5. Kapitola

98 12 2
                                    

Thanos zmizel a oni byli poraženi. Trošku se strhla hádka proti starší Kate a Doctorovi. Loki, ačkoli byl na svou manželku naštvaný, že jí zastával. Což opravdu oceňovala.

Mezitím, co se tam ostatní hádali a obviňovali, což bylo vzhledem k situaci úžasné, myšleno ironicky, Kate a Stephen Strange šli stranou.

„Nemohli bychom jim to aspoň naznačit?“ zeptala se matka dvou dětí. Chyběli jí, strašně moc.

„Ne, nemohli,“ odsekl Doctor. „Mohla by se poškodit časová linka a pak by se taky mohlo stát úplně něco jiného,“ prohlásil a probodl jí pohledem.

Kate protočila oči. Zvedla ruce na znamení, že se vzdává. „Tak fajn,“ zabrblala. „Ale Loki to tuší,“

„Věř mi, že po tom, co se stane, na to úplně zapomene,“ řekl Strange a Kate se otočila na svého manžela. Jak tam stál a obhajoval jí, proč to udělala.

„Něco se děje,“ zamumlala Mantis a všichni se na ní otočili. Zahřmělo.

Kate se rozeběhla k Lokimu do náruče a druhá Kate objímala Petera.

„Quille,“ zamumlal Drax. Všichni se na něj otočili a mohli si všimnout, jak začíná mizet.

„V klidu, Quille,“ prohlásil Tony, když se na něj Peter otočil.

„Bože,“ zamumlal a následně taky zmizel.

Situace začínala být dost pochmurná. Loki se tiskl ke Kate a stejně tak Peter k té druhé.

„Tony,“ oslovil ho Doctor Strange. Všichni, zbývající se na něj otočili. Doctor pak kývnul na straší Kate, ale následně svůj pohled obrátil na Tonyho. „Jinak to nešlo,“ prohlásil tiše a sám zmizel.

Mezitím zmizela i Mantis. Starší Kate pak také cítila, že se něco děje. Podívala se na svoje prsty a zjistila, že pomalu mizí.

Otočila se na Lokiho, dlouze ho políbila. „Postarej se o děti,“ prohlásila a Loki se na ní zmateně podíval. Pak si všiml, že mizí. Natáhl k ní ruku, ale vzápětí tam nebyla.

„Miluju tě,“ zvolal Loki.

„Já vím,“ to byla Kateina poslední slova. Nic dalšího už říct nestihla, jelikož zmizela. Byla pryč. Loki byl sám a Adryan se Saorise bez matky.

Tony i mladší Kate měli v očích slzy.

„Pane Starku, Kate,“ zamumlal Peter. Kate se na něj ihned otočila.

„Ne, Petere, ne!“ rozbrečela se.

„Necítím se nějak dobře,“ prohlásil a objal Kate, chtěl být u ní, ale neudržel se na nohou a přepadl na Tonyho. Objal ho a držel se ho. „Já nechci umřít, já nechci umřít. Pane Starku, nechci,“ Peter skoro už brečel.

Pak padl na zem. Kate i Tony se k němu sklonili a Peter se na ně na oba díval.

„Promiňte,“ zamumlal a zmizel. Kate po tváři tekly slzy a Tony se díval do blba. Loki pořád zmatený, nevěděl, co dělat.

Jen Nebula stála klidně a pozorovala dva otce a jednu dívku.

„Udělal to,“ zamumlala a Loki se na ní otočil. Zavřel oči, a když je otevřel byly vidět slzy v očích.

***

„Slečno Pottsová,“ zamumlal Tony, když ťukl do své helmy. „Já doufám, že mě slyšíš,“ prohlásil a podíval se okolo sebe. Nebula seděla u stolu a dívala se do prázdna.
Jeho dcera a Loki seděli na zemi. Opírali se o zeď, přes sebe měli přehozenou deku a tiskli se k sobě. Společně truchlili. Loki nejen nad ztrátou svoji manželky, ale i všeho kamaráda Petera. Stejně tak Kate. Nejen nad ztrátou přítele, ale i sestry.

„Ztratil jsem Kate. A taky Petera. Jsme tu dvaadvacet dní. Jídlo došlo před dvěma týdny. Voda dojde za dva dny,“ mumlal, v podstatě sám pro sebe. „A já přesto doufám,“ prohlásil tiše a vypl nahrávání. Byl vyčerpaný.

