(Scene 8)
(Kumar's house)
(Zain apni team k sath Kumar's house pohoch jata hai.Zoya door bell bjati hai lekin ander see koi door nhi kholta tabhi Zain Arjun se bolta hai)Zain: Arjun darwaza toor do.
Zoya:wait wait awain men darwaza toor do door already khola hoa hai ye dekhen.
(Zoya knob ghumati hai or door khul jata hai. Zoya Zain ko ese dekhti hai jese keh rahi ho demagh bhi Chala liya Karen. Zain apne aap ko control karta hai or ander Chala jata hai)
(Zoya Arohi k kaan men kehti hai)
Zoya: Arohi Inka ghussa har waqt naak pe kiyon rehta hai.
Zain:Ms Faroqi kaam karlen please.
(Zain Zoya ki baat sun leta hai to taap k bolta hai)
Zain:Raghav tum or Arjun neeche dekho men or Zoya upper dekhte hai or Roohi tum parosiyon se pocho k ye loog Kahan gai Hain.
Arohi: ok sir.
(Sab check karahe hote hai k tabhi Arjun k Awaz aati hai)
Arjun: Zain!!
(Arjun ki awaz sun kar sab wahan aate Hain)
Zain: Kiya hoa Arjun.
(Zain bolte rok jata hai jab zameen per Ananya ki body dekhta hai usse bhi same Aditya ki tarhan mara gaya hota hai)
(Tabhi Arohi wahan aati hai )
Arohi: sir abhi abhi ek chai wale ne Mr.kumar ko ek beg k sath bahar jate dekha.
Zain: Arohi foran Kumar Singh ki mobile location track karo wo sheher see bahar nhi Jana chahiye.
Arohi: ok sir.
Zain: Raghav embulance ko phone karke body hospital bhejwao. Or Arjun tum or zoya mere sath Chalo.
(Zain rush driving kar raha hota hai agge Arjun or peche Zoya or Arohi bethe hote hai)
Arohi:sir location track hogai hai wo buss station ki taraf ja rahe Hain.
(Alpha team buss station pohoch jati hai)
Zain: abhi Jane wali sari busses check karo or Zoya tum Jake counter see pta karo.
(Kuch der baad)
Arjun: sari busses check karlen lekin wahan nhi hai Kumar.
Zoya:sari nhi ye do rehti Hain inhi men see kisi ek men hona chaiye tum right wali men check men left men jaati hon
Arjun:hmm..
(Zoya buss men check kar rahi hoti hai tabhi usse koi naqab kiye hoe dekhta hai wo uske pass jaati hai)
Zoya:Aaa naqab hatao.
(Zoya k ye kehte hi wo naqab posh usse dhakka deta hai or buss see bahar bhar bhagne lagta hai bhagte bhgate wo Zain see takra jata hai)
Zain: chaliye Kumar miyan susral.(Scene 9)
(Beauru)
Zain: kiyon mara Aditya ko?
Kumar: kiyon ke wo Meri beti ko bhela raha tha apni baton men usraat Meri beti ko bolaya usne or apne room ki window ussi ne kholi thi men raat men jab uske peche gaya to mujh pta Chala wo Meri ka sath zabardasti kar raha tha mujh raha nhi gaya or mene usi ke Ghar ka chaku utha kar uska gala kaat diya.
Zoya: to apni beti ko kiyon mara?
Kumar: kiyon ke usne sab kuch dekh liya tha mujh dar tha kahin wo kisi ko btana de is liye usdin apke Jane k baad mene usse Mar diya.
Arjun: kese baap ho tum apni hi beti ko Mar Dil kar raha hai k tumhari...
Zain: Arjun isse saza qanoon dega. Raghav le jao isse.
Raghav:ok boss.(Scene 10)
(Office)
Raghav: wahh.. Zoya tumne to ek din men hi humara case solve karwadiya.
Zoya: ye to buss shorowat hai agge agge dekho hota hai Kiya(Zoya ki baat per sab hasne lagte Hain sawai Mr. Khan(Zain) k).
YOU ARE READING
CBI Crime Branch
ActionIt is the story of CBI team. They solve difficult cases.And also they protect celebraties as undercover agent. Let's begin