21 Feb'2020 4:30pm

22 0 0
                                    

(Scene 3)

(Zoya's house)
Arjun:Zoya arrangements to sari hogai Hain leken hum Zain ko yahan bulainge kese.
Noor:uski fikar aap dono mat kijeye hum unhe bola lenge.
Zoya:Ok aab jaldi karo or Han Raghav tumne chief ko invitation bheja hai na.
Raghav:Han Saab see pehle unhe hi bheja tha.
Arohi:Zoya  ma'am aap k kehne par subha se hamme se kisine bhi Sir ko wish nhi Kiya.
Zoya:relax Arohi Mr. Khan ko hum Saab sath wish karenge.Chalo kaam karo sab.
Noor:Arjun Bhai aap kuch bhool rahe Hain.
Arjun:Kiya?
Noor:CAke...
Arjun:ohh.. shit abhi leke aata hon.

(Meanwhile Zain in Beauru)
(Zain thinking, ye sab Kahan chale gai ... Herat hai aaj kisi ne mujh wish bhi nhi Kiya kher choro bhool gai honge)
(Tabhi uske pass Zoya ki call aati hai wo na chahte we bhi call attend karleta hai)
Zain:hello Zoya..
Zoya:Zoya nhi Noor...
Zain:Kiyaa?
Noor: Mera Matlab hai k appi ki tabyat boht kharab hai.
Zain:Kiya..Kiya hoa hai Zoya ko?
Noor:pta nhi aap jaldi se ajain.
Arjun:Noor..(Arjun Noor ko cake dekhane k liye usse awaz de raha hota hai. Jo Zain sun leta hai. Noor Arjun ko mobile dekhati hai jis pe Zain ka name dekh Kar Arjun chup hojata hai)
Zain:Noor ye Arjun ki awaz thi na?
Noor:G.. wo appi ki tabyat zyada kharab hai na isi liye Saab yahan agai hain.aap bhi jaldi se ajain please...
Zain:men abhi araha hon..
(Phone cut karke Zain rush driving kartewe Zoya k Ghar pohochta hai.
Wo door bell bajane ka sochta hai lekin pher door khola dekh Kar ander Chala jata hai.Ander jate hi iske sar par party popper phatna hai or Saab ek sath bolte Hain.)
...... Happy Birthday Day......
(Zain ko dekh Kar khushi hoi lekin kahin na kahin wo ek bar pher Noor ki baton men ane ka gham mna raha tha.tabhi Noor or Zoya uske samne aati hai)
Noor and Zoya: Sorryyyy...
Zain: No no it's ok..
Noor:chalen pher cake cut karte Hain.
Zain:chalooo...😍😘
(Zain ko sab wish karte hain. )
Zain: Chief aap yahan....
Suresh sir:Han bhi Zoya ne bolaya tha to kiyon nhi aata. Yelo tumhara gift.
Zain: thanks you sir aap aai..
Suresh sir:arre wese bhi mujh aana hi tha. Ek case aaya party khatam hojai pher btata hon..
Zain:sir party to Bass end hi hai.
(Tabhi Zain ke pass kisi Kal call ata hai. Zain sir ko excuse Kar ke call attend karta hai)
Zain:hellooo..
(Phone pe dosri awaz sunte hi uske chehre par smile aajati hai. Ye baat Zoya bhi note karti hai.)
Zain:Kahan ho tum Meri jaan...Kiya India agai men araha hon tumhe pick karne....kiya tum Ghar pohoch gai men araha hon bass...
(Zoya thinking, akher ye hai kon jis se Mr.khan itna hass hass k baat Kar rahe Hain. Men kiyon unke bare men soch rahi hon. Choro.)
(Zain to everyone)
Zain: Thank you so much guys tum logon ne mujh itna acha surprise diya lekin aab mujh Jana hoga. Wese bhi party bhi aab khatam hogai hai. Once Thanks.
Noor:Arre lekin...
(Zoya Noor ko rook deti hai or Zain wahan se Chala jata hai)
Arjun:isse Kiya hoa achanak..
Arohi:pta nhi abhi thori der pehle Tak to theek thee.
Zoya:Chalo guys choro unko tum logon ne Meri itni help uska thanks aur aab boht late hogaya hai tum loog aaj yahen rook jao.
Raghav:haan mujh bhi boht neend arahi hai.
Suresh sir:Arre ye Kiya team Alpha abhi se thak gai..
Raghav: sir aap gai nhi.. Matlab yahan kese..
Suresh sir:mujh tum logon se ek case k bare men baat karni thi lekin Zain Chala gaya.
Zoya:koi baat nhi Chief aap Hume btaden hum Mr.khan ko btadenge..
Chief:Arjun ye file lelo is men case k bare men Saab kuch lekha hai or haan Thora dhayan se ye file boht important hai..
Arjun: Ok sir..
(Chief file de Kar chale jate hain. Arjun file table par rakh deta hai.Aur Saab pher guest room men chale jate Hain.)

(Scene 4)

(Beauru)
(Raghav to everyone)
Raghav:ye Zain sir aab Tak kiyon nhi aai?
Arohi:pta nhi hosakta hai sir thak gai hon. Atte hi honge thori der men.
(Tabhi Raghav k pass Zain ki call aati hai)
Raghav: Good morning sir!
Zain:Raghav ye Morning nhi evening horahi hai. Or Han aaj men office nhi aaonga.
Raghav:Kiya! Sir apki tabyat to theek hai.
Zain:Han men theek hon acha Chief ko Meri leave de Dena.
Raghav:Ok sir..
(Raghav call cut karta hai Saab ko dekhne lagta hai)
Arjun:tujh kiya shock lag gaya hai ese kiyon khara hai..
Raghav: Arjun mere Bhai Sir ne leave li hai aaj..
Arjun:kiyyaa... waqai..**
Zoya:isme itna shock hone ki Kiya baat hai.
Arjun:Zoya Zain ne aaj taak leave nhi li even uski tabyat jitni bhi kharab ho wo chutti kabhi nhi karta..
Raghav:iska Matlab kuch serious problem hai.
Arohi:Han hamme Zain sir k Ghar chalna chahiye kahin wo kisi musibat men na hon..
Zoya:Han wese bhi Hume case k bare men to btana hi hai na to kiyon na hum Mr.khan k Ghar chalen.
Arjun: Chalo pher...

CBI Crime BranchWhere stories live. Discover now