Kate ani Loki nemluvili. A stále seděli na tom stejném místě.

„Tak vstávat, vy dva,“ zamumlal Tony a jak Loki, tal Kate k němu zvedli pohled. „Nemůžete pro ně tady truchlit. To by nechtěli. Loki máš doma děti,“

„Jestli se vůbec domů vrátíme dřív, než umřeme hlady,“ prohlásil Loki a probodl Tonyho pohledem. „Je pryč,“ zašeptal a sklopil pohled. „A já to bez ní nezvládnu,“

„Kate,“ zamumlal Tony, aby ho podpořila a pomohla mu, aby se Loki vzpamatoval
Ona se na něj jen podívala prázdnýma očima.

„Co bys dělal ty, kdyby umřela Pepper,“ zabrblal Loki a vrhl pohled po IronManovi. „Hm? Netruchlil? Podívej já ztratil holku, co jsem fakt miloval, jako nikdy nikoho a teď mi jí posranej Thanos vzal,“ prohlásil, vstal a kopl do plechovky, která se válela na zemi. Tony ho mlčky pozoroval. „Tak mi tady nevykládej ať se vzchopím,“ zamračil se na něj Bůh lsti a falše a pak se přesunul do jiné části lodi.

Tony se zatvářil provinile. Pak se podíval na Kate. „A já jsem na tom stejně,“ zamumlala tiše, než Tony stačil cokoli říct. Pak si povzdechla a odešla za Lokim.

Tony si promnul obličej. Otočil se, aby se podíval z okna kokpitu, co je to za záři.

Ve vesmíru viděl, jak se vznáší blonďatá žena. Usmála se na něj a Tony ucítil, jak se loď pohybuje.
To bylo dobré znamení.

Po chvíli loď konečně přistála na zemi. I Loki a Kate se zmateně vrátili zeptat, co se děje. Tony nebyl s to odpovědět.

Konečně se otevřeli vchodové dveře a Tony seběhl ven. Tam už stáli Steve, Natasha, Bruce a Pepper. Zbytek, jestli nějaký byl, patrně byl uvnitř.

Tony bezeslova padl Pepper do náruče.

„Ztratil jsem Katie,“ prohlásil tiše, ale tak, aby ho všichni dostatečně slyšeli. „A kluka,“ dodal a Natasha sklopila pohled.

Z lodi vyšla Nebula a pomalu sešla dolů. Poté se objevil Loki, který rychle seběhl na zem a ten skočil do náruče Natashe.

„Já - je - umřeli?“ zašeptal koktavě.

„Táto!“ vykřikl Adryan a vyběhl ze základny Avengers. Za ním šla pomalu postava, která měla v náručí miminko.

Adryan Lokimu skočil do náruče a pořádně ho objal. „Mám tě moc rád, táto,“ usmál se a zavřel oči. Loki se taky usmál.

„A kde je máma?“ zeptal se Adryan, když ho Loki položil. Smutně se na svého syna podíval a pak se podíval na toho, kdo nesl miminko.

Byl to Thor. Konečně došel k Lokimu a předal mu miminko. Loki si pomalu vzal svou spící dceru.
Objal jí a pak jí předal Natashe, padl do náruče Thorovi.

„Už není nidko, kdo by ve mě věřil,“ zamumlal zlomeně.

V tu chvíli vyšla z lodi Kate. A zároveň se venku objevil zbytek přeživších. Například Rhodey, nebo Rocket.

Kate smutně sešla schody z lodi a všichni se na ní podívali.

„Čau, Rockete,“ zamumlala a ani se na něj nepodívala.

„Čau, Kate,“ odvětil a podíval se na ní. Kate bezeslova prošla okolo nich a zaběhla dovnitř.

Všichni se na ní otočili a volali na ní, ale ona je ignorovala. Loki si povzdechl a odběhl za ní. Adryan se rázem rozběhl taky a Natasha tam rozpačitě stála se Saorise.

„Takže si to zrekapitulujem... On přišel o manželku a ona o přítele... Znamená to, že teďka skončí spolu?“ zeptal se Rocket, ale bez odezvy. „Takže je volná?“ ušklíbl se a Natasha ho probodla pohledem.

We are in endgame now|Loki&Spiderman✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat