16 Feb'2020 9:39AM

21 0 0
                                    

(Scene 12)

(The City College)
(Zoya as an student and Zain as an teacher.Zoya College men enter hoti hai to samne principal or Zain ko dekhti hai Zain usse dekh kar ankhon se eshara karta hai. Zoya apni Class ki taraf ja rahi hoti hai jabhi uski takar kisi larke se hojati hai or Zoya uski bahon men jhol jaati hai ye dekh kar Zain ka khoon kholne lagta hai baat wo principal se kar raha hota hai lekin nazren bar bar wahin ja rahi hoti hai.wo larka jaldi see Zoya ko uthata hai)
Ashish:Are you okay? Sorry men zra jaldi men tha.
Zoya:No no it's okay .men theek hon.
Ashish:Well! I am Ashish Malhotra.And you?
Zoya: I am Aliyah.
Ashish:oh Nice to meet you Aliyah. (Ashish Zoya ki taraf hath barhata hai jisse wo tham leti hai. Zain ye Saab dekh kar apne hathon ki ungliyan zoor see band karta hai.achanak Zain ko kisiki awaz sunai deti hai)
Peon:Sahab kahin jalne ki badbo arahi hai apko?
( jese hi peche morta hai dekh k shock hojata hai. Kiyon k wahan or koi nhi Kabir khara hota hai.In peon costume)
Zain:abbe to yahan Kiya kar raha hai?
Kabir:arre baad men btaonga filhal to apne haal ko sambhal jaal jaal k khak hogaya hai.
Zain:Men kab jala or abhi to ja yahan see Saab dekh rahe Hain
Kabir:Han Han jaraha hon.

(Scene 12)

(Class room)
(Zain jese hi class men enter hota usse dekh kar sab khare hojate hai.)
Zain:arre aap Saab khare kiyon hogai. Itna formal hone ki zarorat nhi hai.
(Zain ko dekhte hi Saab larkiyan bolti Hain yaar kitna handsome hai.)
Zain:Well students I am new physics teacher.My name is Abheer. And I hope you all will cooperate with me.
Priya:Arre Itne handsome sir k sath kon cooperate nhi karega.

(Priya Thora slow bolti hai par isski awaz Zain Or Zoya sun lete hain. ye sun k Zoya ko thori jealousy feel hoti hai lekin wo ignore karti hai ye dekh kar Zain k chehre par smile ajati hai)
(Class end hote hi Zoya Zain ko ek nazar ghoor k dekhti hai pher bahar nikal jaati hai)

(Scene 13)

(In Colidoor)
(Zoya with Ashish)
Ashish: So Ms.Aliyah aap ko humara college pasand aya.
Aliyah(Zoya):Akher kiyon pasand nhi aiga itna acha to hai college. Par ek baat hai mene suna is college men Bache drugs lete hain.
(Ye sunte Ashish ke pasine chotne lagte Hain)
Ashish: Nhi Aliayah esa kuch nhi hai. Mujh kaam yaad agaya hai men ata hon.
Aliyah:ok... Hmm..(Zoya thinking, Ye Banda kuch garbar hai isse check karna parhe ga lekin pehle men khud check karongi agar Zain ko btadiya or ye Banda theek hoa to pher mujh bolenge)

(Scene 14)

