İyi Okumalar
Bir insan, hayalleri olmadan yaşayamazdı.
Bu cümleyi okuduğum bir kitapta gördükten sonra, kafamın içinde dönmeye başlayan çarklar o an öylece kitaba bakakalmamı sağlamıştı.
Okumuyordum, sayfaları değiştirmiyordum. Sadece, aynı sayfaya ve o cümlenin olduğu satıra dakikalarca bakıyordum.
Benim hayallerim neydi?
Veya doğru soru şuydu; ben, ne için yaşıyordum?
Hayallerim olmadan yaşayamıyorsam, olmayan şeylerin uğruna nasıl hâlâ hayatta kalabiliyordum?
Küçükken belki belli başlı şeyler konusunda hayaller kurardım, her çocuk gibiydim.
Mutlu edecek şeyler, belki yıl başında noel babanın beni de ziyaret etmesi, diş perisinin her çıkan dişim için bana hediyeler bırakması veyahut; bir kere bile olsa doğum günümün kutlanması.
Bunlar bazıları için basit şeylerdi ancak benim için önemi o kadar fazlaydı ki, anlatamıyordum.
Bazenleri okulda ki çocuklar öğretmenlerin tatillerde ne yaptıkları hakkında sorduğu sorular çok masalsı cevaplar veriyorlardı.
Ya da, bana öyle geliyordu.
Çünkü o zamanlar ailecek vakit geçirmek veya benim mutlu olmam bir peri masalından fırlamışcasına mucizevi geliyordu bana.
Tıpkı şimdi de olduğu gibi, peri masalından fırlamışcasına...
"Bu konularda pek iyi değilim," diye bana dönerek sessizce konuştu Yukhei.
Buraya gelinceye kadar her zaman konuşkan olan o çocuğun yerini dilini yutmuş birisi almış gibiydi, konuşmuyordu. Bende konuşmamayı seçerdim zaten.
Ancak diğerlerinde olduğu gibi onda da tuhaf bir şey vardı; durgundu, sessizdi.
Susuyordu.
"Sadece bir elbise" dedim tek düze bir sesle. "Alelade bir parça alıp çıkalım"
Görevli kızın gösterdiği reyonlara doğru ilerlerken abimin yanından uzaklaşmayı fırsat bilerek titrek bir nefes çektim içime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother's | WayV ✔
FanficEğer tek bir sevgi kırıntısı bile görmezsem, bir toz dumanı gibi uçup gidecekmiş gibi, on yedi yaşında bir kız için; oldukça büyükmüş gibi hissediyordum. Hemde fazlasıyla. ❁ beatrisJmn_2 | WayV Start: 26.09.2020 Finnish: 22.11.2020