İyi Okumalar
"Qian Hien...A+"
Tuttuğum nefesimi rahatça dışarıya bırakırken, herkesin bakışlarının bana döndüğüne adım kadar emindim.
Haklı olarak bakıyorlardı çünkü daha önce hiç bu kadar yüksek not aldığım görülmemişti.
Çok çalışıyordum, cidden o kadar çok çalışıyordum ki bazenleri akşam eve gittiğim zaman defterlerimin üzerinde uyuyakalıyordum.
Çünkü artık kendimi kurtarmak için, bu okulu bitirmem gerektiğinin farkındaydım.
Bayan Wia Ni bana bir gün 'derslerini de aksatma güzel kızım, okulunu bitir ki hayatını kurtar' demişti.
Haklıydı da. Eğer abilerimle dolu olan berbat hayatımdan kurtulmak istiyorsam tek yolum buydu.
"Hien, okul çıkışı odama gel. Konuşmamız gerekiyor." Matematik hocasının sözleri ile usulca başımı sallayıp başımı önüme doğru eydim.
Okulda bir kaç tane arkadaşım ya vardı, ya yoktu. Kendi sınıfımdan başka kimseyle yakınlık kuramıyordum ki onlarla da dört yılın ardından ufak ufak konuşmaya başlamıştım.
Hayatımda yedi tane abi figürü, Bay ve Bayan Xian ve bir kaç sınıf arkadaşından başka kimse yoktu.
Son ders bitinceye kadar önümde ki sorularla uğraştım. Son iki haftadır düşünmemek için o kadar çok uğraşıyordum ki artık bir zamandan sonra kendimi bir robot gibi hisseder olmuştum.
Düşünmemek ve daha önce aşinası olmadığım şeyleri hissetmemek için sadece çalışıyordum.
Zil sesi bütün okul binasına yayılırken usulca kitaplarımı ve kalemlerimi sırt çantama koydum, daha sonra ise oturduğum yerden kalktım.
Matematik hocasının ardından onun odasına doğru ilerlerken stresli hissediyordum. Bu sefer ne hakkında konuşacakları hakkında pek bir bilgim yoktu açıkçası. Okulun matematik hocası aynı zamanda müdür yardımcısı olduğu için genelde benim bitmek bilmeyen sorunlarım ile o ilgilenirdi.
Adam iyi birisiydi ancak dört yılın sonunda henüz sınıf arkadaşlarına ısınmaya başlayan ben, onunla bir olay olduğunda asla konuşamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother's | WayV ✔
FanficEğer tek bir sevgi kırıntısı bile görmezsem, bir toz dumanı gibi uçup gidecekmiş gibi, on yedi yaşında bir kız için; oldukça büyükmüş gibi hissediyordum. Hemde fazlasıyla. ❁ beatrisJmn_2 | WayV Start: 26.09.2020 Finnish: 22.11.2020