3. Jimin bosszút esküdik😈

526 34 9
                                    

.........
.........

Éreztem hogy valami nagy dolog mert megint el kezdet könnyezni.

- J hope: Ne sírj, kérlek.
Mond csak. Nem mondom el senkinek esküszöm.

- Jm: Szóval az van h-hogy é-én me-me-meleg vagy-vagyok.
...
Itt várt 1-2 percet. Míg lenyugodott újra.
..
É-és zavar hogy Kook és Tae szeretik egymást mert én nem tudom de lehet ho-hogy kook szerelmes Tae-ba, Taehyung peddig Jk-be.
Mert az az igazság hogy é-é-én sze-szeretem Jungkook-ot...
Szerelmes vagyok belé.

- J hope: Szóval ezért van az hogy sokat voltál kook-al.
Jajjj jimin ki készítesz komolyan mondom.
Nagyon szeretlek, de viszont fáj hogy ezt a dolgot nem elöbb mondtad el.
....
Beszélek Jungkook-al és Tae-val is és akko....

- Jm: NEHOGY MEG MERJ SZÓLALNI. Nem mondhatsz senkinek semmit! Majd valahogy próbálok kook felé közeledni. Tae pedig pont nem érdekel.

- J hope: Jó, nem szólók bele a dolgotokba. De akkor úgy csináld hogy Tae-nek kevésbé fájjon.
De az se biztos hogy szeretik egymást.

- Jm: De, igenis de szeretik egymást én érzem! Ez ellen még nem tudom mit fogok tenni. De szét fogom választani őket!

És ekkor jimin kirohant a szobájából.
Én peddig átmentem a sajátomba.
Ez a dolog nagyon fura. Már az sokkolt hogy Jimin meleg. De hogy Taehyung és Jungkook is? Ez fura. Nagyon nem tetszik ez az egész és érzem hogy baj lesz ebből.

Jungkook szemszög:

Holnap vár az unalmas nap.
Fotózásra megyünk.
Itt van este 8 óra és aludni akarok, valami gond van velem. Na mindegy holnap megyünk az unalmas fotózásra korán reggel. Szóval alszok.

...
(Time skip)
...

Mire kellek fel? Jimin le önt egy pohár vizel, és az arcomba liheg.

-Jk: Most mi a faszom a bajjod? Miért kell le önteni?

-Jm: Jaj ne nyafogj már Kookie. Inkább öltöz fell. Nem sokára indulunk.

- Jk: Okés. Akkor menny ki.

- Jm: Miért is? Úgyis láttuk már mesztelenül egymást.

Nem tudom mi van Jimin-el de kezd meg ilyeszteni. Furán viselkedik mostanában.
Most is ahogy beszélt nem hallatszot valami kedvessen, inkább úgy mondta mind ha ezt meg parancsolná, és egy kicsit huncut is volt. Fél mosolyra húzta a száját én meg csak ott ültem az ágyon meg rémülve.

-Jk: Azt mo-mondtam hogy e-egyedül szeretnék öltözni.
Meg amúgy i-is amikor lá-láttál engem az véletlen vo-volt. - Jöttem teljesen zavarba.

- Jm: Jó megyek csak nyugodj meg. Amúgy nem értem miért dadogsz de oké.
Télleg nem értettem miért dadog de úgy látszik zavarba hoztam. Ekkor el nevettem magam és ki jöttem kook szobájából.

Taehyung szemszöge:

Már mindenki itt van csak Kook nem. Mitt tud ennyit csinálni abban az átkozot fürdő szobában?
Na az emlegetett szamár most sétál le a lépcsőn.
....

Azta nem ismertem Kookra,
Más lett, Ez a ruha ami rajta van nagyon jól áll neki, még a haját is másik színre varázsolta rá sem ismerek. Nagyon jól néz ki.
Ekkor a többiek letámadták.
Kivéve Jimin. Ő csak mellettem áll és csak Kook-ot nézi.

- Suga: Azta, ez nagyon durva, eszméletlen, bombasztikus, bámulatbaejtő, szexi, menő, iszonyú jó, nagyon durva..

- J hope: Jólvan Yoongi felfogtuk. - Álitotta le Yoongit Hoseok.

- Jin: Jól nézel ki! Ügyi vagy. Gratulálok. - Nézet végig rajta.

- Rm: Na a hajad nagyon jó, illik hozád. Menő. - Bólintót Nam.

- J hope: Úgye tudod hogy azt hittem hogy egy army jön le a lépcsőn!? Nem ismertelek meg. - Nézte nagy szemmekel Kook-ot Hope.

-Jk: kösszi skacok. Ti se vagytok rosszak... És amúgy mikor indulunk?

-Rm: Tíz perc kb, és itt vannak értünk.

-Jk: Az jó.

Jungkook szemszöge:

Amikor itt volt az autó beültünk és mentünk az unalmas fotózásra.
Jimin ült mellettem a másik oldalamon pedig tae.
Nem nagyon örültem hogy jimin mellettem ül. És hogy miért? A reggeli ügy miatt.
Amikor vége volt a programnak ez után kaptunk pár óra szabad időt. De mindenki csak az épületben lehettet. Én egy büféhez mentem egy kis ropiért vagy valami ilyesmiért.
De meg pillantottam tae-t és oda mentem.

- Jk: Szia V. Jösz a büféhez velem? Kérlek, kérlek, ja és még valami,: kérlek.

- Tae: Igennn, persze hogy megyek. És nekem mit veszel?
És ekkor a nyakamba borult és szorosan ölelt magához. Ami nagyon jól eset.

- Jk: Amit kérsz.

- Tae: Úr isten, kösziiii.
És ekkor elnevettük magunkat és indultunk a büféhez.

- Jk: Jaj bocsi tae, de a tálcám ott hagytam Rm-nél. Mingyárt hozom, 2 perc.

- Tae: Oké Jk. Sies vissza.
És megint nevetünk de nem tudom hogy miért.

El mentem a tálcámért és vissza fele haladtam.
Amikor oda értem a büféhez Tae nem volt ott. Kerestem a közelben amikor észre vettem egy szobában. És amikor meg láttam mi folyik ott, abban a percben meg akartam halni.
Amit láttam az fájt, nagyon, nagyon fájt.
.......
.......

(Taekook) Fájdalmas szerelem (𝐁𝐄𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓𝐓)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora