Ne gördüğün, ne duydugun,
Doğru olan hissettiğin.
Yazardan
Akay gözlerini açtığından bu yana durumu günden güne iyileşmeye başladı ve onu yoğunbakım odasından aldılar geriye beklemek kaldı. Bu defa bekleyiş uzun olmayacaktı saatleri vardı Pamir'in.'Arkadaş için çig et yemek hastanede günlerce tanımadığı bir kızı beklemekten daha kolay olsa gerek' diye içinden geçirdi pamir.
Acar da tıpkı pamir gibi günlerdir kızın uyanmasını, kim olduğunu söylemesini beklerken doktor onlara hafızasını kaybetmiş olabileceğini kafasına ciddi anlamda darbe aldığını fakat bunun geçici olacağını söylemiş ve Acar'ın bütün planlarının ani yön değişikliğine uğramasıni sağlamıştı.
Acar planlarını yeniden kafasında kurdu ve geriye beklemek kaldı.
Akay'danUğultular duyuyordum, bu uğultular beni epeyce rahatsız ediyordu bu da yorgun düşmüş gözlerimin daha kolay açılmasına sebep oluyordu.
Kulaklarım bu uğultularla dolu yapbozu çözdü. Yaşlı ve tiz bir sesi olan bir adamın "Uyanıyor." diyişini duydum.
Gözlerimi açtığımda daha önce de bu doktoru gördüğümü hatta konuştuğumuzu hatırlayabiliyordum.
Sahi ben buraya niçin ve nasıl gelmiştim.
Yaşlı doktor hafifçe dudaklarını yukarı doğru kıvırdı ve "merhaba güzel kız. Ağrıların varmı?" diye sordu.
Evet biraz ağrım vardı karın boşluğumda, ve başımda aslında çeşitli yerlerimde de ağrılar vardı ama bunlar hafif ağrılardı. Güleryüzlü doktora döndüm ve "karın boşluğumda ve başımda." dedim.
Doktor birşeyler düşnür gibi oldu en son "Hmm peki geçmişe dair birşeyler hatırlayabiliyormusun?" diye sordu ve ben karşımda duran yaş almış doktordan daha çok merak ediyordum yanıtı.
Başımı hayır anlamında sağa sola döndürdüm yavaşça ve "hayır hiçbirşey hatırlamıyorum." dedim.
"Tahmin ettiğim gibi." dedi ve ekledi
"Sen biraz dinlen."Yazardan
Doktor bu hastanın çok hassas olduğunu geçmişindekiolayları hatirladığinda bir çöküntüye girebileceğini ve benliğini unuttunu Pamir'e söyledi
Böyle birşeyin nasıl olabileceğini düşündürmüştü bu kız Pamir'e, duyduğu bu habere sevinen tek kişi ise Acar'dı.
Acar'ın talimatı ile Pamir Akay'ı Acar'ın evine götürecek ti. Ama nasıl?
Pamir'den
Ne yapacaktım ben ne diyecektim o kıza şimdi? Dağınık olan saçlarıma parmaklarımı geçirip daha çok dağıttım ve kızı nasıl benimle gelmeye ikna edeceğime dahaçok kafa yorarken, cebimdeki telefonum titremeye başladı ve Kardeşim yazısını gördüğümde ona ne cevap vereceğimi bilemiyordum ama yine de telefonu açtım.
"Alo Pamir bak beni şimdi iyi dinle." derken etraftan silah seleri geliyordu yine bir çatışmadaydı hiç de yorulmazdı.
"Sen nerdesin Acar yardıma ihtiyacın varsa geleyim." dedim. Tabi anında reddeti ve sözüne devam etti.
"Bak kızı benim eve getir ve ben gelene kadar başından ayrılma." dedi ben ise kıza ne diyeceğimi hala bilmiyordum.
"Tamam olmuş bil." diyip kapattım telefonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ
Teen Fictionİliklerime kadar titriyordum herbiryanım onun kanıyla kaplıydı. Onun o sevdiğim ama birtürlü söyleyemediğim güzel kokusunu örtmüştü sivri kan kokusu. Ama onun kokusuydu, onun olunca hersey güzeldi ama bu farklıydı. Farklıydı işte. Karanlık gözleri...