(Hostel)
(Zoya raat men girls hostel k Colidoor pe khari hoti hai jab wo samne boys hostel se Ashish ko nikalte dekhti hai wo khud bhi uska peecha karne lagti hai k tabhi usse esa lagta hai k kisi ne uski neck pe syringe jese kuch chubhaya hai wo peche morti hai lekin uss larke ki shakal dekhne see pehle hi wo behosh hojati hai.)
Jab Zain hostel k bahar sab check karne jata hai to usse wahan Zoya behosh parri dekhti hai wo usse uthane ki koshish karta hai lekin wo nashe men hoti hai wo Zoya ko apne personal room men le jata hai. )
Zain:Zoya utho Chalo utho Zoya suna nhi (Zain Zoya ko mosal sal uthane ki koshish karaha hota hai tabhi Zoya uske kandhon men hath dalti hai)
Zoya:Zain aap boht bore Hain har waqt dandte rehte hai aap ko bhi to Sara milni chahiye na.
Zain:Zoya tum is waqt nashe men ho please...
Zoya:nhi apko saza milni chahiye men dongi aap ko saza.(ye kehte hai wo Zain ko zoor see kiss karti hai.Zain kuch bolne ki koshish karta hai lekin iski awaz ko wo band kardeti hai. Or Zoya khud hi uski bahon men behosh hojati hai.
Zain:Zoya.. Zoya.. utho.. shit.
(Zain jaldi see uthk Kabir ko call karta hai.)
Kabir:Kiya hai Zain itni raat ko kiyon call kar raha hai?
Zain: Kabir Kahan hai to Jahan bhi hai jaldi see aja.
Kabir:abbe Kiya par Hain mere pass Jo urh k ajaon.
Zain:stop it yaar Kabir mazaq ka waqt nhi hai Zoya ko kisi ne drug de diya hai wo behosh hogai hai.
Kabir:kiyaaa..abhi kahan hai to?
Zain:apne room men.. to Bass jaldi aaja.
Kabir:theek hai men araha hon.

(Kuch der baad Kabir pohoch jata hai Kabir to Zain)
Kabir:yaar Zoya ko yahan see leke kese jainge?
Zain:to ek kaam kar car start kar men Zoya ko leke aata hon.
Kabir:ok
(Kabir k Jane k baad Zain Zoya ko apne hathon men uthaleta hai)

(Scene 15)

(Hospital)
(Subha jab Zoya ki ankh kholti hai to samne sofe pe Zain ko suya dekhti Zain ko dekh kar uski pori ankhen khol jaati hai.wo Zain k pass jaati hai taak usse utha sake.
Zoya:Zain utho..(Zoya hath barha k uske kandhon ko hilati hai achanak Zain uska hath pakar kar khenchta hai. Wo ussi ke upper gir jaati hai.
Zain:ohh I am sorry mujh laga koi or hai.
(Abhi Zoya Zain pe see hath rahi hoti hai jab hi Kabir bna knock kiye ander aajata hai. Unhe ese dekh Kar wo kehta hai)
Kabir: sorry ghalat time pe agaya.
Zain:abbe rook..
(Zain jaldi see uthta hai)
Zain:Jesa to samjh raha hai wesa kuch nhi hai.
Kabir:chal chor ye btao Zoya tum wahan pohochi kese thi.
(Zoya undono ko Saab kuch bta deti hai)
Kabir:mujh lag raha hai ye Ashish kuch garbar hai.
Zain:tujhe lag raha hai mujhe shoru see yaqeen tha. Isse police station bolwate Hain.
Zoya:ese kese police station bolwalete Hain.Matlab bagher saboot k kese arrest karlen.

(Tabhi Zain ka phone bajne lagta hai)
Zain:Han Guru?
Guru:Boss ye Ashish Malhotra kuch theek nhi hai har rooz bnaras seaside par jata hai.
Zain:hmm.. theek hai or koi report ho to btana.
(Zain call cut karta hai or Zoya see kehta hai)
Zain:madam saboot milgaya aab chalen.

(Scene 16)

(Police station)
Arjun:bol bhi Ashish Kiyon jata hai har rooz seaside par. Bol...
Ashish:Mem..men Raghu Bhai k liye kam Karta tha. Men hi drugs college men smuggle karta tha lekin mene kisi ko nhi mara sahab. Raghu Bhai ki death k baad see mene wahan Jana chor diya tha lekin usdin jab Aliyah ne drugs ki baat ki to me ghabra gaya isi liye usdin seaside gaya tha.
Arjun:to pher Kiya Mila tumhe.
Ashish:jab men wahan gaya to wahan koi nhi tha bass ek sea shell ke neeche kuch pese rakhe the.
Arjun:aur kisi ko dekha tumne wahan kabhi bhi.
Ashish:han.. ek dafa principal sir ko wahan jate dekha tha
Arjun:hmm.. theek hai.

CBI Crime BranchWhere stories live. Discover now