„Loki, klid. Nádech, výdech. Uklidni se a povídej,“ prohlásila jeho manželka, protože Loki začal plácat páté přes deváté. Pak ho objala a podívala se na svou nevlastní sestru a jejího přítele. Následně ho chytla za ruku
„Je tady,“ prohlásil Loki a Peterova Kate sebou škubla. „Myslí si, že jsem mrtvý, ale pravda je, že to byl pouze klon, což ti asi Thor řekl,“
„Loki, Thor tu není,“ zamumlala Kate a podívala se na něj. Stále ho držela za ruku.
„Takže už je mrtvý,“ zamumlal Loki a Kate vystřelila ruka k srdci a podívala se na ty dva, co tam postávali.
„Postavíme se mu,“ prohlásil rozhodně Peter. Všichni se na něj podívali. „Nesmí přece vyhrát, ne?“ řekl a podíval se na ty dva.
„Jako nechci nic říkat, Pete, ale už máme bejt ve škole,“ zabrblala jen tak mimochodem Kate a podívala se na něj.
„Běžte, když tak vás zavoláme,“ zamumlala Kate a popohnala je ven ze dveří. Pak se běžela věnovat Lokimu a dětem.
Druhá Kate mezitím vzala Petera za ruku a sbíhali schody. Pospíchali, protože už dávno měli být na cestě do muzea.
Rychle běželi až na metro a v duchu popoháněli řidiče, aby jel rychleji. Pak běželi rychle do školy.
Přišli s pětiminutovým zpoždění.
„Omlouváme se, paní profesorko,“ vyhrkla zadýchaně Kate a Peter se smál. Očividně už takovou fyzičku neměla. Nikdy se netajila tím, že jí běhání nebaví.
„Máte štěstí, slečno Haleová a pane Parkere, že autobus tu ještě není,“ prohlásila přísně učitelka a Kate protočila oči, ale zatáhla Petera dozadu.
Lidi už se nedivili tomu, že jsou spolu, protože spolu chodili veřejně. Ačkoli to některé štvalo.
Peter si stoupl k Nedovi a Kate o kousek dál k Felicie. Oba se zapovídali se svým nejlepším přítelem.
Jinak Kate veřejně neřekla, že je Starková, protože se s tím nepotřebovala nijak chlubit. Vědělo to jen pár lidí.
„Tak pojďte, děti, nastupte si,“ prohlásila učitelka, když autobus přijel. Řídil ho takový milý starší chlapík.
„Prej 'děti',“ zabrblala Kate a protočila oči. Peter se za ní zasmál a chytli se za ruce.
Peter si sedl s Nedem a hned vedle Kate s Feliciou. Celou cestu si spolu povídali, že si ani nevšimli, co se děje okolo.
Petera upozornili jeho schopnosti a Kate pípl mobil.
Katie: potrebujeme vas ted hned. tebe i petera
Kate se otočila na Petera a přikývla a pak si oba všimli, co se pohybuje nad New Yorkem. Peter drkl do Neda, aby udělal rozruch. Ned okamžitě začal a Peter vylezl z okna a chytil Kate za ruku, aby jí pomohl.
„A je to jako bezpečný?“ zamumlala, když byli na střeše autobusu už převlečení.
Tedy Kate měla pouze masku na očích, na zbytek kašlala. Sice dostala oblek od Tonyho, ale byla líná se převlíkat.
„Je to rozhodně bezpečnější než ty tvoje navyjáky,“ zamumlal a zasmál se. Kate ho praštila. „A je to taky bezpečnější, než sedět na střeše busu, co jede po dálnici,“ zamumlal a otočil se na svou přítelkyni.
„Asi máš pravdu,“ zamumlala a pořádně se k němu přetiskla. Peter jí jednou rukou přidržel a druhou se přitahoval pavučinami.
Dostali se do parku, kde Peter jen tak tak stačil zachránit Tonyho Starka. Kate odběhla na ulici, kde byla druhá Kate s Lokim a potýkali se s nějakým 'Voldemortem' dle ní.
„Měl jsi být mrtvý,“ zasyčel na Lokiho, když se k němu přibližoval.
„Očividně jsem živý až až,“ prohlásil Loki a vítězně se na něj usmál. Kate vytáhla pistol a začala na něj střílet, ale on se všem ranám vyhnul.
