11. Fájdalom.💘😭

322 23 0
                                    

.........
.........
.........

Elindultam. A fiuknak azt mondtam hogy levegőzni megyek, hárman velem akartak tartani de azt mondtam nekik hogy egyedül szeretnék menni.
Itt vagyok a padnál, és most nézek alá. Találtam egy borítékot és az van rá írva "Nyisd ki" kinyitottam és kető kép van aról ahogy Jungkook csókolózik egy csajjal.
Ez lehetetlen. Megcsal engem, és nem is meleg. Csak játszott velem. Hogy tehette ezt?
Nagyon fájt ez az egész, annyira sírtam majdnem el tikadtam. Egyszer arra lettem figyelmes hogy el gyengülök és a padra esek. Már csak sötétséget látok, annyira szenvedek, nem bírom.
Szeretem őt. Miért kellet meg csalnia? Jaj Jungkook még csak most kezdődik a neheze.

Amikor fel ébredtem, még mindig a padon voltam, a földön pedig a képek amin Jungkook csókolózik egy csajjal. Hmmm. Ez nem rég készült, mert emlékszem amikor ebben a ruhában ment el a "boltba". Fel vettem a képeket és el tettem, bár nem tudom miért.
Most indulok haza sántítva.
Kook-nak egyenlőre nem mondok semmit. Nagyon rosszul vagyok. Lelkileg, és úgy látszik testileg is össze törtem.
Jungkook hogy teheted ezt velem?

Haza értem. Bemegyek. És mindenki engem néz.

- Tae: Sziasztok!
Erőltettem magamra egy mosolyt.

- Jin: Te meg hol voltál 12 órán keresztül?? Nagyon dühösen monta. Azta 12 óra volt? Csak 10 percnek tünt.
Ja és amúgy szenvettem kook miatt.

- Rm: És miért nézel ki úgy mint egy csöves?
Meglepetten mondta. Igaza is volt magamra néztem, csupa retek voltam, a ruhám pedig több helyen ki volt szakadva.

- Tae: Jaj fiuk. Bocsánat. Nagyon sajnálom. Leültem egy padra és és... Félbe szakitott az a fiú, aki tönkre tett engem, és akit megutáltam.

- Jk: Elaludtál?
Nem aludtam el te barom, hanem elájultam miattad. Mert nem tudtam fel dolgozni hogy megcsaltál.

- Tae: Te csak maradj kusba.
Ezt nem így akartam ki mondani, de anyira fel idegesítet az a tudat hogy kook megcsal engem hogy már nem birtam ki hogy kine mondjam ezt. Szóval kimondtam.
- Suga: Ömm. Akkor én mondom.: Elaludtál?

- Tae: Igen.
Itt adtam ki egy kis nevetést hogy hihetőnek tünjön az hogy boldog vagyok. Pedig igazából tönkre mentem.

- Jk: Tae mi a bajod velem?
Mit csináltam?
Megcsaltál, tönkre tettél.

- Tae: Ja semmi. Bocsi.
Nem értem magamat. Most miért nem mondom el az igazat? Nem mondhatom el, még nem.

- Jk: Ja, okés. Gyere mondok valamit.
Na most meg menyek vele. Most hova akar vinni? Talán be mutassa a barátnőjét? Fuu Jungkook kikészítesz. Miért kellet meg csalni?

- Tae: Mégis hova? Mond itt, mindenki elött, ha problémád van.
Idegessen, és szomorúan montam. Ez vagyok.

- Jk: Mii?? mivan?? Miért lenne problémám? V, neked meg mi az isten bajod van velem?
Fuuu, nagyon idegesen mondta ezt. Vajon mi lenne a problémám? Hát az hogy megcsalsz valakivel.

- Tae: Semmi az égvilágon, semmi. Menjünk akkor.
A szobába gyere.
Muszáj azt mondjam hogy nincs bajom. Nem akarom még el mondani hogy tudok mindenről.

Beértünk a szobába.

- Jk: Szóval, nem tudom hogy mi a bajod velem, de csak azért akartam hogy gyere velem, hogy elmondjam hogy agódtam érted, és hogy hiányoztál. Ja és még valami akarok adni egy csókot.
Itt felém jött, de el löktem magamtól.

- Jk: Most mi a baj?
Aggódva kérdezte meg, és szomorúan.

- Tae: Szóval... az va-van hogy..... szüneteltetni akarom a kapcsolatunkat.
Muszáj... egyenlőre mert most nincs kedvem ehez az egészhez.

- Jk: Mi??? De miért?
Jaj Taehyung.  Tudod te milyen rosz érzés hogy nem mondod nekem el az igazat??
Jajjj Jungkook.

- Tae: Jaj Jungkook! Tudod milyen rosz érzés az hogy megcsaltál??
Ezt nem kellet volna ki mondjam. Jaj istenem de hülye vagyok.

Vajon ez után vége mindennek?
El fogja mondani az igazat?
Még mindig szeretem Jungkook-ot, de ő nem szeret engem. Ez az egész gáz.
De vajon ki lehet az az ember aki fel hívott engem és rám írt, aki átadta nekem a képeket, aki elmondta az igazságot. Jungkook össze törtél engem. Még soha nem éreztem ilyen fájdalmat.

.........
.........
.........

Sziasztok!
Itt az új rész.
🥰🥰
Bocsi hogy ennyire szomorú lett.

(Taekook) Fájdalmas szerelem (𝐁𝐄𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓𝐓)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