02| "bunun rövanşını kar topu savaşında alacağım."

1K 92 134
                                    

Bölüm ithafı: aleytorenk


🍀

Derin bir nefes alırken titreyen ellerini saçlarından geçirdi. Karşısında asıl bakması gereken yer haricinde her yere göz gezdirdi. Daha çok, konuşmaya geç başlamak için bahane arıyor gibi bir hali vardı.

Çünkü biliyordu, konuşmaya başlarsa susamazdı...

En sonunda kendini toparlayıp karşısına baktı.

"B-Ben sana bunları getirdim." dedi ellerindeki fotoğrafları incelerken. "Yani... Ben, onlar olmadan kendimi eksik hissederdim... Senin de yalnız hissedeceğini düşündüm ve... Bunları, anılarımızı getirdim."

Yanaklarından süzülen damlaların elindeki fotoğraflara gelmemesi ve lanet gözyaşlarının anılarını saklayan kağıt parçalarını lekelememesi için elinden gelen en büyük çabayı sarf etti.

Rastgele bir fotoğraf seçti. Bakışlarını elindeki kağıt parçasına indirince yutkundu. Çok birşey seçilemiyordu fotoğrafta. Her taraf buğulu ve pusluydu, az biraz da sis vardı. Birkaç yağmur damlası ve bulanık çıkmış kızıl saçlı bir figürü seçebileceğiniz bir fotoğraftı.

"Seni seviyorum ama bunun rövanşını kar topu savaşında alacağım."

Tüm bunların daha dün olduğuna yemin edebilirdi.

Daha dün onunla "çocuk" diye dalga geçtiğini sanıyordu.

🍀

19 Eylül 2000

"Tebrikler! CD'yi mi çizdin?"

Harry, Ginny'nin yarı şaşkınlık yarı sinirle sorduğu soruya gözlerini devirdi. "Ben değil, becerikli abin Ron çizmiş CD'yi."

Ginny oflayıp isyan ederek ayağa kalktı, abisi ve Harry'nin beraber konakladıkları evdeki en geniş koltuğa doğru ilerleyip kendini bıraktı, yatar pozisyona geldi.

"O obur Ron'un alacağı CD'yi de, yapacağı işi de, bizzat kendisini de..."

Harry, Ginny'nin yanındaki diğer kanepeye otururken kız arkadaşıyla alay etti. "Bu iltifatlarını biricik abiciğine de söylemek ister misin Gin?"

Ginny "O salak abim, Hermione ile olan randevusundan gelsin bak bakalım nasıl iltifatlar ediyorum." diye homurdandı yattığı yerden. "Pizzamı yediği için onu hâlâ öldürmek istiyorum."

"Acıktıysan makarna yapabilirim." dedi Harry gülerek.

Bunun karşılığında kız yattığı koltukta sadece yüzünü buruşturmuştu.

"Beş gündür yaklaşık her öğün makarna yiyiyorum Harry." demişti "Boğazıma kadar makarnayla doldum. Paketini bile görmek istemiyorum."

Harry, arkasına yaslanıp daha rahat bir pozisyon alırken omuz silkti. "Yemek yapmamı istersen tek alternatifin spagetti." dedi. "Yapmayı bildiğim tek yemek o."

pieces of the memories | hinnyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin