5. Harcolunk a szerelemért👬✊

446 32 7
                                    

..........
..........

Kook szobája felé haladtam, bennyitodtam és majdnem ott helyben haltam meg amikor meg láttam hogy mit csinál.
Sírt nagyon sírt, de amikor megláttam mire készül énis azt tettem volna.

- Jm: Kook! Te meg mi a francot csinálsz?
Te nolmáris vagy??
- Kiabáltam vele.

- Jk: Hát mond meg mi mást kéne tegyek?
Ha meghalok legalább nem szenvedek tovább tae miatt.
- Sírva monta nekem.

- Jm: De nem az a megoldás hogy be gyógyszerezed magad. Mennyit vettél be?

- Jk: Még egyet se. De most menny el dolgom van.

- Jm: Nem, nem fogom hagyni hogy megöld magad.
Ne sírj tovább és gyere velem.

- Jk: Hova megyünk?

- Jm: Messze a gyógyszerektől.
Úgy érzem el felejtek valamit. Na mindegy.

Egy parkba viszem kook-ot. Hátha meg tudom nyugtatni.
Kb. Fél úton vagyunk és amikor közeledik felénk egy sikító army tömeg, rá jövök hogy mit felejtettem el.
Hát mindenki fel ismer minket. Se maszk, se semmi olyan dolog nincs rajtunk ami eltakarna minket.

- Jk: Ömmm. Azt hiszem el felejtettünk valamit. Valaki ki rakott minket, és így ránktaláltak szuper.
Most mit kéne tenni?

- Jm: egy szó.
- Jm: Futás! - Jk: Futás!

Kb. 20 perce futunk folyamatossan de a nyomunkban vannak.
Már tudom hova megyünk és oda visszem kook-ot.

- Jk: Most mi legyen?

- Jm: Tudok egy jó helyet.
Igazából nem valami jó, de ott nem találnak ránk.

- Jk: Okés, és az hol van?

- Jm: Egy erdő jungkook, de menyünk mert itt esek össze.

- Jk: Jó.

Oda értünk és el bújtunk egy bokorba.
Senki se volt már ott csak mi ketten. Ez jó lehetőség nekem és kook-nak.

- Jm: Tudod....... nagyon, sőt eszméletlenül szeretlek. Kérlek, csak próbáljuk meg.
Azt hiszem menni fog kérlek kook ké.....
Úgy éreztem hogy most azonal halok meg. Nem tudtam befejezni a mondandómat mert Jungkook megcsokólt.

3 perce csak faljuk egymást. De mindent el ront egy telefon csörgés.

- Jk: megteszek mindent.
Megpróbálok mindent Jimin.
De egyelőre tae-t szeretem.

- Jm: Okés. Megkértem. Nagyon köszönöm kook. Nagyon szeretlek. De azt a telefont már fel kéne venni.

- Jk: igaz. Akkor fel veszem egy pillanat.

- Jk: Halló.
- Rm: Ti hol vagytok?
- Jk: Egy erdőben.
- Rm: Bent vagytok a hírekben csak azért. Én meg azt hittem ithol vagytok.
Haza kéne jönni. Segítsek?
Mert a városban most ki tört az army háború.
Ekkor el neveztük magunkat.
- Jk: Igen létszi.

Ez után megbeszélték a helyet. J hope és Nam vitt minket haza.
Nagyon idegesitet hogy J hope állandóan engem és kook-ot figyelt.
Csak el ne járjon a szája a szemétnek.
Haza értünk és be mentünk kook-al a szobámba. Láttam rajta egy kis vágyat ezért meg is attam neki azt.
Szóval el voltunk a szobában.

Taehyung szemszög:

Borzasztó volt hogy kook-nak hazudnom kellet, de muszáj volt mert Jimin bármire képes.
Tudom hogy milyen, akaratos. És sajnos az az igazság hogy, félek tőle.

