-Tae: Jaj Jungkook! Tudod milyen rosz érzés az hogy megcsaltál??
Ezt nem kellet volna ki mondjam. Jaj istenem de hülye vagyok.Vajon ez után vége mindennek?
El fogja mondani az igazat?
Még mindig szeretem Jungkook-ot, de ő nem szeret engem. Ez az egész gáz.
De vajon ki lehet az az ember aki fel hívott engem és rám írt, aki átadta nekem a képeket, aki elmondta az igazságot. Jungkook össze törtél engem. Még soha nem éreztem ilyen fájdalmat.- Jk: Ho-ho-hogy mivannn??
Megcsaltál engem?
Most itt szarok be. Annyira hülye istenem. Én hogy lennék képes megcsalni őt? Én szeretem nem úgy mint ő engem.- Tae: Mi?? Nem én te hülye! Hanem te engem, egy csajal.
.... Azt hittem szeretsz.
Itt elsirtam magam, mert már nem bírtam tovább.- Jk: Jaj Tae. Ne legyél hülye.
Én soha nem lennék arra képes hogy megcsaljalak. Amúgy is, mi az hogy csajal?
Én a fiúkhoz vonzódom és ezt te is tudod.
Na nekem elegem van, nem tudok neki nem hinni.
Jaj most miért hiszek neki? De akkor a képek?? Na elegem van ki veszem a zsebemből a két képet és hozá baszom, aztán ki futok sírva mint egy kislány.- Tae: Akor ez mi??
- Jk: Várj Tae! Hova mész?
Jungkook szemszöge:
Amikor ki mondta taehyung hogy én meg csalom, le voltam döbbenve. Soha nem tennék ilyet mert szeretem, főleg lánnyal. Tae pofán baszott két képpel, amin télleg egy csajjal csókolózók. Ez után ki rohant sírva. De ezek a képek hamisak. Egyszer csókolóztam lánnyal de azis régen volt. Amióta meg ismertem Tae-t az óta változtam. Belül kivűl megváltoztatott engem.
Nem tudom ezeket a képeket ki szerkesztette de meg fogja bánni.Namjoon szemszöge.
Nagyban nézem a Tv-t Jimin-el, J hope-val, Jin-el, és Yoongival amikor meghallom azt hogy Taehyung sír. Sírva jön le a lépcsőn, mi meg oda futunk hozá.
Taehyung Jimin-t megöleli és úgy sír tovább.- Jm: Tae, Tae, hallod... Ne sírj. Mi a baj?
- Tae: Ké-kérlek Ji-jimin gye-gyere ve-ve-velem.
Be-be-beszélnünk ke-kell.
Szegényt nagyon megsajnáltam mert majdnem el tikkadt, de ahogy el néztem őt ez már megtörtént.Jimin szemszöge:
Nagyon féltem. Sejtettem mi a baj. Jungkook-al volt egy kis vita. Vagy nem kicsi. Mingyárt ki derül.
- Jm: Jó gyere Tae. Ki megyünk a kertbe.
..... Mingyárt jövünk fiuk.- Rm: Jó. Remélem nincs nagy baj.
Ki mentünk az udvarra, és leültünk a medence elötti lévő padra.
Szorosan magamhoz öleltem Taehyungot és megkérdeztem mi a baj.- Jm: Nyugodj le. Nyugalom.
Itt amikor már éreztem hogy csillapodik a sírása, és nolmárisan veszi újra a levegőt, elengettem Tae-t.- Jm: Na akkor mond el mit csinált megint Jungkook.
- Tae: Honnan tu....
Nem hagytam hogy be fejezze a mondatot mert tudtam mit akarna kérdezni.- Jm: Sejtettem.
- Tae: Jungkook megcsalt engem. Itt nem hittem a fülemnek. Azta.
- Jm: Hogy mi???
Kivel?- Tae: Nem tudom. Valami csajal. De hisz úgy volt hogy kook meleg.
- Jm: És te ezt honnan veszed?
- Tae: Láttam képet aról ahogy csókolóznak. Na ez már hihető.
- Jm: Ja értem. De nem úgy volt hogy Jk me.....
- Tae: De úgy volt..... Csak játszott velem.... Ezt érdemlem..... Ez van.
- Jk: Tae várj...
Na, meg érkezet a seggfej.- Jm: Menj el innen.
- Jk: Nem! Tae ezekét a képeket csak szerkesztették.
Valaki szét akar minket választani. Tudod hogy nem tennék soha ijet veled.
Az agyad is már szerkesztett.
Pont ő nem tenne ilyet, na hagyad már.- Tae: De hisz...
- Jk: De hisz, én szeretlek.
Jungkook itt meg csókolta Tae-t. Na ilyenkor fel tudnék robani.- Rm: Mi folyik itt?
Na most kezdődik az izgi rész..... ezazz.
- Tae: Ááááá Jungkook! Megharaptál!
Remélem nagyon fájt.- Jk: Bocsi csak megiettem.
.....Szia Rm.- Rm: Ti miért csókolóztatok???
Kiabálva, és dühösen kérdezte meg.Jungkook szemszöge:
Télleg nem csaltam meg Tae-t. Soha nem tennék ilyet.
Jajj Rm észre vett minket most mi a fasz legyen???
Itt robbanok szét szégyenemben, dühömben.
Vajon meg engedi hogy tovább legyek V-vel?
BẠN ĐANG ĐỌC
(Taekook) Fájdalmas szerelem (𝐁𝐄𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓𝐓)
Lãng mạnA bangtan boys nagyon sikeres csapat. A fiúk nagyon szorgalmassak és tehetségesek. De ezen belül Taehyung és Jungkook más. Őnekik kicsit bonyolultabb a dolguk. A két fiú szerelmes egymásba szeretnek. Ennek elenére majdnem sikerül az hogy össze jönne...