İyi Okumalar
"Hien, dört numaralı masanın siparişi hazır kızım!"Elimde ki boş tepsiyi mutfak bölümünün girişinde ki tezgâha bırakıp mutfağa doğru ilerledim.
Perşembe günüydü, benim günlerim abilerimden kaçmakla geçerken tek kaçış yolu olarak okulu bulmuş ve genelde aksatarak gittiğim okuluma her gün gider olmuştum.
"Hemen götürüyorum." Hazır olan tepsiyi kapıp dört numaralı masaya doğru giderken kapatma saatine doğru kalan bir kaç müşteri içimi rahatlatıyordu.
Burada oyalanmak ve çalışmak kafamı dağıtmamı sağlıyordu, en azından düşünüp kendimi yeyip bitirmiyordum.
Tepside ki tabakları masaya koyup her zaman ki gibi gülümseyerek 'afiyet olsun, başka bir isteğiniz var mı?' diye sordum.
Son günlerde çokça düşünüyor, düşüncelerime bir sonuç bulamadığım için kendimi başka şeylere veriyordum.
Mesela odamda kilitli kapımın ardında gizlice sokak aralarında ki tekellerden aldığım ucuz alkolleri içiyor, daha sonra yetmezmiş gibi paket paket sigara bitiriyordum.
İyi değildi bu yaptığım biliyordum ancak, ben çoktan bir bağımlı olmuştum bile.
"Hien-ah, dinlen biraz kızım. Saatlerdir ayaktasın." Bayan Wia Ni elimde ki tepsiyi alıp yüzümün önüne gelen saçlarımı itelediğinde gözlerimin dolduğunu, burnumun direğinin sızladığını hissettim.
Bana kimsenin böyle davranmaması gerekiyordu. Ben sevgi nedir bilmezdim ki. Neden herkes bana inatla sevgiyi öğretmeye çalışırmış gibi uğraşıyordu?
"Ben...ben iyiyim, Wia Ni teyze."
Kendimi toparlayıp duvarda dayalı paspası alarak "Lavabo pisti, ben orayı halledeyim." deyip kaçtım oradan.
Beynimin içini kemirip duran kurtçuklar varmış gibiydi, tek tek düşündüğüm her bir şey aklımı yeyip bitiriyordu. Bense buna daha fazla dayanamıyordum.
Zaten temiz olan lavaboyu baştan sona temizleyerek geçirdim geriye kalan zamanımı. Yere döktüğüm çamaşır suyu genzimi yaksa da durmadan didik didik temizledim her bir ayrıntısına kadar.
Daha sonra ise yorgun bir şekilde çıktığımda bütün müşterilerin gittiğini görmek beni mutlu etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother's | WayV ✔
FanfictionEğer tek bir sevgi kırıntısı bile görmezsem, bir toz dumanı gibi uçup gidecekmiş gibi, on yedi yaşında bir kız için; oldukça büyükmüş gibi hissediyordum. Hemde fazlasıyla. ❁ beatrisJmn_2 | WayV Start: 26.09.2020 Finnish: 22.11.2020