פרק 5

329 33 7
                                    


נקודת במט ג'ימין

"הי ג'ונקוק למה אתה ככה?"

"ככה? איך?"

"יודע הפעם האחרונה שנראתה כל כך כועס זה היה לפני שלוש שנים ש..."

"דיי ,אל תזכיר את זה בגללך הייתי צריך לעבור שוב את כל המבחנים שעשינו ונשארתי כיתה"

"בדיוק, אני מודה זה היה מרושע ועונש מעצבן אבל הקטע הוא שאתה כועס כאילו קרה עכשיו,

משהו כזה גדול....חח דרך אגב היית נראה חמוד , הסמקת כשטהיונג דיבר איתך"

"ג'ימי-ן !"

"מה? ...הול! יהה אתה מפחיד תפסיק להסתכל עליי ככה"

"לא רוצה!, מה תעשה?"

"אני יגיד לך מה אתה תעשה!, בפעם הבאה תשתמש בזה למשהו יותר חשוב לדוגמא:

על טאה זה ישתק אותו לכמה זמן והוא יפסיק להקניט אותך"

,לא רוצה!, לא רוצה!, לא רוצה , אוקיי?!!!!!!!"

"מה נסגר עם ההתנהגות של "הילד הקטן" ,אתה מזכיר לי משהו"

"מה?, מי?"

"חח זוכר שאמרתי לך שהייתה לי חיית מחמד?"

"נו, ו ...?"

"סתם אתה דומה לה..."

"מצחיק מאד ג'ימין" אמר ג'ונקוק וגלגל את העיניים,                                                                                                

חייכתי ויצאתי 'כדאי להשאיר אותו לבד כרגע ...לפני שיוציא עלי את הכל העצבים שלו'                                            *אוהועאו*פיהוק , 'איפה הוסוק? עם שוגה?...לעא אין סיכוי שוגה עם השטן שלו,                                                   הוא כזה מרגיז!!!,                                                                                                                                                                   מה בכלל קרה עם ג'ונקוק?...אולי הוסוקי ידע משהו...אבל איפה הוא לעזאזל???'

נקודת מבט ג'ונקוק

אייש מי שמתנהג כמו תינוק, כאילו לא מספיק לי מטאה...אויש הראש שלי כואב,                                                         רגע...אבל איזה חיית מחמד הייתה לו???                                                                                                                            אההה ארנב...ארנב, א-ר-נ-ב?!!!

"פלאשבק"

'מה קרה?, ארנבוני לא אהב את הכינוי שנתתי לו?'

"סיום פלאשבק"

יההה ג'ימין בא לפה עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!                                                                                                                                אני שונא אותך!












סורי על הפרק הקצר ,לפי דעתי הוא לא יצא לי משהו אבל שיהיה...

אם אתם רוצים שאני יוסיף משהו או שיש לכם ביקורת אני ישמח לשמוע ולתקן,

שלכם קייטי ^_^

Vkook /Divided in loveWhere stories live. Discover now