(Scene 4)
(Bnaras Railway Station)
Zain:ye Kabir Kahan reh gaya.
(Alpha Team bnaras pohoch gai hai or sab milke Kabir ka intezar kar rahe hai jisne abhi Tak entery nhi Mari)
(Zain on the phone)
Zain:Yar Kabir Kahan hai to.
Kabir:Tere peche.(Ye Hain ACP Kabir Sejal handsome, or thure flirty)
(Zain jese hi peche morta hai usse dekh k dono hug karte Hain)
Zain:Kahan tha yaar to training k baad see nazar hi nhi aya.
Kabir:abbe sare sawalat ka jawab abhi lega chal Ghar chalte Hain.
Wait aap yaqeenan Zoya hongi
(Kabir Zoya see pochta hai)
Zoya: g...
Kabir:Hi! I'm ACP Kabir Sejal.
(Wo Zoya see hath milane k liye agge karta hai isse pehle k wo Kabir se hath milati Zain ne usse apne sath laga liya)
Zain: chal na Ghar chalte Hain raste men to case k bare men bhi btadena
Kabir: Han lekin sab ka intro....
Zain: Han wo men tujh raste men kra donga to chal na...
Kabir: ok Chalo pher...
( Raste men Saab Kabir ko apna intro kardete Hain)(Scene 5)
(Kabir's House)
Kabir: guys tum loog fresh hojao pher hall men ajana men case k bare men btadonga.
(Sab ok kehke apne apne room men chale jate Hain. Zoya apne room me hoti hai jab uska phone bajta hai)
Zoya: hello...
Noor:Han appi aap pohoch gai aap Kahan ho men aap se abhi Milne arahi hon..
Zoya:Noor abhi nhi men tumse Kal milongi.
Noor: lekin appi..
Zoya:mene kaha na men khud tumse Milne aongi.
Noor:acha appi aap ho Kahan.
Zoya: wo kisi ACP Kabir ke Ghar per.
Noor:Ooo.. Acha appi apna khal rakhye ga. Bye...
Zoya:lekin hello Noor....ajeeb larki hai ye.(Scene 6)
(Hall)
Zain:Han Kabir aab btao is case k bare men.
Kabir:Zain ye case itna simple hai nhi jitna dekh raha hai.
Arjun:Kiya Matlab?
Kabir: Matlab ye ke is case men or bhi Kai gangs involve hain. Bnaras k is seaside per Jo jata hai Mar kar wapis ata hai. Yahan see pehle larkiyon ko smuggle Kiya jata raha hai or to or har tarhan ka drug bhi boht see cases ese Hain jis men is seaside ka zekar hai isi liye is case men boht khatra hai
Raghav:khatre see khelna to CBI ka rooz ka kaam hai.
Zain: hmm.. victims ki list do mujh men guru see unki kundeli nikalwata hon.
Kabir:sure men abhi police station see mangwata hon.
Arohi:in Saab murders men common Kiya hai.
Kabir:pehla wo seaside dosra sab larke drug addict or teesra ye ke criminal ka murder karne ka tarika bhi ek hi hai.
Zain:oh now I see...
Zoya:to isse pehle dekh nhi sakte the?
(Zoya ki baat par sab hasne lagte Hain even Kabir bhi. Or Zain ka demagh or khool jata hai)
Kabir:ok guys rest karo subha kaam karenge abhi men bhi boht thakgaya hon.
Zain:ye bol k tujh neend arahi hai..
Kabir: Han bhi too thek keh raha hai aab chalen soone.
Zain: Chal...
(Sab apne apne rooms men sone chale jate Hain)(Scene 7)
(Hall)
(Kabir raat men pani peene k liye uthta hai kitchen se nikalte waqt to apne peeche kisi ko mehsoos karta wo jese hi peeche morta hai wo larki bhag ne lagte hai usse bhagta dekh kar Kabir chilata hai)
Kabir: Aae rook..
(Chilane ki awaz sun kar sab hall ki taraf bhagte hain. Kabir bhagte bhagte us larki see takrajata hai or wo larki Kabir ki bahon men gir jaati hai.
Jese hi sab hall men atte Hain lights on hoti Hain Kabir ek nazar usko dekhta hai or sab ko apni taraf dekhta pakar wo usse chor deta hai. Wo larki Zameen par gir jaati hai jab Zoya wahan aati hai to usse dekh kar shock men aajati hai)
Zoya: Nooorr!(Zoya k Noor bolne par sab usse palat kar dekhte Hain)
Noor: Sorry appi hum buss aap se milna chahte the.
(Zoya sab ko btati hai k Noor unki behen hai)
(Zain thinking, ye madam khud Kiya Kam thi Jo apni behen ko bhi bulaliya)
Zoya: Allah Noor mene tumhe mna bhi Kiya tha. Aap hostel wapis jain men Kal milongi aap se.
Kabir: Zoya relax itni raat ko akele to nhi jaigi na. Subha hote hi men choor aonga Noor ko.Noor tum Zoya k room men chali jao.
Noor:ok..(Scene 8)
(Hall)
Zoya:Noor jaldi aao tumhe wapis hostel chor kar Hume bhi police station Jana hai.
(Sab hall men khare Noor ka intezar kar rahe thee)
Noor:Agai aapi.
Kabir:chalo aab Noor bhi agai hai to tum loog police station niklo men Noor ko hostel chor deta hon.
Zain:Han theek hai wese bhi Hume late horaha hai.
Kabir:or han wahan inspector Qadam hoge wo tumhari help karden ge.
Zain: ok let's go..
YOU ARE READING
CBI Crime Branch
AksiIt is the story of CBI team. They solve difficult cases.And also they protect celebraties as undercover agent. Let's begin