3. Kapitola

125 13 2
                                    

„Lidi, ta loď asi nabourá,“ zamumlal Peter a jeho přítelkyně doběhla ke kormidlo.

Loki stál na druhé straně spolu s Kate a Tonym a Strange se coural po celé lodi docela ho fascinovalo, čeho jsou mimozemšťané schopni.

Kate kosmickou loď jakž takž zachránila a podívala se okolo sebe. I Peter cítil, že se něco děje.

„Kdyby do mě vetřelci nakladli vajíčka a já vás pak sežral, tak se moc omlouvám,“ prohlásil Peter. Kate ho praštila a druhá si dala hlavu do dlaní. Zadržovala záchvat smíchu.

„Parkere,“ zavrčel Tony.

„Jen se snažím upozornit na blížící se nebezpečí,“ prohlásil SpiderMan omluvně a ukázal za sebe.

Všichni so otočili. Do místnosti vpadli malé granáty a Lokiho Kate viděla, jak se blíží tři postavy.

„Thanosi!“ vykřikl jeden muž a hodil po nich nějakou kudlu. Mladší Kate strhla Petera stranou, protože jinak by jí schytal.

Druhý muž vzlétl, patrně díky svému výrobku.

Začala malá bitva. Tony ostražitě používal oblek. Peter všude stříkal pavučiny, obě Kate se prali s jedinou ženou, co tam byla. Loki dělal problémy jednomu muži, tím, že využil své schopnosti a Doctor bojoval s Tonym proti tomu, co létal.

Najednou muž, co létal držel Petera i jeho přítelkyni. Tony měl pod kontrolou druhého muže a Kate a Loki si mezitím poradili s ženou s tykadly.

„Zeptám se tě jen jednou... Kde je Gamora?“ zavrčel ten, co držel Kate i Petera. Oba se na sebe podívali.

„Já se zeptám líp... Kdo je Gamora?“ protočil oči Tony a Loki vyprskl smíchy.

„A já se zeptám ještě líp... Proč je Gamora?“ teď už to nevydržela ani Lokiho manželka. Tihle dva se tam smáli a to mladší Kate rozesmálo taky.

„Okamžitě mi řekni, kde ta holka je, jinak toho gymmastu ugriluju,“ prohlásil ten, co zajmul Petera a Kate.

Lokiho Kate se tam válela na zemi, jak se smála a Peter se na ní zamračil.

„Jen do toho,“ zvolal Tony. „Zastřel ho a já odbouchnu jeho, dělej,“ dodal. Jak Peter, tak Kate ho probodli pohledem.

„Jen do toho, Quille, já to snesu,“

„Ne, nesnese,“ prohlásila žena, kterou držel Loki. To jeho manželku rozesmálo ještě víc.

„Teď se pro změnu zeptám já... Kterému panu sloužíš?“ zeptal se Doctor Strange a to už Kate ležela mrtvá smíchy.

„Kterýmu pánu? Co mám říct bohu?“

„Ty jsi ze Země?“ zeptal se Tony muže, co držel jeho dceru a jejího přítele.

„Jsem z Missouri,“ zavrčel na Tonyho.

„To je na Zemi, ty jelito,“ odsekl Tony a Loki už protočil oči nad tím, jak to jeho manželku znovu rozesmálo.

„Cos pila?“ sykl na ní a ona mu ani nemohla odpovědět pod návalem dalšího smíchu.

„Vy nejste s Thanosem?“ zeptal se Peter a všichni se na něho otočili.

„My? S Thanosem? Ne! Přiletěl jsem ho zabít... Vzal mi holku... Co jste zač?“ zeptal se a skoro pustil Petera a Kate..

„My jsme Avengers, ne asi, “ prohlásil pyšně Peter.

„Vy jste ti, o kterých nám říkal Thor,“

Loki vykulil oči a vyměnil si pohled se svou manželkou. Nevěděl, že žije, ale tak trochu v to doufal. Ale nikdy by to nepřiznal.

We are in endgame now|Loki&Spiderman✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat