her şey gözlerinin önünde belirdi.

Belirdi...

🍀

14 Mayıs 2001

Harry James Potter bir perşembe akşamı saat sekiz gibi telefonu çaldığında oldukça şaşırmıştı.

"Remus?"

Telefonun ucundan Remus Lupin'in anormal yorgun sesi kulağına ulaştı.

"Evet benim Harry."

Harry hafifçe kaşlarını çatmaya engel olamadı. Remus genelde enerjik olan bir çapulcuydu. "Sen... İyi misin? Sesin tuhaf geliyor?"

"İyiyim derdim ama... Sana acilen işim düştü."

Harry'nin çatılı kaşları biraz daha kasıldı. "Dinliyorum?" dedi sorarcasına.

"Sizin üniversitenin yanındaki hastaneyi biliyorsun değil mi?" dedi Remus.

"Evet? Biliyorum." dedi Harry. Ron bir keresinde yemeği çok kaçırıp mide fesatı geçirdiğinde o hastaneye gitmişlerdi. Aklı deli gibi çalışıyordu. Hastane mi? Kime ne olmuştu?

Telefonun karşısından Remus'un iç geçirdiğini duydu "Tonk'un annesi..." dedi "Durumu fenalaştı. Bahsettiğim hastaneye naklettiler, daha gelişmiş bir tedavi sistemi varmış orada da..."

Harry endişeyle "Oradalar mı?" diye sordu. Andromeda'yı küçüklüğünden beri tanırdı.

Remus onu yatıştırdı. "Şu anlık ciddi bir şey yok. Sadece onun yanında olmak için Tonks ve ben senin yanına, şehir dışına gelecektik. Bilirsin... Refakatçi olarak."

Harry merakla "Evet?" diyerek devam etmesi için Remus'u teşvik etti.

"Ama..." dedi Remus tereddütle. "Teddy'i bırakacak birini bulamadık, bizimle gelmek için tutturdu ve ona anneannesinin hasta olduğunu söylemedik."

pieces of the memories | hinnyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin