(Teknik bir arızadan dolayı tekrar yayınlanmıştır!)
İyi Okumalar
Benim kendi hayatım hakkında bilmediğim tek bir şey vardı son zamana kadar.
Benden başka herkesin, benim için planları olmasıydı bu.
Hiç tanımadığım insanlar bile bana farklı gözlerle bakıyorlardı, benim üzerimde hiç bir emeği olmayan insanlar benim hakkımda istedikleri gibi konuşuyor, istediklerini yapıyorlardı.
Bense film izler gibi izliyordum onları.
En çokta abilerimi.
Önceden düşünmemek için uğraşırdım, şimdi istesem bile düşünemiyordum. Bunun için uğraşmama gerek kalmamıştı.
Eve gitmek istemiyordum, o günden sonra gözlerine gözükmemek için her şeyi yapıyordum.
Hayatımın belki de son günlerini, kendi hayatımdan kaçarak geçiriyordum.
Her ne olursa olsun, bana Dünya'nın en büyük zararını da verseler ben onları beni sevmediklerini bile bile çok seviyordum.
Benimle ilgili en ufak ayrıntıyı bile bilmezlerdi ki onlar. Ancak ben onları çok iyi bilirdim.
Mesela Kun birisi ona istemediği bir şey yaptırmaya çalıştığında deliye dönerdi, nefret ederdi bundan.
Ten kendi sözünün geçmesini isterdi, sözü dinlenmediğinde içinden başka birisi çıkardı.
Sicheng dıştan görenlerin onu melek gibi bir insan sandığını bildiği için kötü huylarının tanımadığı insanlar tarafından bilinmesini istemezdi. O kendini saklardı.
Yukhei kafasına ne eserse onu yapardı. Bir günü diğer gününü tutmazdı.
Hendery ve Yangyang birbirlerine çok benzerlerdi. Tek fark Hendery daha sessiz, daha sakindi. Yangyang hayatı yaşamayı severdi, sinirlense bile gülerdi.
Gülmek ona çok yakışıyordu.
Xiaojun ise, bazen iyi bazen kötü olurdu. Tutarsız davranır, bir anda sinirlenirdi.
Beni ise hiç umursamazlardı.
Fıstığa alerjim olduğunu ve bir çok kez bunun yüzünden hastanelik olduğumu bildikleri halde içinde fıstık içeren yiyecekler bu eve öyle ya da böyle girer ve ben de fark etmeden yer, yine hastanelik olurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother's | WayV ✔
FanfictionEğer tek bir sevgi kırıntısı bile görmezsem, bir toz dumanı gibi uçup gidecekmiş gibi, on yedi yaşında bir kız için; oldukça büyükmüş gibi hissediyordum. Hemde fazlasıyla. ❁ beatrisJmn_2 | WayV Start: 26.09.2020 Finnish: 22.11.2020