Át akartam menni hozzá hogy beszéljek vele de nem volt a szobában. Kook-hoz is át mentem de ő sem volt ott.
Le mentem a nappaliba ahol a tv mit adott le? Jungkook és Jimin ott futnak ketten az army-k elől. Az erdőben eltüntek. Aztán Rm fel hívta őket. És elment értük J hope-val.
Mindenki el ment itthonról.
Suga meglátott valamit egy reklámban, és azonal meg akarta venni, ezért el ment jin-el. Szóval egyedül maradtam.

Pár percel késöbb meg érkeztek kook-ék.
Rm és J hope el mentek megint, gőzöm sincs hogy miért, vagy hova. Jungkook és Jimin fel mentek a szobába. Én is fel mentem az enyémbe.

Vékonyak a falak, és pár percel késöbb nyögéseket halottam jimin szobájából.
Szuper már le is feküdtek egymással. Szóval együtt vannak. Nem akartam azt halgatni ahogy kefélnek, ezért ki mentem az udvarra.
Kb. Egy 30 perc múlva vissza mentem. A két szerelmes a konyhába volt.

- Jm: Szia tae.
- Jk: Szia tata. Mizu.

- Tae: Nem sziasztok.
Azon kívül hogy darabokba van a szívem törve, semmi különös.
Veletek?

- Jk: Ömmm. Okés. Unalom.

- Tae: Az elöbb nem unatkoztatok. - megforgatva szemeimet sóhajtottam eggyet.

- Jm: Ezt hogy érted?

- Tae: Hát az elöbb, a szobában, elvoltatok ketten.

- Jk: Te meg honnan tud.....

- Tae: Halottam az elejét, de utána meg untalak titeket és kijöttem az udvarra.

- Jm: Hopá.

És elkeztek nevetgélni, de én kicsit se voltam nevetős kedvembe.
Jaj Jungkook bárcsak tudnád az igazat.

- Jk: Jimin!

- Jm: igen?

- Jk: csörög a telefonod.

- Jm: Jaj, télleg. Már meg is süketültem.

Jimin beszélt valakivel és el kellet azonnal menjen.
Kook és én ketten maradtunk.
Nem szóltam hozzá, felmentem a szobámba és meg osztottam az egész történetem a naplómmal.
A naplómat mindig magamnál hordom.
Igazából a zsebemben, nem nagy a naplóm be fér a zsebembe.
Már ithon volt mindenki amikor Rm tájékoztatótt mindenkit hogy meg kell beszéljünk valamit, irány a nappali. Azt beszéltük meg hogy holnap egy showban kell szerepeljünk.
......
El érkezet a nap. Már ott voltunk beszélgettünk, de kook még nem érkezet meg, mert át kell öltöznie. Azért kell átöltöznie mert Yoongi lebutította üdítővel.
Mindenki nevetgél itt vannak az army-k is. Jókat nevetünk a műsor vezetővel, de kook még mindig nincs itt.

Jungkook szemszöge:

Suga megint nem bírt magával, és le buritott üditővel.
El mentem át öltözni, próbáltam sietni mert már biztos az army-k is várnak.
És akarom látni a szerelmem is tae-t. Jaj ne is gondoljak ijesmikre, el kell felejtenem, nem szeret engem.
Öltözök és nem találom a cipőm, keresem fel forgatok mindent, amikor észre veszem tae kabátja mellet.
El dobom onnan tata kabátját, de ki esik belőle egy kicsi füzet. Felveszem és rá van írva hogy napló. Na ne ez a naplója.

Nem akarok szemét lenni, de nem bírom ki hogy bele ne olvassak. Kb. a tizedik oldalnál tartok amikor ahoz a részhez érek, ahol azt irja tae hogy szerelmes belém. De nem úgy volt hogy ő jimin-t szereti?
Na innentől elolvasok mindent.
Már a végénél járok és szinte mindent meg tudtam Jimin tervéről.
Remeg a kezem, és ideges vagyok Jiminre. Hogy művhette ezt szegény V-vel?
Na most adok neki az egész világ elött, az biztos.
.........
.........


Remélem tetszik.
Bocsi a hibákért.
Szeretek mindenkit pusziiii.
💜💜💜💜

(Taekook) Fájdalmas szerelem (𝐁𝐄𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓𝐓)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora