8. Kapitola

82 11 2
                                    

O pět let později

Tři děti - dvě dívky a jeden chlapec - běhali po zahradě. Byli podobně staří, ale i chlapce bylo jasné, že je nejstarší.

Chlapec měl černé vlasy a šedé oči. První dívka, která byla o pár centimetrů vyšší, než ta druhá, měla tmavě modré oči a světle hnědé vlasy. A poslední dívka měla tmavé vlasy a hnědé oči.

„Morgan, to ale není fér! Řeklo se, že za strom se schovávat nebude,“ zamračila se vyšší dívenka a rozhodila rukama.

„Vždyť je to jedno, Saorise,“ prohlásila tmavovlasá holčička a Saorise nafoukla tvářičky.

„Tati!“ zakřičela starší z dívek a doběhla k dřevěnému domu.

„Ale, Adryane, není to jedno?“ zamumlala Morgan a chlapec pokrčil rameny a dál se věnoval hraní hry na PSP. Morgan si povzdechla a šla za Saorise.

„Rise, je to jen hra,“ prohlásil její otec a podíval se na ní. Saorise vypadala, že se každou chvíli rozbrečí.

„Co se děje, Morgan?“ zeptala se Pepper, která seděla na gauči vedle Lokiho a dívala se na svou dceru.

„Porušila jsem pravidla, ale nedostanu trest, že ne?“ zamumlala a mezitím se Saorise vyšplhala Lokimu na klín.

„Nemůžeš dostat sprda za porušování pravidel, vždyť je to sranda,“ zasmál se Tony, který seděl v křesle u krbu. Pepper ho probodla vražedným pohledem. „Tak to není sranda, Morgan, musíš si prostě uvědomit, že pravidla se zkrátka dodržují,“ zabrblal a Pepper přikývla. „Občas,“ zašklebil se a jeho žena po něm hodila plyšáka.

„Kde je Adryan?“ zeptal se Loki své dcery. Ta se na něj otočila.

„Nevím, nechtěl s náma hrát, místo toho si hrál s tou svou hračkou,“ protočila oči a Loki probodl očima Tonyho.

Adryan to totiž dostal k pátým narozeninám od Tonyho a Lokiho to vytáčelo, ale nechtěl zkazit radost svému synovi.

„Být tu Kate, tak už to letělo do popelnice,“ prohlásil Loki a Saorise ho chytla za ruku. „Ale ona tu není a já nemám koule na to to udělat,“ zamumlal a sklopil pohled.

Pepper soucitně pozorovala otce a dceru. Tohle pouto mezi nimi bylo prostě už od narození. Na Lokim bylo vidět, že on si tu dceru vysnil.

„Jdeme jíst, Morgan, dojdi pro Adryana,“ rozhodla Pepper. Morgan protočila oči, ale opravdu pro něj šla. „A ty, Saorise, umýt ruce,“ ukázala na svou skoro vnučku a ta také protočila oči.

„Celá Kate,“ prohlásil Tony tiše a Loki k němu zvedl pohled a přikývl.

Saorise se své matce podobala čím dál tím víc, jak vzhledem, tak povahou. Adryan byl zase celý Loki.
Lokiho trápilo, že děti museli vyrůstat než matky, ale rozhodně nechtěl s někým randit. On věřil, nebo aspoň doufal, že se vrátí. Ačkoli den co den té víry v návrat zmizelých ubývalo.

Saorise se šla posadit na své obvyklé místo a Loki si sedl naproti ní. Jako obvykle na sebe začali dělat obličeje. Pepper mezitím prostřela.
Adryan se vrátil z venku a posadil se vedle své sestry.
Jenomže Morgan se nevracela.

„Kde máš Morgan?“ zeptal se Tony a podíval se na Adryana. Chlapec pokrčil rameny.

„Šla si pro něco do toho stanu,“ zamumlal a zkroutil se na židli.

„Narovnej se Adryane,“ zamračil se Loki a Adryan protočil oči, ale narovnal se.

Tony mezitím vstal a šel ven pro svou dceru. Věděl přesně kam a pro co šla.

We are in endgame now|Loki&Spiderman✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat