Byli na Thanose výborně připraveni. Byla to výborná past. Tonymu a Lokimu se to ze začátku teda nelíbilo, ale vzápětí vypadali spokojeně.
Doctor se nabídl, že ze sebe udělá návnadu. Jenže s tím většina nesouhlasila a následně Loki prohlásil, že se v něj promění. A proto se Doctor posadil kousek dozadu a čekal na příležitost vytvářet portály.
Loki obejmul Kate, slíbil jí, že na sebe dá pozor a odešel se připravit na své místo. Sedl si do popředí, vzal na sebe Strangeovu podobu a klidně pozoroval krajinu.
Kate se modlila ke všem Bohům, aby jim to vyšlo. Byla schovaná v něčem, co připomínalo krabici a čekala na příjezd Thanose.Peter se plazil po nějaké ztroskotalé lodi a schovával se za ní. Čekal na příležitost.
Jeho přítelkyně se znuděně posadila na zem, proti Tonymu a čekala.A Strážce si poschovával Star Lord, jak se mu to v tu chvíli hodilo.
Od skrytí mohlo uběhnout půl hodiny a Loki vypozoroval blížící se loď. Ušklíbl se, když se objevil Thanos. Sám.
„Maw je mrtvý, předpokládám,“ zamumlal znuděně a Loki přikývl. „Je ho škoda,“ poznamenal Thanos.
„Budu hádat,“ zamumlal Loki a skvěle napodobil Strangeův hlas. „To je tvůj domov?“ zeptal se, ačkoli ho to moc nezajímalo, ale držel se scénáře.
Thanos mu následně začal vykládat, jaký byl a jaký mohl být Titan. Loki umíral nudou, podíval se za sebe, na místo, kde byla schovaná jeho manželka a vzápětí se znovu otočil na Thanose.
Ten konečně odpověděl svůj monolog.
Loki vstal a Thanos k němu vzhlédl. Najednou tam nestál Strange, ale Loki. A šklebil se na Thanose.
„Měl jsi být mrtvý,“ prohlásil Thanos zamračeně.
„Nejsi jediný, kdo by mě tak chtěl,“ odsekl Loki a vzápětí se objevil opravdový Doctor Strange.
Loki mezitím odběhl. Strange si připravil své kouzelné umění a Thanos vzhlédl k obloze. Valil se na něj obrovský kus něčeho. Díky Tonymu.
Celého Thanose to pohltilo.
„A je to, Quille,“ prohlásil Tony a Star Lord, který se právě objevil se ušklíbl.
„Jo, jestli jsi ho chtěl naštvat,“
Thanos jedním z kamenů tu haldu věci rozprášil na kousíčky.
Do bitvy se už zapojili všichni. Peter stříkal pavučinu všude. Thanos pomalu nestíhal bojovat se všemi, ale zvládnout se to dalo.
Strange posílal všechny bojovníky ze svých portálů a vypadalo to, že se jim daří.„Nenech ho sevřít pěst,“ zašeptal Doctor směrem k svému plášti. Ten udělal přesně, jak mu jeho pán rozkázal.
„Magie!“ vyskočil Peter z portálu a skočil na Thanose. „Ještě víc magie,“ skočil z jiného a Thanos se ho snažil odeshnat. „Magie je wow,“
„Magie je -“ tentokrát ho Thanos chytl pod krkem a připevnil ho rukou k zemi.„Hmyze,“ zasyčel a Peter sebou začal škubat.
„Odstup od něj,“ prohlásila Peterova přítelkyně směrem k Thanosovi. Stála za nimi a ruku měla připravenou tak, že čehokoli by se dotkla, byl by z něj prach.
„Po druhý tě žádat nebudu,“ odsekla a Thanos se na ní otočil.„Kate,“ zasyčel a blondýnka se na něj ušklíbla. Peter mezitím pomalu vstal. „Dívej se, co díky tobě mám,“ prohlásil a svou rukavici otočil, aby jí viděla.
ČTEŠ
We are in endgame now|Loki&Spiderman✅
FanficČtvrtý díl „Posílám ti tři tisíce tun," Spolupráce s @https__kate Doporučujeme přečíst MTL 1, MTL 2 a Láska v pavučině.