........
........
........Haza értünk, megvacsoráztunk, hülyéskedtünk és ez után mindenki fel ment a szobájába.
Jimin szemszöge:
Most miért pont nálam kell aludnia Kai-nak? Nem hiszem el hogy ilyen szerencsétlen vagyok. Nagyon tetszik nekem Kai de Jungkook jobban, vagyis nem. Jajjj nem tudom melyiket szeretem jobban. Most melyiket szeretem?
Az lenne a durva ha bele szeretnék Kai-ba.
......
Mindenki fel ment a szobájába. Én Kai-val mentem fel.- Jm: Menj te először fürdeni. Utána én megyek.
- mosolyogtam rá kedvesen.- Kai: Rendben. És hol alszom? Rám nézet és várja a válaszom.
- Jm: Itt mellettem el férsz. Nem akarom hogy a földön aludj, szóval itt mellettem.
- Mondtam neki aranyosan és kedvesen.- Kai: Rendben kö.....
Ahhwwww Ju-Jungkook.
- Ez mi volt? -Kérdezte Kai úgy hogy majdnem össze eset a nevetéstől. Ahogy énis, csak én az ágyon döltem el.
- Jm: Szerintem Tae és Kookie játszanak. - És itt nem bírtam már annyira nevettem. De egy picit se voltam ideges ami fura volt.
El telt két óra és még mindig nem aludtunk csak az ágyon ültünk és beszélgetünk. Már 100%- ban biztos vagyok abban hogy bele szerettem Kai-ba. De ő a lányokat szereti úgyhogy megint szenvedni fogok mert nincs esélyem nála.
- Kai: Holnap este elmegyünk valahova?
Létsziiiii...- nézet rám boci szemekkel.- Jm: Természetesen. Egy ilyen aranyos fiúnak ki ne tudna ellenállni? - Mosolyogtam rá. Ő peddig megölelt és eldöltünk az ágyon. Én voltam alul.
Annyira dobogott a szivem azt hittem kiesik a helyéről.
Igen télleg bele szerettem ebbe a csodálatos fiúba.- Jm: Szeretlek. - Én most kimondtam? Jaj ne. Most biztos megutál.
- Kai: Énis nagyon. Bárcsak eltudnám mondani hogy mennyirán. Nagyon szeretlek Jimin. - a hangján halottam hogy pityereg. Még mindig ölelkeztünk és nem tudom felfogni hogy mitt mondott nekem.
- Jm: Szerinted az fura hogy szerelmes lettem beléd?
- Ekkor elengedet és tátott szájjal nézet rám, csillogó szemekkel.- Kai: Mo-most ugye nem vi-viccelsz? - törölte le könnyeit.
- Jm: Nem. Télleg beléd szerettem. - Bárcsak ő is így érezne.
- Kai: Hogy lehetek ilyen szerencsés??? Jaj Jimin énis szerelmes vagyok beléd. - És megint keztek hullani a könnyei.
- Jm: Belém? - Kérdeztem reménykedve.
- Kai: Igen. - Most akkor van esélyem a boldogságra? Ezek szerint igen.
Megcsókoltam őt. Szenvedélyel teli csókunkat Kai telefonja szakította meg.
Megnézte hog ki az de nem érdekelte. Kikapcsolta a telefont. Oda jött hozám és letérdelt elém könnyes szemekkel.- Kai: Leszel a párom Jimin?
- Kérdezte szemembe nézve, piroskás arccal.- Jimin: Igen, rengeteg igen. - Kai nyakába ugrottam és elterültünk egymáson a földön.
- Kai: Mosmár aludni kéne.
- Mondta nevetve. És felkeltünk a földröl.- Jm: Jó éjszakát szerelmem.
- Megcsókoltam és elaludtunk.Kai szemszöge:
Nagyon örülök hogy eggyüt vagyok a szerelmemmel és ő is szeret engem. Ezt mind Taehyungnak köszönhetem.
Nagyon boldog vagyok hogy mostmár Jimin meletem van. Szeret engem és én is őt. Igyekezni fogok boldoggá tenni őt.Reggel van és arra kelek fel hogy Jimin behinti az arcomat apró nyálas puszikkal.
- Jm: Ébresztő van. - Aranyossan mosolyogva mondta.
- Kai: Mennyi az idő?
- kérdeztem ásítva álmosan.- Jm: Hat óra elmúlott.
- És ilyenkor képes volt felébreszteni? De el nézem neki mert szeretem.- Kai: És te képes voltál ilyenkor felébreszteni?
- Kérdeztem tőle durcásan.- Jm: Nagyon sajnálom szerelmem de .... már nem tudtam vissza aludni és hiányzol. De annyira aranyosan alszol.
- Jaj és ilyenkor megtudnám enni annyira aranyos. Hát ki tudna rá haragudni? Szerintem senki.- Kai: Jólvan babám, nem baj. Akkor a többiek még nincsenek fent? - Kérdeztem mosolyogva szemébe nézve.
- Jm: Már mindenki fent van csak Suga nem. - nevetet.
- Kai: Felébreszthetem?
- Kérdeztem tőle aranyosan.- Jm: Yoongit? Szerintem nem kéne mert a végen fog egy kalapácsot és megkerget. Utálja ha felébresztik. -itt elnevettük magunkat nagyon.
- Kai: Ja jó. Akkor nem megyek a szobája közelében se. - Mosolyogtam.
Adtunk egymásnak reggeli csókokat felöltöztünk és mentünk le enni.
Ott volt az asztalnál már mindenki. És aról nem is beszéltünk hogy el e mondjuk nekik a nagy híreket.
- Rm: Na itt vagytok végre.
- Mosolygott.- Jm: Szeretnénk valamit bejelenteni. - Mondtam a fiuknak mosolyogva.
- Tae: Hű ha, na vajon mi lehet?
- Megforgatta szemeit közbe nevettet. Mi Jiminel meg csak mosolyogtunk rá.Rm: Na mi az a nagy bejelentés? - kérdezte tőlünk kíváncsian.
- Jm: Mondjam én? - Nézet Jimin rám.
- Kai: Aha, mond. - Mondtam neki közbe majdnem kiugrott a szívem.
- Jm: Szóval az van hogy.....
eggyüt vagyok Kai-val.
Szeretjük egymást. - Mondtam a fiuknak akik csak meglepődve néztek.- Tae: Na erre egy picit se számítottam. - szakadt szegény a nevetéstől.
Vártak 1-2 percet aztán elkezdtek újongatni és gartulálni. Azt hittem roszabb lesz.
- Kai: Amúgy.... Nam. - Mondtam neki aranyosan.
- Rm: Igen? - kérdezte tőlem közbe zabált.
- Kai: Te össze illesz Jin-el. És itt elkeztem előle el futni nevetve.
- Rm: Tudom. Várj! Mi? Na gyere ide te kis... - És elkezdet kergetni a konyhában nevetve.
Közben mindenki rajtuk nevetet.
.........
.........
.........
VOCÊ ESTÁ LENDO
(Taekook) Fájdalmas szerelem (𝐁𝐄𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓𝐓)
RomanceA bangtan boys nagyon sikeres csapat. A fiúk nagyon szorgalmassak és tehetségesek. De ezen belül Taehyung és Jungkook más. Őnekik kicsit bonyolultabb a dolguk. A két fiú szerelmes egymásba szeretnek. Ennek elenére majdnem sikerül az hogy össze jönne...