17 Feb'2020 10:00 am

20 0 0
                                    

(Scene 17)

(Police station)
Arjun: is Ashish k mutabik usne principal sir ko wahan dekha tha.
Zain: mere pass ek plan hai.
Arohi: kiyyyaa..?
Zain: Arjun Ashish ko chor do.
Zoya: kiyon?
Zain: relax zoya pehle usse pakarne ke liye raazi nhi thi aab chor ne k liye nhi maan rahi. Well!ese nhi choro usse bolo k wo college see wapis seaside Jai wo Jo koi bhi hai agar apne aap ko bachana chahta hai to usse zaror marne aiga.
Raghav: good plan.

(Scene 18)

(Seaside)
(Ashish wahan ajata tabhi usse koi peche see awaz deta hai)
Ashish: Priyyaa..
Priya:Han Priya mere salon ki mehnat ko tabah karna chahte ho tum men tumhe esa nhi karne dongi.
Ashish: kiyon Kar rahi ho tum esa haan Kiya chahti ho tum.
Priya:Men is hostel ki barbadi chahti hon. Tum logon ne Meri behen ko mardiya men bhi ek ek karke Saab ko Mar dongi.
Zain:rook jao priya.tum esa nhi Kar sakti tumhari behen ko insaaf milega hum delainge insaaf usse chor do. (Zain bolne k sath sath Zoya ko eshare bhi karaha tha Jo Priya k peeche this jese hi Priya ne Zain ki baton par ghor Kiya Zoya ne foran uske hath see gun cheen li)
Zoya:esa karne se tumhari behen ko insaaf nhi milgaya bulke aab tum bhi jail jaogi.

Kabir:Guys boht acha laga tum logon k sath Kam karke boht jald men bhi aonga tum logon se Milne.
Zain:Why not zaror aana.(Zain Kabir  ko hug karta hai tabhi Kabir uske kaan men bolta hai)
Kabir:Bhai mere jalna chor or bol de bhabi ko
(Dono hasne lagte hai)

(Scene 19)
(Headquarter)
Chief (Suresh sir): Well done team.
Tum logon ki waja se boht si gangs pakri gai.
Zain:Thank you Chief.
Chief:or zoya tumhari tabyat aab theek hai.
Zoya:yes Chief pehle see boht achi hai
Chief: Good!

CBI Crime BranchWhere stories live. Discover now