4. Hazugság 😔😭

470 33 20
                                    

........
........

Elmentem a tálcámért és vissza fele haladtam.
Amikor oda értem a büféhez tae nem volt ott. Kerestem a közelben amikor észre vettem egy szobában.
És amikor meg láttam mi folyik ott, abban a percben meg akartam halni.
Amit láttam az fájt, nagyon fájt.

Jimin és Tae ott csókolóztak.
Tae csók partmere csak úgy falta a szerelmem száját.
Én nekem pedig a szívem szakadt meg.
Kb. 2 perc után észre is vettek.
Én elfutottam onnan, bőgve mint egy 2 éves.

Taehyung szemszöge:

Össze voltam zavarodva.
Nem értettem Jimin miért csókolt meg. De én jungkook-ot szeretem.
Nem értem Jimin miben sántikál.
Csak bámultam ki a fejemből.
Na dejó, Jungkook elfutott. Muszáj beszéljek vele, ekkor el löktem Jimin-t és indultam volna ki, de a drága látos ellenségem vissza húzott, és neki lökött a falnak.

- Jm: Na ide figyelj te barom!
Csak hogy tud, tudom hogy szereted Kook-ot. És azt is tudom hogy ő is téged.
De most jól figyelj, énis szeretem őt, és ő hozzám való nem hozzád. A csókot peddig úgy fogod elő adni hogy te csókoltál meg engem!
Megértettük egymást?

- Tae: i-igen.
Jimin ekkor el ment és engem egyedül hagyva bánatommal és könnyeimmel kuporodtam össze a földön. Darabokba törtem. Féltem hogy mi lesz ez után.

Jimin szemszög:

Kook után futottam. Kerestem de nem találtam sehol.
Ekkor vissza felé jöttem a büfé felé, és meg láttam hogy Jungkook bent van az eggyik szobában.
Ott sírt. Megsajnáltam de ez van.

- Jm: Jungkook ez nem az aminek látszik. Tae be húzott engem a szobába és azt mondta szerelmes belém. És ez után .....
.... me-me-megcsókolt.

- Jk: Nem érdekel ez az egész, hagyjál békén. Menj el MOST!

- Jm: Nem érdekel engem taehyung. Megcsókolt de nekem nem jelentet semmit.
Neki igen, de nekem nem.
Mást szeretek.
Jeon Jungkook téged, téged szeretlek.

- Jk: m-i de é-n? Mi-mikor?
Miért? Jaj Jimin.
De én tae-t, tae-t szeretem.

- Jm: Jaj Jungkook! Ő nem szeret! Nem szeret téged.
De én, én szeretlek.

- Jk: Nem érdekel Jimin. Szeres mást.

Jungkook szemszög:

Amikor ezt mind el mondta nekem Jimin, még jobban össze törtem. Meg kell halnom.
Szeretem V-t de ő nem szeret. Nincs semmi esélyem.
Én nem bírom ki tae nélkül,
A cuki mosolya, a gyönyörű szemei, a kedvessége. Jajjj miért vagyok ennyire szerencsétlen?
Most mit tegyek ez után?
A lelkem, az életem, össze tört.
Egy senki vagyok és az is maradok.

J hope szemszög:

Nagyon féltem attól amit Jimin mondott. Szeretem, mert szeretem de V-nek sem akarok rosszat. És amit mondott egy kicsit megrémisztett. Szegény Tae.
Vajon Jimin mit tervez?

- Rm: Szia J hope.
Meg keresnéd a fiúkat létszi?
Indulnunk kéne.

Jajj még nem akarok menni. De okés. De amire meg találom őket addigra vén csont leszek.

- J hope: Okés megyek.
De te hol leszel?

- Rm: A kocsinál várok mindenkit. Ja és vigyázatok mert valaki észre vett és itt van sok army. Az őrök a 4 ajtó elött lesznek. Jól öltözettek fel ha nem akartok majd army háborút.

És ekkor elnevettük magunkat.

- J hope: Okés meglesz. Köszi, szia.