„Kate!“ zakřičela na ní a Lokiho manželka se otočila jejím směrem a mávla na ní.
„Potěšení bude si od tvé manželky vzít kámen,“ prohlásil směrem k Lokimu. Došel ke Kate, chytl jí za ruku a vytrhl jí pistol. Stále jí držel, ale Loki ho odstrčil.
„Pouze přes mojí mrtvolu,“ zavrčel na něj a hodil po něm svou dýku.
Druhá Kate k nim doběhla a snažila se přispět svou mocí, ale jaksi to nepomohlo. Když tam doběhla, čaroděj připoutal Lokiho Kate ke kusu billboardu a šel ulicí dál. Hledal čaroděje se zeleným kamenem.
„Dělej, musíme jí zachránit,“ prohlásil Loki a spolu s Kate za ním běželi.
Cestou si všimli, že ten chlápek z vesmíru přibral ještě Doctora Strange, kterého náhodou sledoval SpiderMan. Ten jim pomohl dostat se blíže.
Už se s nimi blížil k té lodi, co se vznášela na městem New York. Loki jen tak tak díky své moci stihl vysvobodit Kate. Skočila mu do náruče a objala ho.
„Nemyslím si, že Adryan a Saorise chtěj dalšího sourozence. Musíme zachránit čáryfuka,“ řekl Tony a ušklíbl se. Kate vyprskla smíchy, druhá Kate se začervenala a slezla z Lokiho, který se šklebil.
Následně si všichni všimli, že jim chybí Peter. Který Strange opravdu pronásledoval. Tony a jeho dcera zakleli. A vydali se za ním.
Loki a jeho žena se díky jeho schopnostem na loď dostali hned. Ve vesmíru dýchat mohli - Loki byl Asgarďan a z Jötunheimu a Kate je téměř neznámého kosmického původu. Druhá Kate ve vesmíru vyrostla a Tony může díky obleku. Pouze Peter měl problém.
Jeho přítelkyně se mu snažila podat ruku, ale Peter už nemohl dýchat. Na poslední chvíli mu přiletěl nový oblek, na kterém se podílela jeho přítelkyně i Tony.
Konečně se přichytil, ale Tony ho poslal pryč.
„Co děláš?“ vyjela na něj jeho dcera. A Tony se na ní zamračil. Kate si sundala tu masku a zahodila jí.
„Už ty bys tu neměla být. Jenže jsi tvrdohlavá a Peter se nemohl nijak vzpírat,“ prohlásil a Kate zavrčela.
Prošli do další místnosti, kde se krčili Loki a Kate. Kate byla úplně vyděšená, ale snažila se to nedat na sobě znát.
„Bude to v pohodě, Pepper s Jessicou se o děcka postaraj a než se naděješ, budem doma,“ řekl Loki rozhodně. Kate se na něj tak důvěryhodně nepodívala. Na rozdíl od toho se podívala na Kate a vyměnili si pohled.
„Můžete mi říct, jak ho jako zachránit?“ zeptal se Tony a podíval se pod sebe. Měl tam výhled na Doctora Strange.
„Já vím,“ prohlásil Peter a všichni se na něj podívali.
„Petere, co tu děláš?“ zeptala se Kate, odtáhla s od Lokiho, načež zavrčel a ona vstala.
„Je to nebezpečný,“ prohlásil Loki a taky se zvedl.
„Parkere,“ zavrčel Tony a zamračil se na něj. Peter se zatvářil naprosto nevinně.
„Petere Benjamine Parkere, co tu do prdele děláš? Víš, co se ti vůbec může stát? Uvědomuješ si to vůbec? Jseš ty vůbec normální?!“ vyjela na něj jeho přítelkyně a Loki s Kate se uchechtli.
Peter neměl slov. „Nenechal bych tě v tom samotnou,“ prohlásil po chvíli.
„Ty jsi měl zůstat na Zemi a hlídat to tam, prostě, jseš tam, kde jsem nechtěla, abys byl,“ prohlásila.
„A já taky ne,“ dodal Tony. „Mimochodem, ty na mě řveš, že jsem ho nevzal s sebou a pak řveš na něj, že co tu dělá?“
ČTEŠ
We are in endgame now|Loki&Spiderman✅
FanfictionČtvrtý díl „Posílám ti tři tisíce tun," Spolupráce s @https__kate Doporučujeme přečíst MTL 1, MTL 2 a Láska v pavučině.