9. Kapitola

94 11 0
                                    

Loki seděl na židli s hlavou v dlaních. Avengers se opět předvedli, jako marné stvoření.

„Poslali jste čas Langem, copak to nechápete?“ zabrblal Steve a podíval se na Bruce a zoufalou Natashu. Kate seděla na zemi a mračila se.

„Ne asi,“ zabrblala Kate a Loki po ní šlehl pohledem. „Takhle to prostě nefunguje, to víme všichni a taky všichni víme, že potřebujeme tátu,“ prohlásila a podívala se po ostatních. Steve sklopil pohled a Natasha si povzdechla.

„Jen taková otravná poznámka,“ zamumlal Loki a všichni po něm šlehli pohledem. „Pepper stačí na tři děti?“

„Jsem si jistá, že jo,“ odsekla Kate a Loki zvedl ruce na znamení, že se vzdává. Kate se na to ušklíbla. „A vy dva,“ ukázala na Natashu a Stevea. „Vy běžte pro tátu, protože jsme očividně v háji,“

„Přijede sám. Aby se jeho ego mohlo vychvalovat až do výšin, že nás potřebuje,“ prohlásila Natasha.

„To je taky možnost,“ zamumlala Kate a zvedla se ze země. Loki k ní zvedl pohled.
Kate si otřepala ruce a zadek od špinavé podlahy a odešla pryč. Loki si povzdechl, ale zůstal v hale.

Steve si taky povzdechl. Teď to nemohli vzdát. Sice se první pokus nevydařil, ale tak ze Scottyho měli aspoň teenagera, batole a dědečka. Aspoň něco, Steve, buď aspoň trochu pozitivní. Ale teda ne pozitivní na nějakej virus, jo?

Natasha přešla k Lokimu a ten se na ní zmateně díval. „Kéž by jsi byl záporák zase ty, Loki,“ povzdechla si a Loki se ušklíbl.

„Zamotal bych vám životy mnohem víc, neboj,“

Natasha se zasmála, ale pak se zamračila. „Ty jsi věděl, co se stane!“ Loki projevil malinko zmatený pohled, ale jinak na sobě nedal nic znát. „Že ano, Loki,“

„Nevím, o čem mluvíš,“ prohlásil a otočil se k odchodu. Natasha ho ale chytla za ruku a otočila ho směrem k sobě.

„Loki, lhát neumíš,“

„To je zajímavý vzhledem k tomu, že jsem doslova Bůh lží,“ ušklíbl se a podíval se na Natashu. Proti němu byla docela malá.

„Tak mi to řekni,“

„I kdybych věděl, co se stane, tobě bych to neřekl,“ prohlásil, sjel jí ledovým pohledem a odkráčel. Nejspíš do bývalého apartmánu, kde s Kate a dětmi bydlel nějakou dobu.

***

„Napsal mi, že fakt přijede,“ zamumlala Kate a podívala se na hodinky. Se Stevem stáli na terase a čekali na člena Avengers s tím největším egem.

„Měl tu být před patnácti minutami,“ prohlásil Steve a protočil oči. Kate se ušklíbla.

Když už to Steve chtěl vzdát, uviděl černé Audi, jak se řítí po příjezdové cestě. Chtěl zastavit hned u Kate a Stevea, ale přejel to, tak to couváním doladil.

Kate se culil, když znuděně dal dolů okýnko a hodil pohled po Steveovi.
Pak bezeslova vystoupil a přešel ke kufru, z něj vytáhl vylepšený Katein kostým a hodil ho po ní. Potom jí dal krabičku se Lokiho dýkou, kterou si tam trubka nechal, ačkoli by si zvládl vyčarovat jakoukoli další, ale tahle pro něj byla speciální. A jeho helmu. Kate se okamžitě otočila a odběhla dovnitř.

Steve si povzdechl a Tony ještě zašmátral v kufru. Pak vytáhl štít - štít z vibránia, který náleží jen Kapitánu Americovi. Steve si povzdechl, ale vzal si ho.

„Dal mi ho tvůj otec, znali jsme se,“

„Fakt? Že to nikdy nezmínil, jen asi tisíckrát,“ zavrčel Tony a protočil oči. „Musel jsem ho dát z garáže, než by Adryana, Saorise, nebo Morgan napadlo na něm sáňkovat... A jsem si jistej, že by to přišlo za chvíli,“ ušklíbl se.

