14. Kapitola

94 12 0
                                    

Thanos postával před skoro padlými členy Avengers. Začali vylézt jeho vojáci a všemožné příšery.

Steve si zničeně stoupl a přešel k Thanosovi. V podstatě už byl připraven na prohru. Šel do dostatečné vzdálenosti a podíval se na Thanose a celou jeho armádu.

„Kapitáne, po tvé levici,“ ozvalo se mu v uchu. Zmateně se otočil okolo sebe. „Kapitáne,“ poznal, že je to hlas Sama. „Kapitáne, za tebou,“ dodal ještě a Steve se otočil.

Viděl, jak se tam vytváří nějaký kruh. Zamračil se, ale pak uviděl Okoye, Shuri a Black Panthera. T'Challa se na něj podíval a přikývl.

Následně vyletěl Sam a udělal nad Stevem malé kolečko a Steve si všiml, že se objevují vojáci Wakandy a tyhle kruhy se tvoří všude kolem.

Loki mezitím pomohl vstát Kate, ale ta nereagovala a pozorovala jeden z kruhů. Objevil se tam totiž Doctor Strange, Mantis a Drax.

„Loki,“ zamumlala a ten se otočil právě ve chvíli, kdy přiletěl Star Lord. Kate se nahnaly slzy do očí, když uviděla svého přítele, jak skočil před všechny a sundal si oblek z hlavy. Pak se porozhlédl a usmál se na ní.
Těsně za Peterem dorazila i Kate. Lokiho Kate. S malým úsměvem a opřela se o nějaký kámen. Dívala se na Lokiho, ale ten si jí nevšímal. Pomáhal na nohy Tonymu a Thorovi.

Tony se zvedl, když se objevila i Pepper v obleku, který jí udělal.

„To jsou všichni?“ zeptal se Doctor Strange.

„Co? Chtěl si jich víc?“ zeptal se jeho kamarád a v tu chvíli vylezl AntMan a vysvobodip tak ostatní Avengers.

Mezitím se všichni postavili proti překvapenému Thanosovi. Steve si stoupl přede všechy. „Avengers!“ prohlásil a, když mu v ruce přistálo kladivo, dodal: „Do boje,“

A všichni se rozeběhli proti Thanosovi. Ten jen povznesl svůj meč, možná až moc vznešeně a jeho armáda se rozběhla proti Avengers. Následně i on sám.

A tak začala bitva. Možná největší bitva, kterou New York, nebo celý svět viděl. A bojovali všichni. Statečně, byli nějaké ztráty, ale to spíš u Thanose. A Steve už nevěřil tomu, že by prohráli.

Kate, která na sobě neměla ani kostým Omegy, pouze džíny a vytahanou mikinu bojovala, tak že doslova vytahovala esa z rukávu. Tony jí vyrobil takový náramek.

Otočila se vedle sebe a všimla si, že se na jejího otce vrhlo těch příšer až moc. Ale pak uviděla pavučinu. Peter všechny záporáky zneškodnil a Scott je zašlápnul. Kate si oddechla a doběhla za SpiderManem a Tonym.

„Pane Starku, jste v pořádku?“ zeptal se a ani nenechal Tonyho vydechnout a povídal dál. „Pamatujete si, jak jsme byli ve vesmíru a ze mě byl prah? Tak jsem se najednou objevil na tom místě, ale ani vy, ani Kate, ani Loki jste tam nebyli. Ale byl tam Doctor Strange a ten povídá „Pojď, uběhlo pět let, potřebujou nás,“ no a tak jsem tady a kde -“ zarazil se, protože ho Tony objal. Peter mu trochu zaraženě objetí opětoval.
„Vy mě objímáte,“ zamumlal a pousmál se. „To je hezký,“ dodal a zvedl pohled od svého mentora před sebe. Viděl tam stát svou přítelkyní, která se na oba usmívala. Peter se na ní usmál, a když se odlepil od Tonyho, doběhl k ní. Pevně jí objal a dlouze jí políbil.

Tony se na ně díval. Kroutil hlavou a usmíval se. Takže jedna jeho dcera se zamilovala do Boha, druhá do SpiderMana a do koho se zamiluje ta třetí? To nevěděl. Každopádně doufal, že to bude až za dlouho.

Kate tam s Peterem stáli v obětí ještě nějakou chvíli, dokud jim nedošlo, že jsou uprostřed asi nejdůležitější bitvy jejich životů a že by měli vnímat, co se děje okolo nich a ne se cicmat uprostřed dění.

We are in endgame now|Loki&Spiderman✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat