2 March'2020 4:30pm

19 0 0
                                    

(Scene 4)
(City Delight Coffee Shop)

(Zain or Kabir jab Shop men enter hote Hain to samne Nasir,Noor and Amaya ko dekhte Hain)
(Zain to Kabir)
Zain:ye hai Zoya ka cousin... Or Noor ka bhi..
(Noor or Nasir ko hasta dekh Kar Kabir ko boht ghussa ata hai)
Zain:Kiya hoa demagh men gun load hogai?
Kabir:Han tujhe kese pta..
Zain:Mere sath bhi hochuka hai.. chalana mat..
Kabir:theek hai...
(Zain or Kabir ko dekh Kar Nasir unhe apni table pe bola leta hai. Nasir Kabir ki halat dekh Kar samjh jaata hai k wo Noor see pyar karta hai issi liye usko or tapata hai)
Kabir: wese aap kesi hai Noor?
(Uske sawal par Nasir bolta hai)
Nasir:Mere sath hai to theek hi hogi na..
(Nasir ki baat pe jahan Kabir ko ghussa aata hai wahin Amaya ,Noor hasne lagti Hain)
Nasir: Guys mujhe ek kaam yaad agaya hai men chalta hon..
Kabir:Han Han tum jao men Noor ko chor donga..
Nasir:aab kaam Noor se zyada important nhi hai men usse Ghar chor k Chala jaonga..Chalo Noor aao Amaya tumhe bhi chor don.
Zain: Amaya ko men chor donga..
Amaya:Bhai aap kiyon zehmat karenge aap ko boht important kaam tha na men Nasir k sath chali jaongi..
Bye...
(Ye bol k tino nikal jaate Hain tabhi Kabir bolta hai)
Kabir:yaar iss Nasir ka kuch karna parhega..
Zain:hmm.....

(Scene 5)

(Beauru)
(Zain jab office men Aya to samne Zoya ko mobile pe Nasir see baat karte suna)
Zain: Ms.Faroqi aap k pass koi or kaam nhi hai Jo har waqt mobile use karti rehti hai..
Zoya:nhi wo men..
Zain: ohh please I don't want to listen your lame excuseses. Raghav Saab ko Conference room men bolao..
Raghav:lagta hai Zain sir aaj boht ghusse men Hain..
Zoya:hmm..

(Scene 6)

(Conference room)
Zain:Arjun Kal chief ne ek file bhej wai thi tumne kiya usse study?
Arjun:yess boss. Is report k mutabik ek hi family k 3 logon ko ek hi waqt alag alag places par mara gaya hai.
Zoya: Victims k names.
Arjun: pehla hai
1. Aajay Shukla:
( CEO of Company Shukla and Sons)
Inki body Hume jungle men mili death time midnight at 12:30
2. Aarti Shukla:
( Wife of Aajay Shukla)
Inki body Hume inhe k Ghar k fridge se mili death time same.
3.Jay Shukla:
(Aajay Shukla's Son)
Iski body Hume ek bar men see mili death time same.
Raghav:ye pta Chala k death kese hoi thi..
Arjun:abhi nhi pta Chala boss kiyon ke humari forensics expert Dr.Aaron ki death hogai hai issi liye Kal ek new forensics expert Dr.Aarti Sinha join Kar rahi Hain aab wo hi pta lagaingi k cause of death Kiya hai.

Zain:ok then abhi men Guru see iss family ki details nikalwata hon....aur Kal Dr.Aarti k aate hi hume unse iss case k bare men discuss karna hai..ok
....ok Boss...

(Scene 7)

(Forensic Lab)
(Arjun lab k ander enter hote hi Aarti see takra jaata hai)
Arjun:ohh I'm sorry mene dekha nhi..
Dr.Aarti: No..It's okay..

(Ye Hain Dr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Ye Hain Dr.Aarti Sinha boht hi cute and Intelligent)
(Arjun ek nazar unhe dekhta hi reh jaata hai jab Zain ki awaz uske kaano men aati hai)
Zain: Arjun Kiya hoa..
Arjun:Han..Kya..ku..kuch nhi...
Zain: G to Dr.Aarti Kiya pta Chala aapko.
Dr.Aarti: Zain Mr.Aajay Shukla ki death snake k zeher se hoi hai.
Raghav:iska Matlab jungle men hi isse kisi Snake ne kaat liya hoga..
Aarti:Nhi! Ye snake koi mamoli sanmp nhi hai Jo har jungle men paya jata hoa is zeher ko kisi ne inki body men inject Kiya ye syringe ka nishan dekh rahe ho yahin se.
Zoya:Or Mrs.Shukla ki death?
Aarti:unki death achanak body ka temperature low hone ki waja se hoi hai jese unhe behosh karke kisi ne unhe fridge men band kardiya hoo..
Arohi:itni bedardi see kon maar sakta hai...
Raghav:Roohi karne wale kuch bhi Kar sakte Hain..
Arjun:hmm.. aur Jay Shukla ki death?
Aarti:isse kisi ne silencer wali gun see shoot Kiya hai tabhi bar men kisi ne goli ki awaz nhi suni..
Zain: great job Dr.Aarti..
Aarti: Thanks...
(Zoya thinking, mene to itni baar inki madad ki hai aaj Tak Meri jhote moo bhi tareef nhi ki...)

(Zain forensic Lab see bahar nikalta hai to Usse Guru ki call aati hai)
Zain:Han Guru!
Gurav:Boss Mr.Shukla aur unke partner Rajaish khorana k beech kuch laraiyan chal rahi thi unhone Mr.shukla ko jaan se marne ki dhamki bhi dethi.
Zain:ok good or kuch information pta chale to btana.
Guru: ok Boss.
Zain:Raghav Mr.shukla ke partner ko zra Beauru to bolao.
Raghav: ok sir..

CBI Crime BranchWhere stories live. Discover now