Jimin szemszöge:
Már nagyon rég óta ki vagyok békülve Kookal és V-vel.
Nem kértem tőlük bocsánatot mert nem bántam meg azt amit tettem. Az óta mit érzek Jungkook iránt? Hát egyszerü a válasz: szerelmet. Nem felejtettem el, és nem is fogom. Szeretem őt.Ma annyira szerencsétlen napom van hogy ma egész nap próbálnunk kell, és mingyárt kezdünk. Az új dal egyszerűen fantasztikus szerintem.
Kb. Már 1 órája próbáljuk azt a hülye tánc lépést de Rm-nek nem megy. Ami egy kicsit vicces, de idegesítő.
5 óra eltelt. Rm-nek is sikerült felfognia a dolgot.
Azt beszéltük a többiekkel hogy el mehetnénk valahova. De Yoonginak semmi se jó.- Tae: Akkor menjünk fagyizni.
- Suga: Az nem jó.
- Tae: Akkor a parkba.
- Suga: Az se jó.
- Tae: le a partra.
- Suga: Fújjjjj.
- Rm: Akkor Suga menjünk anyádba.
- Suga: Az se jó.
Szerintem maradjunk ithol.
Pihenjünk.- Jk: Oké. Ez jó ötlet neked.
Te maradj akkor, de mi megyünk vásárolni. Nekem olyan kedvem van.
Kinek oké?- Jm: Oké.
- Rm: Tökéletes.
- Tae: Okés.
- J hope: mehetünk.
- Jin: Oké
- Suga: Jaj baszátok meg.
Én nem megyek. De ti mehettek.- Rm: Énis úgy gondoltam, hogy te nem jösz.
És mindenki majdnem megfulladt a nevetéstől. Senki se bírta már.- Jk: Na akkor menyünk készülödni.
Mindenki elkészült, és olyan ruhába voltunk hogy senki se ismerjen fel.
Vásárolgatunk minden féle hülyeséget. Haza értünk és mindenki el pakolt. Be akartam köszöni Yoonginak hogy itt vagyunk de nem volt a szobában. Körbe néztem de a házba se volt. Aztán megnéztem az udvaron de ott se volt. Hol a fenébe van?
Le hívtam a fiukat, hátha tudnák valamit. De senki se tudott semmit.- Jk: Jimin, létszives próbáld meg fel hívni Yoongit hátha fel vesszi.
Jaj hova ment ez a barom?
Lehet csak boltba van.- Jm: Okés.
**
Megpóbáltam fel hívni a hülye gyereket, de először nem vette fel. Másodjára felvette a telefont de nem ő szolt bele.- Suga: Hello. Kivel beszélek?
- Jm: Hello. Itt Jimin. Én kivel beszélek? Hol van Suga? És mi ez a hangzavar a háttérbe?
- Suga: Okés. Szia Jimin. Yoongi eggyik barátnője vagyok. Azért van nálam a telefonja mert ő most részeg és táncol a lányokal. Buliban vagyunk.
- Jm: Mivan??? Hogy hogy részeg? És lányokal táncol??
Hol vagytok most??- Suga: Igen részeg, és igen lányokal táncol. De azt hiszem most nagyon eldurvult a helyzet.
- Jm: Mi, miért? Mivan???
- Suga: Yoongi, ott csókolózik egy csajjal.
- Jm: HOGY MIT CSINÁL??
- Suga: Jól halottad.
- Jm: Hol vagytok?
Most azonnal mond meg!- Suga: Sziaaa Jiminnn. Pusziiiiiiii.
Hát bazmeg ezt nem hiszem el. Csak úgy kinyomta.- Jk: Na mivan? Mit csinál? Hol van?
- Jm: A drága látos Suga aki jelen pillanatban részeg, egy buliban van, táncolgat, és csókolózik egy csajjal.
- Rm: Hogy mi van??? Hol van most az a nem nolmáris, idióta barom gyerek??
- Jm: Épp ez a gond hogy nem tudom. Csak annyit tudok hogy egy buliban.
- Rm: Ennek a gyereknek el ment az esze az biztos.
Jungkook szemszöge:
Jaj Suga. Holnap korán reggel próba, gyakorlás te meg a szabad napodon bulizol. Inkább ahogy mondtad miért nem pihensz? Másnap reggel sem volt itt. A próbát is kihagyta. Na ezt tudja meg a menedzser, akkor aztán jaj neki.
Hol lehet most?
Este nyolc óra. Elindítok a fiukkal egy élő adást.Kb. 20 perce megy az élő, sokan kérdezik hol van Suga de erre nem válaszolhatunk.
El telt 30 perc. Amikor egyszer csak Suga belép az ajtón. És jó kedvüen, kipihenve köszön.
Az élő az még mindig tart.- Szisztok fiuk.
Senki se köszön neki.
Bele nyomom V kezébe a kamerát, és megfogom Suga kezét és el kezdem húzni a szobája felé. Na Rm most ad neki. A fiuk jönnek utánam, Tae-n kívül, mert ő most a kamera elött van.
Be értünk a szobába.- Jk: Te mégis hol voltál tegnap? Miért nem jöttél haza?
- Suga: Bocsi skacok.
Buliban voltam. És amikor vége volt a bulinak nem akartam így haza menni, mert nagyon részeg voltam. És máshol aludtam.- Jk: Mégis hol aludtál?
- Suga: Egy csajnál.
- Jk: Azzal akivel csókolóztál a buliban?
- Suga: Igen, de eről honnan tudsz?
- Jk: Az mindegy. De ugye nem történt semmi?!
- Suga: Nem este nem. Részeg voltam.
- Jk: HOGY érted hogy este nem? Talán reggel?
- Suga: Igen reggel.
Itt ezt már félve mondta. Hát most féljen is.- Jk: Jaj istenem. Suga te lefeküdtél aval a csajjal?
Most komoly így kellet el veszítened a szüzességedet?- Suga: Azt már rég el vesztettem.
Itt el kezdett nevetni.
De a többiek csak sokkot kaptak.- Jk: Hogy mivan??
Mégis mikor??
Itt ezt már kiabálva mondtam neki.- Rm: És kivel?????
És Rm is kiabált.- Suga: Ha ezt el mondom akkor sokkot kaptok.
Ezt már félve mondta.- Jk: Nem érdekel mond el.
Most. Miért talán a csaj híres?- Suga: Igen híres.
- Rm: Ki az?
- Suga: Tudjátok van az a banda hogy Blackpink. A négy lány...
Hát Jisoo-val feküdtem le először.- Jk: Hogy miiii vannn??
És mindenki sokot kapott..........
.........
.........Na az új rész, itt van. Remélem tetszik. 💜💜
💜Bocsi a hibákért.💜
........
........
BẠN ĐANG ĐỌC
(Taekook) Fájdalmas szerelem (𝐁𝐄𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓𝐓)
Lãng mạnA bangtan boys nagyon sikeres csapat. A fiúk nagyon szorgalmassak és tehetségesek. De ezen belül Taehyung és Jungkook más. Őnekik kicsit bonyolultabb a dolguk. A két fiú szerelmes egymásba szeretnek. Ennek elenére majdnem sikerül az hogy össze jönne...