Scene 2:
(Beauru)
Zoya: Well andar humsab ka sahi see intro nhi hoa so Hi men hon Zoya Asad Faroqi.Sab Zoya ko apna introduction karwa hi rahe the k Zain wahan agata hai
(Zain to Zoya)Zain: Ms Faroqi agar apka hogaya ho to kaam karlen
Zoya: Why not please.
Zain: 5 mins in conference room sab.
(Zain Zoya ko dekh kar sab pe zoor deta hai)
(Zain k agge barh Jane k baad Zoya Bora sa face bnati hai jis per sab apni hassi mushkil se rook pate Hain)Scene 3:
(Conference room)
(Table k right taraf ki pehli chair par Arjun bethta hai, aur uske barabar men Arohi bethi hai ,Arohi k samne wali chai per Raghav bethta hai or side wali chair Khali hoti hai Jo k Zoya k liye hoti hai lekin wo madam Zain ki chair per Beth jati Hain Jo centre men hoti hai isse pehle k koi usse btata k ye chair Zain ki hai Zain wahan aajata hai or Zoya ko ghor ne lagta hai Zoya usse ghorte dekhti hai to bolti hai)Zoya: aap ko kuch chahiye Kiya?
( Ye sun kar Zain ka demagh or kholne lagta hai lekin wo usse kuch nhi kehta or dhar karke Raghav k barabar wali chair per Beth jata hai)Zain: han Raghav Kiya report hai?
(Zain apne aap ko control karke Raghav ko meeting shoru karne kehta hai)Raghav: Sir Suresh sir ne Jo file bheji hai uske mutabik ..
(Abhi Raghav bol hi raha hota hai k mobile ring hone ki awaz ati hai Jo Zoya ka hota hai
Zoya: Sorryyyy
(Wo sorry karke call kaat deti hai Raghav pher shoru karta hai)
Raghav: han to sir ...
(Mobile ringing...)
Is bar Zain apne aap ko control nhi kar pata or bol deta haiZain: Ms Faroqi agar itni hi important call hai to bahar Jake utha lejeye meeting disturb horahi hai.
Zoya: Excuse me (Zoya excuse kar ke conference room se bahar nikal jati hai Zain shukar ka saans leta hai)
Zain: Thank God. Han Raghav ab btao.
Raghav:Han sir ye file Minister k bete Aditya Murder case ki hai. According to this file victim ka gala kaat ne se jaan gai hai lekin police ko crime scene per koi Murder weapon nhi mila. Police k mutabik 3 main suspects Hain pehla
(Akshay Khanna victim's friend)Jo us raat victim k sath tha
Dosra Varun Desaivictim ka sab se porana dushman or police report men bhi iske khilaf FIR sab se pehle kaati gai thi lekin kiyonke is ka baap MP hai to isse chor diya Gaya.
3 suspect hai Ananya KumarAditya k Cheif Security Officer ki beti or Aditya ki girlfriend bhi
(Meanwhile Zoya on phone)
Noor:Hi Appi kesi Hain? Kesa ja raha hai din?
Zoya: Allah abhi to men ai hon or tumne call karna shoru kardiya
(Noor Zoya ki choti behen)
Noor: Sorry Appi lekin mujhse raha hi nhi gaya.
Zoya: Noor tumhe pta yahan sab boht ache Hain sawai Hitler(Zain) k.
Noor:kiya.. waqai Appi pher to mujh unse milna parhega.
Zoya:Noor! Acha ake baat karti hon.
Noor:ok Appi bye.
(Zoya call kaat k mobile beg men rakhti hai or beg men se bubble nikal kar khate wa conference room men chali jati hai)(In conference room)
(Zain Raghav see baat kar raha hota hai k tabhi door dhar se kholte hai or Zoya andar aajati hai Zain ek Nazar usse ghoor k dekhta hai or pher Raghav se kehta hai)Zain: Raghav tum mujh in teeno suspects ki photo bhejo men Guru se kehta hon wo ek ghunte men in teeno ki kundali nikalwalega.
Zoya: Kiyon Guru Kiya Google Hain.
(Zoya ki baat per sab ki beikhteyar hassi choot ti hai jise Zain ka ghussa dabadeta hai)(Arjun khud ko control karte we bolta hai)
Arjun:Han Zoya yehi samaj lo.(Zain Guru ko phone lagata hai or use teeno suspects ke bare men pta karne bolta hai)
( Ye Hain Gurav urf Guru Zain ka khass khabri )
Zain:Raghav tum or Rohi teeno suspects ki call details chack karo or unki us raat ki location bhi track karo
Or Arjun tum coat se 3 suspects ko interrogate karne ki permission lo kiyonke teeno hi politicians ke Bacche Hain.Zoya:teeno nhi buss doo.
Zain: Matlab?
Zoya: Matlab ye k Ananya Kumar se baat cheet to kar hi sakte Hain wo Chief security officer ki beti hai.
Zain: tumhe kese pta tum to yahan thi nhi?
Zoya:sir Zoya ko sab pta hota hai philhal Kam pee chalen.
Zain: hmmm..
YOU ARE READING
CBI Crime Branch
AçãoIt is the story of CBI team. They solve difficult cases.And also they protect celebraties as undercover agent. Let's begin