Most indulok és megkeresem a fiúkat. Yoongi-t és jin-t az öltözöben találtam meg. Jimin-t az eggyik büfénél.
Kook-ot közel az öltözőhöz egy szobában. Hmm. Nem nézet ki valami jól. Már csak Tae-t kéne felfedezni.

El telt 10 perc de még mindig nem találtuk. Elmentünk a 4 ajtóhoz az örökért, aztán el vittem a fiukat a kocsihoz.
Rm-nek el mondtam hogy nem találom V-t. Hivogatuk a telefonján, írtunk neki de semmi. Ha hívtuk akkor kinyomta. Kezdtünk aggódni. Vissza mentünk az épületbe de szó szerint sehol nem találtuk meg.
Kb 1 órán át a környéken is kerestük de nem találtuk.
Úgy gondoltuk hogy akkor haza megyünk hát ha ott van.
Haza értünk és ni csak, a szobájában volt.

Bement mindenki a szobába.
Szegény tae-t, jól le szidta Rm.
De meg érdemelte mert aggódtunk érte, és miatta ott kellet maradnunk.

Jimin szemszög:

Nagyon aggódtam V -ért, mert elvégre ez az egész az én hibám. De mindegy nem is érdekel. Csak az a lényeg hogy kook belém szeressen, tae meg keressen magának mást.
El kell érnem a célom, és el is fogom.

Haza értünk, és kerestük tae-t.
J hope és Rm a szobájába mentek fel. Amikor meghallotta mindenki a kiabálást azonnal fel mentünk tae szobájába. Tae ott volt. Rm pedig kiabált vele. Megsajnáltam de nem tudtam tenni semmit.

- Rm: Mond neked elment az a kicsi eszed is?
Te nolmáris vagy ember?
Tudod mekkora felfordulás volt miattad?
Mégis mi a faszért kellett el menni??
Téged keresset mindenki. Remélem azért az army-k nem sejtenek semmit a te hülye fejed véget.

És ekkor Rm, Suga, Jin, és
J hope ki mentek a szobából.
Csak én maradtam bent, Tae és a szerelmem kook.

Megszakadt a szívem, már télleg sajnáltam V-t. Most is elsírta magát, és le hajtott fejjel a párnába folytatta a könnyeit, majdnem el tikadva.

Sajnálom tae-t de folytatnom kell a tervem ha el akarom érni hogy kook megszeressen.

- Jm: Tae......, Tae......., Megkérdezhetem miért csókoltál meg ma?
Igaz hogy szerelmes vagy belém?

Ekkor a tök fej nem szólalt meg, csak jobban sírt.
Jungkook-nak pedig majd ki eset a szeme úgy nézte tae-t.
Oda kell mennyek V-hez.
Megöleltem őt de nem azért hogy jó pofizak, hanem azért hogy bele súgjam a fülébe a parancsom.

- Jm: Azonnal válaszold azt hogy szerec vagy valami ijesmi mert akkor neked annyi ha nem.

Tae nekem nem mer vissza pofázni mert ismer hogy milyen vagyok.

- Tae: I-igaz. Sze-sze-szeretem Ji-Jimint.
Me-megcsókoltam me-me-mert sze-szeretem.

Jungkook ekkor ki ment dühösen az ajtón, be csapva azt maga után.

- Jm: Szerencséd van.
Ja és amúgy köszönöm.
Keres valaki mást magadnak. Kook az ennyém.
Szia jó pihenést.

Ki jöttem a szobából és halottam az ajtón túl hogy tae most úgy sír mint még soha.
Sajnáltam de ennek így kellet lennie.

Kook szobája felé haladtam, bennyitodtam és majdnem ott helyben haltam meg amikor meg láttam hogy mit csinál.
Sírt nagyon sírt, de amikor megláttam mire készül énis azt tettem volna.
.......
.......

Sziasztok első könyvem remélem tetszik.
Sok hiba van bent amiért bocsánat.😂❤
Puszi❤❤❤

(Taekook) Fájdalmas szerelem (𝐁𝐄𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓𝐓)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang