7. 🔞ERŐS +18!🔞

587 28 2
                                    

.........
.........

- Jk: Jól van. Nem tudok mit csinálni. Nyugtassátok meg utána beszélek vele de nekem most dolgom van.
Ne zavarjatok. - Mondtam és megfogtam V kezét.
Gyere Tae. - Húztam magam után.

Fel mentem Taehyungal a szobánkba mert már látom hogy teljesen aludni akar. Fáradtnak tűnik.

- Jk: Meg kéne fürödjünk.
Utána pedig alvás mert énis álmos vagyok, és rajtad is látom hogy te is az vagy.
Szóvalllll gyere. - Húztam el a szóval szót. Ő félve nézet rám és nekem nem eset le hogy miért néz így.

- Tae: E-eggyüt fü-fürödjünk? - Nyelt eggyet. Szóval ez a probléma. Addig a fürdés nekem nem probléma amíg fel nem izgat. Mert ha felizgat attól a pillanattól teljesen elveszi az eszem és leálithatatlan vagyok.

- Jk: Természetessen. - Bólogattam. - Hülye lennék ki hagyni. - Karoltam át és csókoltam meg. Hirtelen egy véletlen rossz érintés miatt összesimultak tagjaink amitől teljesen feltüzeltem énis és ő is. Egy elfolytott nyögés jött ki mindketőnkből. Na eddig tartott.

- Akarlak. - Morogtam neki összeszoritott szemmekel. Nem nagyon bírtam már azt hogy meg ne dugjam szegényt.

- Tae: Tégy magadévá Jungkookie. - Adott egy puszit ajkaimra.

- Jk: Szeretlek Taehyungie. - Morogtam neki és erőszakosan tapadtam ajkaira.

Szenvedéjel teli csókunk egyre vadabá vált.
Nagyon szeretem V-t és nagyon felizgatott. A legjobbat akarom neki nyújtani és meg is teszem. Szép lassan az ágy felé toltam közben még mindig csókoltuk egymást.
Csiga lasúsággal húztam le polóját és keztetem csókolgatni felső testét. Pár helyen nyomot is hagytam. Levette az én polómat is és már csak az alsó rész maradt fedetten. Faltuk egymást, de úgy mint ha holnap már nem léteznénk mintha.... ez lenne az utolsó csókunk. Imádtam érintését, és minden porcikáját annyira gyönyörű. Le szenvedtem róla a cipőt és gatyát, aztán az enyémet is. Már csak az alsó volt rajtunk és a zokni. Le vettem a zoknit is makunkról aztán az ágyra löktem rá.
Én voltam felül és ahogy rá simultam Taehyungra éreztem már merev tagját. Mindketten nyögtünk eggyet ahogy megéreztük a másiknak a dudorját. Nem bírtam tovább letéptem róla az alsót, aztán magamról is lecibáltam.

Bele néztem szemeibe ami a vágytól már csillogott. - Kész vagy? - Kérdeztem. Ő bólintott én peddig szét nyitottam lábait és közelebb mentem. Oda illesztettem hatalmas büszkeségemet bejáratához és semmi tágítás nélkül hatoltam belé. Nem mozdultam meg, mert vártam had szokja meg méretem. Ő erre felsziszent és karjaimra fogott rá hogy le tudjon tolni magáról. - Fá-fáhj vehd ki. Kéhrlek. - Jött összeszorított szemeiből könnycsepp sorozat. - Psztt. Mingyárt jobb lesz. - Simítottam rá arcára. Ráhajoltam nyakára és puszilgatni, szivogatni kezdtem egy-két helyen hátha eltudom venni a figyelmét. A nyakát jól kiszívtam de ez nem hatott szóval jobb módszerekhez kellet folyamodnom.

Megfogtam tagját és ütemesen verni kezdtem azt. Hangos nyögések sorozata jött Taehyungból ami már iszonyúan felizgatot. Nem tudtam tovább várni elkezdtem mozgatni csípőmet. Hátrahajtottam a fejem és úgy mozogtam V-ben. Először kicsit kellemetlen volt neki de hamar megszokta így ő is hangosan nyögöt úgy mint én. Esküszöm hogy már a hangjától eltudnék élvezni.

Be ki mozogtam és a szobát is bellepte a hangos csattogás, meg a nyögéseink.

Folyamatosan, megállás nélkül mozgok Taehyungban aki hangosan nyőg. Kezdtem gyorsabb tempóra kapcsolni közben még mindig dolgoztam a kicsi Taehyungon.
Hirtelen éreztem ahogy megrándult ekkor eset le hogy pont azt a pontot találtam el. Folyamatossan arra a pontra céloztam és oda löktem Taenek meg szinte fent akadtak a szemmei a nagy mennyiségű gyönyörtől. - Áhh, Juhh-Juhngkookh ehz kibahszot jóhh. Ahba neh hagydh. - Nyögte Taehyung összeszoritott szemmekel. Direkt azt a pontot ismételgettem és a lehető leggyorsabb tempóra kapcsoltam a pénisze dolgozásán és a csípőm mozgásán is.

- Ehl fogohk mehni. - Épp hogy kimondta ezt és megfeszült teste.
Elélvezet és ennek a tettének egy gyönyörű hangot adott amitől szemeim kétszeresre nőttek annyira lázba hozott. Borzasztóan jó volt a látvány és nem bírtam már. Énis ki adtam magamból a fehér anyagot egyenesen Taehyung-ba. Taenek az élvezete olyan erővel csapódott ki hogy szinte a kezemből is kirobant.
Számhoz emeltem kezem és lenyaltam róla Taehyung élvezetét amit ő csillogó szemmekel nézet végig. Kihúzódtam belőle és mellé feküdtem. Felém fordult és egy csókban részesített.

- Tae: Köszönöm. - Mondta és szemeimet nézte én meg az övét.
- Ugyan mit? - Kérdeztem tőle. - Hogy  ezt a csodálatos élményt veled élhetem át. És persze azt hogy vigyáztál rám. Amit meg a legjobbam köszönök azt hogy vagy nekem. - Húnyta le szemeit. Mosolyogtam persze ezt nem látta. Adtam neki egy puszit a buksiára és próbáltam aludni.

Taehyung szemszöge:

Nagyon boldog voltam, mert Jungkook-al lehettem.
Igaz egy kis időre de csak ketten lehetünk és kizártuk a kül-világott.
Nagyon szerettem Kook-ot.
És jó tudni, hogy ő is szeret.
Jaj istenem imádom ezt a fiút.
Remélem mindig velem lesz. Nagyon de nagyon szeretem őt. Ő a mindenem. Nem tudom mi lenne velem nélküle.

.........
.........

Sziasztok!
Remélem ez a rész is tetszik.
Puszi mindenkinek.
És bocsi a hibákért!
❤❤❤😂

(Taekook) Fájdalmas szerelem (𝐁𝐄𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓𝐓)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora