(Scene 8)
(Rai Mansion)
(Zoya or Zain Rai Mansion pohoch jate Hain. wo jese hi enter hote Hain samne hi Mr and Mrs.Rai ko khare dekhte hai.)
Mr.Rai:G aap loog?
Zoya: CBI..
Mrs.Rai:acha hoa aap loog agai. Meri beti ki abhi call ai thi keh rahi thi kuch logon ne usse kidnap kar liya hai
(Mrs.Rai rone lagti Hain)
Zoya: relax Mrs.Rai aapki beti ko kuch nhi hoga.
Zain:kis number se call aya tha mujh wo number dekhaiye..
(Zain wo number leta hai or Raghav ko call lagat hai)
Raghav: yess boss...
Zain: Raghav men tujhe ek number bhej raha hon mujh call trace karke btao..
Raghav:Ok boss..(Zain to Zoya)
Zain:let's go..(Scene 9)
(In Zain's Car)
(Raghav calling)
Zain:Han Raghav bolo..
Raghav:Boss number trace hogaya hai ye kisi Babu Rao ka number hai or Han ye is waqt Mumbai forest k pass hi hai.
Zain:Good! Tum loog Mumbai forest phohochu hum bhi arahe hai.
Raghav:Okay...(Scene 10)
(Mumbai forest)
(Zain apni gun hath men liye agge agge chal raha tha or Zoya bhi apni gun load kiye hoe uske peche. Tabhi Zain ki nazar samne parhti hai Jahan kuch logon ko zabardasti kaam karaya ja raha tha)
Zoya:Mr.khan ye Kiya bna rahe Hain.
Zain: Drugs..
Zoya:Drugs...(Zoya Thora zoor see bolti hai Zain foran uske moo par hath rakh Kar usse ek tree k sath laga deta hai)
Zain:Sshh.. awaz nhi karo unhe shak hojaiga.
(Zoya apna sar hilati hai to Zain uske moo see hath hata deta hai)
(Lekin dosre hi pal Zoya zoor see chilati hai)
Zoya:Aaaa...
Zain:Ssshh.. Kiya hoa ..
Zoya:Snake..
(Zain peche morta hai to wahan Snake hota hai or peche se gunde bhi unhe dekh lete hai Zain Zoya ka hath pakarta hai or bhagne lagta hai)
Zoya:Zain hum bhag kiyon rahe Hain humare pass guns Hain na ham unhe shoot kardenge..
Zain:Zoya humari Guns men itni goliyan nhi hain k hum unka muqabala karsaken issi liye chup karke bhago.
(Issi waqt samne see ek gunda aata hai or Zain or uski fight shoru hojati hai Zain usse Mar hi raha hota hai tabhi wo gunda Zain k sar pe pathar Mar deta hai jis ki waja se wo behosh hojata hai.)
Zoya:Zaaaiiinnn...
(Zain ki jab ankh kholti hai to usse apne barabar men Zoya nazar aati hai usse bhi Zain k sath tree par bhandha hoa hota hai.Zain samne dekhta hai to usse kuch loog kaam karte hoe dekhte Hain. Zoya Jo behosh hoti hai Zain usse uthane ki koshish karta hai.)
Zain:Zoya..Zoya utho tum ese himat nhi har sakti utho yaar.
Zoya:hmm..Aah... Zain men uth gai.
Zain:Zoya wo dekho ye to Avni hai na yaqeenan in logon ko yahan kaam karne k liye kidnap Kiya jata hoga.
Zain:ye Raghav loog pta nhi kiyon nhi aai.
Zoya:aate hi honge...(Meanwhile Alpha Team)
Arjun: Raghav car jaldi chalao. Zain aur Zoya ka phone bhi nhi lag raha.
Arohi:Stop stop..Sir ki last location yahen ki hai.
Raghav:Chalo aao check karte Hain.
Arjun:Arohi tum Right taraf jao or Raghav tum left taraf aur Han kisi ko bhi Zoya Zain dekhen foran update karna.ye ear piece laga lo. Let's go..)
(Arjun agge search karah hota hai jab ear piece men Raghav ki awaz aati hai)
Raghav: Guys yahan aao jaldi.
(Sab Raghav ki awaz sun kar Arjun or Arohi uski taraf barhte Hain)
Arjun:Han Raghav Kiya hoa?
Raghav:wo dekho(Raghav Zain or Zoya ki taraf eshara karta hai)
(Zain apni dhon men idher udher dekh raha hota hai jab uski nzar Raghav par parhti hai wo sab samjh jaata hai)
Zain:Zoya..Zoyaaaa..
Zoya:G..g Mr.khan bolen..
Zain:Alpha Team agai hai.ek kaam karo mere hath k band see chutti si knife nikalo.
Zoya:Kiyaa.. apne knife band men chupai Hui thi haad hoti hai Zain..
Zain:Han Han theek hai baad men dant Lena lekin abhi Jo kaha hai wo karo..
Zoya:ok wait..
(Zoya aur Zain k hath saath bandhe hote Hain is waja se Zoya band see knife Aram see nikal leti hai)
Zain:aab isse rassi kato..jaldi karo
Zoya:kaat to rahi hon..
(Zain apni ankhon see Raghav ko eshara karta hai Jo Raghav samjh jaata hai)
(Rassi katte hi Zain apne agge wale gunde ki gun cheenta hai or pher har taraf se goliyan chalne lagti hai boht mushkil see wo sare gundon ko arrest karte Hain)
Zain:Arjun lejao inhe..
Raghav:Chalo finally case to solve hoa.
Zoya: Thank God!
YOU ARE READING
CBI Crime Branch
ActionIt is the story of CBI team. They solve difficult cases.And also they protect celebraties as undercover agent. Let's begin