18. Csalódás 😔💔

271 21 22
                                    

Jungkook szemszöge:

Már több mint 3 éve hogy Tae-vel eggyüt vagyok.
Nagyon boldog vagyok vele.
Jimin és Kai is jól megvannak.
Suga és Jisoo sokat veszekednek de ők is megvannak.
Azt még mindig nem tudjuk hogy régen ki volt az, aki szét akart minket választani. De én azóta is Jimin-re gyanakszom.
Tuti hogy ő irkált rá V-re. És a képeket is ő szerkesztette.
Még nem mondta el de én érzem hogy ő volt.
Most épp egy Japán turnéra készülünk. Itt vagyunk a repülön és mindenki alszik rajtam kívül.

Fülhallgatóm be van dugva, legnagyobb hangerőn szól a zene. Amúgy a Run-t hallgatom. Lehunyom a szemem és elképzelem ahogy Taehyung-al sétállok egy gyönyörű réten, és beszélgetünk csupa jó dolgokról. Egyszer csak arra leszek figyelmes hogy Jimin mondogatja a nevemet. És én lassan nyitom ki szememet és azt látom hogy senki nincs már a repülön csak én és Jimin. Szóval elaludtam.

-Jm: Gyere mert mennünk kell. - Mondta nekem Jimin. Szomorú hangon. Most mi a baja?

-Jk: Ja már megyek csak elaludtam. -mosolygok rá.
Jimin vissza mosolyog rám, de ez után el kezdenek folyni a könnyei. Csak nézünk egymás szemeibe és már érzem hogy énis bekönnyeztem. Fel állok a helyemről és Jimin még mindig a szememet nézi aranyosan mosolyogva. Hirtelen eltünik a mosoly az arcáról, és keserves sírásba kezd, és a nyakam hajlatába borul.

-Jk: Jimin, mi a baj?
Kérlek ne ijeszteges. - Itt már nekem is végem volt. Belőlem is kitört a sírás. Nem szóltunk egymáshoz csak öleltük egymást amíg mind kettőnk le nem nyugodott. 5 perc telt el amikor Jimin el engette derekam és szemembe nézet.

- Jm: Annyira sajnálom Jungkook. Annyi fájdalmat okoztam neked és Taehyung-nak. Észre se vettem hogy mennyire fáj nektek ez az egész. Én anyira sajnálom. - folytak le könnyei arcáról és a földre nézet. Én fel emeltem fejét állánál fogva így megint egymás szemeibe nézhetünk.

- Jk: Psztt. Az már a múlt. A jelen a fontos. Nagyon régen történt ez. Szóval nyugodj meg. - Mondtam neki de ez nem segített mert csak jobban sírt. Talán titkol valamit?

- Jm: E-ezt te nem ér-érted.
Én szerkesztettem a képeket. Én okoztam az egész rossz dolgot közöttetek. Annyira sa-sajnálom. - És csak jobban sírt és megint egy szoros ölelésbe vont.
Mindig is selytettem hogy Jimin keze volt a dologban amiért tény, és való haragszom. De annak örülök hogy végül helyesen cselekedet és elmondta nekem.

- Jk: Mind annyian követünk el hibákat. De az a fontos hogy végül helyre hozuk azokat. És te most helyre hoztad. Elmondtad az igazat. Helyesen cselekedtél és ennek örülök. - Mondtam neki még mindig őt ölelve.

- Jm: Szeretlek Kookie. - Mondta nekem eközben elengedet és egymás szemébe néztünk.

- Jk: Énis nagyon szeretlek Chim Chim. - Mondtam neki mosolyogva.

Ekkor egy ajtó csapódásra lettünk figyelmesek. Biztos a repülő ajtaja nyitva volt és csak becsapta a szél.

- Jm: Akkor menjünk mert már biztos várnak ránk. - mosolygott rám.

Úr isten már biztos keresnek minket. Mi meg itt vagyunk még mindig a repülőn.

Elindultunk, átöltöztünk stb. Készültünk az első koncertre itt Japánban.

Amikor vége lett a koncertnek mindenki nagyon fáradt volt. Sétáltunk a folyosókon a pihenő szobába. Oda mentem Taehyung-hoz hogy mellette menjek tovább de ő rám nézet fintorgott eggyet és elsietett Jin mellé. Neki meg mi a baja?
Na mindegy. Készen voltunk az egész koncertel és ez után el mentünk a kibérelt lakásunkba. Egész úton V hozzám se szólt. Ami egy kicsit megrémisztet és idegesítő volt de ha ő így akarja hát akkor így leszünk.

Jungkook szemszöge:

Este lett és Taehyung nem volt a szobában és elvileg azt mondta Rm-nek hogy majd reggelre itt lesz. Bele egyeztek és elengeték, de nekem Tae semmit sem mondót.
Este nyolc óra elmúlott de én nem tudok aludni mert azon gondolkodom hogy Taehyung miért ilyen velem.
Egyszer csak a telefonom megcsörren és kapok egy üzenetet.
Taehyung írt nekem.

*Kedves Jungkook!

Az elmúlt időben sok mindent megtanultam, és változtam. Sok szeretetet kaptam tőled és én ezt vissza is adtam. Nagyon jó volt veled lenni, és örültem hogy egy pár lehetünk. De most meg változott valami. Sajnálom de a mai naptól...
szakítunk. Nekem ez nem megy tovább. Rémélem találsz olyan valakit aki illik hozád. Sajnálom Jungkook.
Az a jó megoldás ha úgy tekintünk egymásra mintha nem is ismernénk egymást.

Taehyung*

Ezt nem tudom elhinni. Most miért teszi ezt velem?
Megint mit tettem?
Miért sirat meg engem folyton?
De ahogy akarod Taehyung.
Legyen úgy ahogy akarod.
Többé nem fogok érted sírni.
Igazad van! Énis bele fáradtam ebbe az egészbe.

.......
.......

Itt van sok idő után a folytatás.
Dám dammm dammm.
😂😂
Hát bocsi hogy itt van vége.
Hamarosan hozom a kövi részt.❤❤
Bocsi a hibákért.
😭😭😂😂😂😂🤣

(Taekook) Fájdalmas szerelem (𝐁𝐄𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓𝐓)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang