15. Kapitola

116 11 3
                                    

Carol měla v rukou rukavici nekonečna a šla proti Thanosovi.
Pomocí své síly k němu doletěla a dala mi pěstí. Thanos s ní chvíli bojoval, ale evidentně ho to přestalo bavit, takže použil jeden z kamenů a odhodil jí. Jenže spolu s ní spadla i rukavice.

Přešel k němu Thor a udeřil do něj blesky a trefil ho kladivem. Thanos byl na chvíli bezbranný, ale pak mu sebral kladivo a obrátil ho proti němu.

Tony chtěl sebrat rukavici nekonečna, jenomže mu v tom Thanos hned zabránil a skočila do toho Carol.

Přetahovala se o ní s Thanosem, jenže on jí nakonec vyhrál, vzal z ní kámen síly a levou rukou, ve které ten kámen měl, do Captain Marvel udeřil a díky tomu už spadla.

Ještě proti němu zkusili jít obě Kate. Lokiho manželka mu vylezla na krk a mířila na něj zbraní, druhá Kate, Peterova přítelkyně se snažila rukavici sejmout.

Vycházelo jim to téměř. „To je moje holka!“ zařval Peter, když se Kate podařilo téměř sebrat rukavici.

Ušklíbla se, ale když už jí téměř měla, Thanos jí prostě odhodil, pak si ze zad sundal druhou Kate a prostě jí odhodil.

Loki se naštval a prostě po něm mrskl asi šest dýk, ale Thanos je proti němu obrátil pomocí rukavice, to Lokimu nevadilo, protože je nechal zmizet a běžel se věnovat své manželce.

„Jsem v pohodě, jsem v pohodě,“ brblala, když jí pomáhal na nohy. „Akorát budu potřebovat dlouhou masáž,“ dodala a ušklíbla se, Loki se taky ušklíbl, ale i přesto jí pomáhal na nohy.

Tony si všiml, jak Thanos konečně vrátil kámen, kterým odhodil Carol na své místo a znovu zažil tu agónii bolesti, jelikož mu kameny proudili celým tělem.

Tony se podíval na Doctora, který přikývl a zvedl prst. Tony přikývl a rozeběhl se proti Thanosovi, taky, jako ostatní se s ním přetahoval o rukavici, ale Thanos ho pak odhodil.

Všichni si povzdechli. Kate objímala Lokiho a druhá Petera.

Thanos se na všechny ušklíbl, rukavici zvedl do vzduchu. „Jsem... nevyhnutelný,“ zašeptal a po všech se podíval. Pak luskl.

Obě Kate se přitulili ke svým polovičkám, protože tohle už nechtěli.

Jenže se nic nestalo, nikdo nezmizel nic. Thanos se zmateně podíval, otočil rukavici a zjistil, že tam kameny chybí.

Všichni se podívali na Tonyho, u kterého se kameny začali objevovat. Starší Kate si povzdechla a ještě víc se schoulila k Lokimu.

„A já... jsem... IronMan,“ prohlásil a luskl. Oběma Kate po tváři stékaly slzy.
Znovu se všichni začali otáčet. Thanosova armáda začala mizet. Včetně jeho lodí, zbraní a jiných věcí.

Všichni jeho vojáci se dívali zmateně, když pozorovali, jak jejich jednotlivé části mizí. Ale nejvíc zmateně a posmutněle celou situaci pozoroval Thanos.

Thanos tam byl sám. Nikoho tam neměl a ještě než stačil něco říci, sám začal pomalu taky mizet.

A avengers konečně vyhráli.

Tony se přichytil o kámen, ale stejně upadl. Kate se odlepila od Lokiho a přiběhla k němu a pomohla mu se posadit. Se slzami v očích ho objala a políbila na čelo, přesně jak to dělal on, když se třeba zranila.

Pak poodstoupila a narazila do hrudi Lokiho, který si jí k sobě přitáhl a šeptal jí do ucha konějšivá slova.

Rychle k němu předběhla jeho biologická dcera a pevně ho objala. K ní si klekl i Peter.

We are in endgame now|Loki&Spiderman✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat