( Másnap )
Taehyung szemszöge:
Nem tudom mit mondjak, hát a tegnap este fantasztikus volt. Nem számítottam arra hogy Jungkook azért hív át hogy kielégítsen.
Rég nem halottam azt se hogy Jimin kibe szerelmes.
Vajon még mindig szereti Jungkook-ot? Hmm. Mindegy is, ma lesz 2 órás próba, nem sok. Utána szabad idő és kimegyünk a parkba.Elkészültem, és lementem a többiekhez enni. Amikor mindez megvolt Suga és Jin elmosogattak és indultunk.
......
Végeztünk a próbával, és mindenki elfáradt. Elmentünk a parkba ahogy mondta Rm és amikor oda értünk találkoztunk egy haverunkkal. Az exo-ból Kai.Iszonyú fura volt ez az egész. Itt Jiminre gondolok. Iszonyúan nézte Kai-t. Tátot szájal, és a szemében is olyan dolgokat láttam amit nem kellet volna.
Jimin-nek tetszik Kai? Na ne az lenne a legjobb annyira örülnék hogy bele fulladnék.Beszélgetett mindenki én peddig csak gondolkodtam Jimin-en. De bevallom magamnak azt hogy most lesápadtam, hogy mi?? Kai is úgy néz Jimin-re mintha szerelmes lenne belé. Na most muszály beszéljek Kai-val.
- Tae: Kai. Tudnánk beszélni négyszem közt? - félve, és izgatottan kérdeztem meg.
- Kai: Persze. - Mosolygott aranyosan.
- Suga: Jaj nemár, itt hagytok minket? - És tudtam hogy megfog szólalni.
- Tae: Csak öt perc.
Mondtam neki aranyosan.- Suga: Jajjjj
- Nyöszörgő fejet vágott mind aki megakar halni.- Tae: Fogd már be!
Egy kicsit rá kiabáltam amit nem kellet volna. Mindenkiből peddig a nevetés tört ki.- Suga: Ha, ha nagyon vicces. Mondta dühösen szemét megforgatva, mint az egy évessek.
- Tae: Mingyárt itt vagyunk.
5 perc - Ekkor mindenki bólogatott hogy mehetünk.
- Na akkor gyere. - el indultunk és lassan sétálva keztem mesélni, az ilyesztő történelem.- Tae: Szóval tudom hogy benned meg bízhatok ezért el mondok mindent, röviden.
Tudod.. Szerelmes vagyok Jungkook-ba, és ő peddig belém. Eggyüt vagyunk már nagyon rég óta. - Remélem meg bízhatok majd benne. De ismerem őt tudom hogy igen.- Kai: Na már félek. Igen?
- Kis mosolyra húzta száját.- Tae: Jimin, tudod Jimin is szerelmes Jungkook-ba. Azt hiszem még mindig, vagy nem tudom. Sok akadájt csinált már nekünk hogy szét válaszon minket.
.......
De amikor találkoztunk veled mást láttam rajta, mintha tetszenél neki. Ami fura volt. - Mosolyogtam felé.- Kai: Eről nem szeretnék beszélni. - Könnyek szöktek a szemébe. Igen már biztos hogy Kai érez valamit Jimin iránt.
- Tae: Láttam rajtad is valami kőtődést Jimin felé.
És Jimin-en is láttam hogy tetszesz neki.- Kai: Najó. - össze szorította szemeit és megölelt erősen közbe sírt. - Igen, igen sze-szerelmes vagyok Jimin-be. Nem annyira rég óta jöttem rá. Biszex vagyok. - És csak sírt.
Simogattam a hátát és közbe öleltem hogy nyugodjon meg.- Tae: Segítek neked abban hogy Jimin beléd szeressen. Oké? - Segíteni fogok nekik hogy boldogok legyenek.
- Kai: Hogyan? - Itt elváltunk egymástól és reménykedve nézet. Annyira aranyos volt. Össze hozom Jimin-el.
- Tae: Majd meglátod. Mennyünk mostmár vissza.
- mosolyogtam rá kedvessen és ő is ezt tette.Vissza mentünk. És mindenki nevetgélt össze vissza mint a hülyék kivéve Jimin-t. Ő csak ült a padon és nézett ki a fejéből.
- Tae: Fiuk! Kai-val beszéltem és ma nálunk alszik. - Mindenki furán nézett de ahogy láttam boldogok is voltak.
- Rm: Ezazz. Sokat fogunk hülyéskedni majd az biztos.
- Erre mindenki elkezdett nevetni kivéve Jimin-t.- Tae: Jimin nem baj ha Kai a te szobádban alszik? - annyira huncut vagyok. De aranyosan kérdeztem meg.
- Jimin: Há-hát ne-nem is t-tu-dom. - Jaj nemár na ez nem fogja elrontani. De amúgy miért dadog? Na vajon miért? Khmm, khmm.
- Tae: Jaj kösszi Jimin. Aranyos vagy. - Mindenkiből a nevetés tört ki. Jimin meg csak megforgatta a szemeit.
- Kai: Akkor írok a fiuknak hogy ma nálatok alszok.
- Mondta boldogan.- Tae: Ruhát stb. Azt meg majd adunk. - Mosolyogtam kedvessen.
- Kai: köszönöm. - Ez után átölelt és súgott valamit a fülembe.
- Ez aztán a jó terv. - És elnevettük magunkat.El hülyéskedtünk még kb. harminc percet aztán elindultunk. Én hátul jöttem Jungkook-al aki súgott valamit a fülembe.:
- Jk: Mire készülsz V? - fél mosolyra húzta a száját, mint aki tudná.
- Tae: Majd meglátod szerelmem. - Jimin és Kai össze illenek. Úgyhogy össze fogom őket hozni.
- Jk: Rendben. - És elnevettük magunkat.
........
........
........
BẠN ĐANG ĐỌC
(Taekook) Fájdalmas szerelem (𝐁𝐄𝐅𝐄𝐉𝐄𝐙𝐄𝐓𝐓)
Lãng mạnA bangtan boys nagyon sikeres csapat. A fiúk nagyon szorgalmassak és tehetségesek. De ezen belül Taehyung és Jungkook más. Őnekik kicsit bonyolultabb a dolguk. A két fiú szerelmes egymásba szeretnek. Ennek elenére majdnem sikerül az hogy össze jönne...