Steve chytl štít, jakoby ho držel poprvé a pořádně si ho prohlížel.

„Nevytahuj se s ním tak, pro ostatní štíty nemám,“ zabrblal a vešel do sídla, které nechal postavit za své peníze, a ve kterém ani nebydlí.
Steve ho pomalu následoval.

***

Loki jel s Brucem a Rocketem naklaďáčkem. Vůbec se mu to nelíbilo, protože to tu smrdělo, jak kdyby tu něco zdechlo a navíc měl docela strach.

Jeli za Thorem ho přesvědčit, aby se k nim přidal. Což doufali, že vyjde.
Loki svého nevlastního bratra neviděl dobrých pět let. A docela toho litoval, ačkoli to nepřiznal, ale raději nechtěl vědět, co se s ním stalo.

Konečně dojeli k ceduli, na které stálo: Vítejte v Novém Asgardu. Loki se oklepal a Rocket po něm šlehl pohledem. Bruce se na něj přívětivě usmál a Loki se pro jistotu od obou odtáhl.

Černovlasý bůh upřeně pozoroval cestu a musel uznat, že se to jeho bratrovi docela povedlo. Několik lidí nepoznával, ale všiml si, že člověk, co na Asgardu býval strážný, teď pobíhal v montérkách a vytahoval ryby.

A taky si všiml krásné blonďaté ženy. Zatřepal hlavou, ale stála tam stále. Sigyn přežila. Žena se po něm otočila a Loki rychle odvrátil pohled.

Konečně dojeli k domu, nebo spíš vilce, kde Thor podle všeho bydlel. Loki neochotně vystoupil a čekal, až sleze i Rocket a Bruce, jakožto SmartHulk.

Zaťukali, ale nikdo jim neotevřel. Rocket si povzdechl a otevřel dveře sám. Všude kolem se váleli lahve od všemožného alkoholu. Loki pod jednou málem uklouzl a proklínal za to Thora do těch nejemnějších míst.

Překročil kus masa, co se válel na zemi a kráčel dál, za ním byl Hulk a Rocket.
Všechno bylo v pohodě, dokud mu cestu nepřekročila Valkyrie.

„Nepřijme vás,“ prohlásila. „Ani ho nevídáme, jen když si jde pro zásoby,“ protočila oči a Loki nakrčil nos.

„Jsem jeho bratr, mě přijme,“ prohlásil sebevědomě, ale ona mu skřížila průchod. Loki zavrčel. „A co tu děláš ty?“

„Ty, jakožto jeho bratr si měl povinnost tu být celej těch pět let,“ prohlásila a podívala se mu do očí. „I s těma tvejma smradama,“ ušklíbla se a Loki se zamračil.
Chtěl něco namítnout, ale vyšel Thor.

„Loki! Bratře!“ vyjekl nadšeně. Lokimu spadla brada. Ten silný Thor, vypadající jako Bůh, byl pasé. Teď před ním nestál bratr, jakého si pamatoval a dělal mu problémy, nýbrž kus špeku, který přes mastné vlasy a dlouhé vousy nemohl nic vidět.
Thor ho z nenadání objal. Loki se odtáhl a pak pozoroval, jak se Thor zdraví s ostatními.

„Thore, už mi zase nadává,“ ozval se kus kamení. Korg, kterého Loki již znal z událostí před pěti lety.
„Vysrálek69,“ zavrčel Korg a Thor, viditelně naštvaný, se otočil a došel ke Korgovi.

„Tak hele ty, Vysrálku, ještě jednou urazíš Korga, tak si tě najdu a narvu ti tu tvojí hráčskou ruku do prdele!“ prohlásil hlasitě.

Loki se nezmohl na nic víc, než na tiché: „Wow,“ a pozoroval svého nevlastního bratra.

„Thore, máme naději, jak dát všechno zase zpátky do pořádku,“ prohlásil Hulk. Thor se na něj otočil a pak se podíval na svého bratra, který v tu chvíli dělal, jakoby tam nebyl. „Musíš jít s námi,“ dodal Hulk a Thor sklopil pohled.

„Zase to pokazím,“ prohlásil Thor a Loki se na něj podíval.

„Prosím, Thore,“ zašeptal Loki a Thor k němu zvedl pohled. Loki měl ve tváři naprosto nevinný pohled. „Pro Katie, prosím,“

We are in endgame now|Loki&Spiderman✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat