14 feb'2020 9:30am

31 0 0
                                    

Episode 2:
(Scene 1)

(Beauru)
Zoya: ek shair aya hai zra ghor se sunye.(2x)
Hume nhi ata kisi aur se sunye.
Sab mil ke: wah..wah
(Zain jab office men enter hoa to sab ko Zoya ki shaiyri par wah wah karte dekha. Zain thinking yarr ye Kiya yahan to madam ki shayri par wah wah Kiya baat hai chal raha hai abhi bta ta hon)
Zain: Kiya horaha hai ye sab kaam nhi karna Kiya kisi ko Jo sab chor k bethe ho.
Arjun: Zain hum kaam hi kar rahe the buss abhi..
Zain:Arjun.. Sir ne Saab ko headquarter bulaya hai ek new case aya hai.
(Zain abhi peche Mora hi tha ka Zoya ki awaz sunai di)
Zoya: Aaye jo khoon chusne, toh mat nervous hojaiye (x2)
Inke jane pe daat dijiye, aur taali bajaiye!"
(Sab beikhteyar hasne lagte Hain. Zain ghussa control karke ek lambi sans leta hai)

(Scene 2)
(Headquarter)
Suresh Sir: Banaras men Serial killing boht zyada barh gai hai abhi recent ek bare business man ki beti ko Mar diya gaya isi liye upper see boht pressure hai. Zain tum apni team ko leker aaj hi bnaras k liye niklo wahan se tum logon ko Kabir pick karle ga wo bhi tum logon k sath is case men Kam karega.
Zain: Sir kahin aap Kabir Sejal ki baat to nhi kar rahe.
Suresh Sir:Han wohi tum kese jante ho Kabir ko?
Zain:Arre sar mene or Kabir dono ne sath training li thi hum boht ache dost bhi the lekin phir uska kuch pta nhi Chala.
(Zoya Arohi ke kaan men bolti hai)
Zoya: oh my God Hitler k chehre par smile. Aaj tareky din hai history men lekha jaiga.
Arohi:hmm..(Arohi apni hussi control karne ki koshish karti hai)
Suresh sir:theek hai phir Alpha Team aaj hi nikal jao tum loog bnaras k liye.
Ok Sir

(Scene 3)
(Beauru)
Zain: Raghav Jo Sir ne file di hai wo study karo. Or Han Saab apni packing karlo sham 5 baje ki train hai. Or Han...
(Mobile ringing)
(Sab Zoya ko dekhte Hain kiyonke uske mobile ki tune hi esi hoti hai)
Zoya: excuse me.
(Zain usse dekh kar apni ankhen ese roll karta hai jese keh raha ho mobile
Use karne k elawa koi kaam hi nhi hai aapko)

(Zoya on phone)
Noor:hi appi Kahan Hain app call hi nhi ki isi liye mujh call karni par hi.
Zoya:Allah Noor! Acha sune hum kuch dino k liye bnaras ja rahe Hain hosakta hai baat nhi hopai.
Noor:Kiya waqai appi aap bnaras arahi hai.
Zoya:Kya Matlab aap bnaras men Kiya kar rahi Hain.
Noor:appi aap bhool gai btaya tha na college trip pe jaongi to abhi men bnaras men hi hon Allah appi aap jaldi ajain.
Zoya:acha acha aongi to milongi abhi k liye bye
Noor:bye appi

CBI Crime BranchWhere stories live. Discover now