Selamsss.
Yeni bölümün gelmesi için sabirsizlanan vardı aslında biraz dinlenmek istemiştim bayram arası sınav dönemim falan derken yorulmuştum.Ama siz böyle istetken yeni bölüm bende dayanamadım ve yine taptaze kurabiyelerle masanıza geldim 👋
Keyifli okumalar Kurabiye Halkı ❤
MEDYA İLE OKUYUN!!!!
____________________☆___________________
Sanrılar yanıltırdı...
~Oyun 4~
●Sıcak meltemlerin ocağı ,soğuk dalgaların evi...●
Belli belirsiz aralıklarla tıkanıyordu nefesim.Ne oluyordu bana?Üşüyordum...Çırpınıyordum...
Bir boşluktan aşşağı yuvarlanıyordum.
Saniyeler saatler gibi geçiyor uzun bir yolculuktayken artık hareketlerim yavaşlıyordu.Korkuyla sızlayan gözlerim kendini gevşetiyor bilincim ise bedenim gibi boşluğa akıyordu...Yok oluyordum artık işte bitmişti......
"Güneş..."
"Her seferinde canını kurtardığımın farkındamısın acaba?"
Derinlerden vızıltılı çıkan bir ses kulaklarıma yavaştan ilişiyor gözlerime damlayan soğuk ıslaklık her damladığında yaşam belirtilerimi kendine getiriyordu.Yanan gözlerimi ağır ağır aralamaya çalıştım ama her çabalamamda daha çok yanıyordu.Ne olmuştu bana en son?Şu su gözlerime nerden damlıyordu?
"Sonunda!Bir an kış uykusuna yattığını düşünmedim değil. "Deniz'in sesini net bir şekilde duyduğumda az önceki derinlerden gelen sesinde ona ait olduğunu anladım.Başım ise sanırım onun dizindeydi.Gözlerimi aralama çabama bir son verdim artık.
"Ne oldu bana ?En son şeye basmıştım..."sesim her çıkişında bir de öksürük tutuyordu.
"Kola kutusuna..."diye tamamladı cümlemi.Evet en son ona basmıştım ve denize düşmüştüm ama sonra ne olmuştu işte orası yoktu.Yanağımda hissettiğim iri parmaklarla yanan gözlerimi bir anda acısını aldırmadan açtım.Ardından gelen kıkırdama sesiyle gözlerim mavilerle buluştu.
"Dokunsam yetermiş zaten."diyip kıkırdamasına devam etti.
"Ne yapıyorsun ?"dedim şaşkın gözlerimi gevşeterek.
"Gözlerini ovalayacaktım malûm denize düşünce tuzlu su gözlerine girdi o yüzden yanıyor."
Deniz bir an kaşlarını çatıp düşünür bir yüz ifadesiyle gözlerime bakmaya başladı.Bir dakika neden her yeri ıslaktı bunun?Saçları,kirpikleri,
burnu,gömleği...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Batımı
RomanceMilyonda bir görülen bir hastalık. "Kseroderma Pigmentosum" Ve bu hastalığa mahkum genç bir kız. Hayatında hiç Güneş'e çıkamayarak sosyal yaşama meydan okuyor... Bu hastalık kendisine yanlızlığı,çaresizliği ve psikolojik sorunlar yaratırken karşısın...