6 March'2020 12:20am

15 0 0
                                    

(Scene 4)

(Zain's house)
(Kab se door bell baj rahi hoti hai.Zain jese hi door kholta hai to samne Kabir ko dekhta hai)
Kabir:Zain to theek hai??
Zain:to Meri khayriat pochne yahan Tak aya hai...
Kabir: yaar mazaq mat Kar Zain apni halat dekh..
Zain:Kiya hogaya Meri halat ko yaar men blkol theek hon..
Kabir:agge ka Kiya Socha hai..
Zain:yehi k uski khoshi men khosh rahonga or aab bass Kar topic change Kar Amaya wese bhi Ghar men hai..
Kabir:theek hai to Kar men jar raha hon aaj duty join karni hai mene..
Zain:kesi duty..??
Kabir:arre yaar issi liye to men Mumbai Aya tha Mera transfer hogaya hai yahan...
Zain:ohh great yaar chal ja phir..
Kabir:Han jaraha hon...acha sun take care...
Zain:hmm...

(Scene 5)

(Zoya's house)
(Aaj Zoya ki mehendi ka function tha Saab the swai Zain k. Kabir ko laga tha k wo nhi aiga tabhi Zain hall men enter hota dekha)
Zain:Hi Zoya ye tumhare liye(Zain bouqe usse deta hai. Phir Kabir k sath ek side par hojata hai)
Kabir:tujhe aane ki Kya zarorat thi?
Zain:arre kiyon nhi aata Meri jaan ki Shaadi hai..
Kabir:abbe Ooo salle Teri jaan kisi aur ki jaan bane wali hai aur tujhe tension nhi horahi...
Zain:Aaa.. yahan esi baqwas mat Kar..
Kabir:acha chal aaja rasam karte hain
Zain:chal...
(Zain Zoya k moo pe haldi lagata hai aur ussi haldi se uske hath par Z lekh deta hai )
Noor:Zain Bhai ye apne Z kiyon lekha hai.
Zain:Arre gurya Z for Zoya right...
Kabir:wah Bhai wah Kiya choona lagaya hai Saab ko..
(Zain aur Kabir baat Kar rahe the jab Noor chilar)
Noor: barat agai.
(Noor ki baat sun kar Zain samaith Saab ne main door ki taraf dekha. Dhole ko dekh Kar Kabir ko kuch yaad ata hai.kabir ko sochte dekh Kar Zain ne pocha)
Zain:kiya aab nazar lagai ga dhole ko..
Kabir:Abbe nazar chor abhi hathkari lagane ka time hai..
Zain:Kya Matlab...
Kabir:Zain tujhe wo case yaad hai jismen Shaadi se pehle susral wale acha khasa jahez leke Shaadi ki dosri raat hi dolhan ko talaq deta tha..
Zain:Han tune ek Gang ko pakra bhi tha aur phir wo adalat le Jane wale din unki van men blast hogaya tha.
Kabir:Han if I am not wrong. Ye larka blkol ussi see milta hai.
Zain:Na Kar men abhi Guru se iski kundali nikalwata hon..
Kabir: usse bol jaldi kare..
Boss fikar not..
Zain:hmm...

(Scene 6)

(Zoya's house)
(Aaj Zoya ki Shaadi thi lekin Zain kon abhi Tak saboot nhi Mila tha jisse ye sabit hojai k wo dhola fraud hai.)
Zain:Kabir yaar jaldi kuch kar..
Kabir:fikar nhi kar yaar Gurav aata hi hoga..
(Itne men nikkah shoru hojata hai)
Molvi sahab:Zoya Faroqi Wald Asad Faroqi Kiya apko Ayan Ali Wald Rehmat Ali k sath Nikkah Qabool hai!
Zain:rook jaiye ye Nikkah nhi hosakta.
(Zain k sath Kabir bhi khara hota hai)
Noor:Kiya hoa Zain Bhai ye Nikkah kiyon nhi hosakta...
Kabir: kiyon ke ye insaan fraud hai isse mene khud Bnaras men arrest Kiya tha.
Zain:aur Khali yehi nhi iski pori family fraud hai..
Rehmat Ali: Asad tumne Hume yahan beizzati karane ke liye bulaya tha..
Aab hum yahan ek minute nhi rukenge Chalo Ayan..
Kabir:Oo Bhai tumhe yahan rukne koi keh bhi nhi raha...
Mr.Faroq:buss boht sunli mene tum logon ki akhir tum logon k pass saboot Kiya hai k ye fraud hain.
Zain: Guru.....
(Zain Guru ko awaz deta hai tabhi Guru or uske peche police under aati hai.Guru aate hi Zain k hath par envelope rakhta hai. Zain usse khol Kar Saab ko dekhata hai.)
Kabir:Mr.Farooq saboot chahiye tha aap ko ye raha saboot aab Tak is Ayan urf Raaj ne 8 shadiyan ki hai aur har bar fraud karke bhag jaata hai.abhi aap apni beti ki Shaadi ese insan see karana chahte Hain..
Zain:Guru arrest karo insaab ko.
Gurav:Boss!
(Police Saab ko le jaati hai tab Faroqi sahab Zain k pass akar usse ander le jaate Hain sath Kabir bhi hota hai)
(Kuch der baad Asad sahab Zoya k pass ayi or molvi sahab see kaha )
Asad Faroqi: Molvi sahab Nikkah shoru Karen.
Molvi sahab:Zoya Faroqi Wald Asad Faroqi apko Zain Khan Wald Ahmed Khan ke sath Nikkah Qabool hai.
(Zain ka naam sun kar jahan sab ko shock laga wahin Kabir k face par smile agai.Zoya ne sar utha Kar Faroqi sahab ko dekha.Faroqi sahab ne uske sar par hath rakha to Zoya ne aheste se kehdiya)
Zoya: Qabool hai!

(Nikkah ke baad Zoya ko Zain k sath ruksat kardiya gaya)

(Scene 7)

(Zain's house)
Amaya: Zoya bhabi mujhe to yaqeen nhi araha k aap Meri bhabi ban gain.
Zoya: Mujhe bhi!
Amaya:acha aab men chalti hon Bhai aate hi honge.
Zoya:hmm..

CBI Crime BranchWhere stories live. Discover now